X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcadestick...hvor?


Svar
quadquadSkrevet 22/03-03 22:32 
Hvor kan jeg skaffe mig et arcadestick?

Jeg har spottet dem et par steder på nettet, men de tager det syge for porto :)

Måske en der vil sælge deres brugt? Eller kender et sted i DK?
NaieraNaieraSkrevet 23/03-03 00:02 
Et arkadestick til Xbox? Link please?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 23/03-03 04:29 
Hvor svært kan det egentlig være?

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/03-03 07:51, rettet 23/03-03 07:51 
Ja, ja enhver kan søge hos Amazon (or not?), men spørgsmålet er: Duer den? Er det den arcade stick man skal have til Eeeksboksen?
RitesRitesSkrevet 23/03-03 08:53 
Den ser ihvertfald totalt Toys'r'us-agtig ud.

Tror faktisk at det ER en kængurustylte...
» a winner is you «
quadquadSkrevet 23/03-03 09:05, rettet 23/03-03 09:08 
Jo tak, har set den :) Men de tager det syge i porto :)

Koluda og jeg havde plantlagt at købe dem sammen hjem, han skulle bruge 2 og jeg en. Det giver os en samlet pris med porto på: £87.17 Hvis nogle har set et sted det kan gøres billigere eller hvor de evt. har gartis porto ved køb over f.eks. 50£ :)
dRxLdRxLSkrevet 23/03-03 11:19 
Den skulle være god. Men hvis det endelig skal være bør man købe sig en x-arcade. Den er dyr men er efter sigende den lækreste arcade controller i verden og så er den "uforgængelig" og kompatibel med alle nuværende og fremtidige konsoller og PC'er vha adaptere.

Hvis jeg ikke selv var så glad for pads så købte jeg den her.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
quadquadSkrevet 23/03-03 11:26 
Tror bare jeg gaar efter den billige..:)
dRxLdRxLSkrevet 23/03-03 12:06 
Tjaee så skal du jo bare ud og købe 1 arcadestick (af dårligere kvalitet) til hver af dine konsoller, nu og i fremtiden.
Det med at bruge det samme stick til alle éns konsoller synes jeg er det mest geniale ved sticket. Og så minder det i øvrigt lidt om hvad RJK har lavet med sit "concade" projekt, men uden alt det besvær.

"concade" project
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
quadquadSkrevet 23/03-03 12:41, rettet 23/03-03 12:50 
Du maa da gerne sponsore mig en :)

Officielt drxl-sponsoret arcadestick!

Edit: Hvis der er andre der gerne vil have et arcadestick kunne vi evt. gøre det lidt billigere ved at bestille sammen?! Hvis vi finder _STEDET_!

Indtil videre:
Wagner: 1
Koluda : 2
ChaserChaserSkrevet 23/03-03 13:59 
Jeg har selv et X-Arcade og kan kun anbefale det, også selvom prisen er lidt krydret, jeg har aldrig oplevet en kontroller af så høj kvalitet før, den oser virkelig af kvalitet når man har det mellem hænderne, og så kan du bruge den til både PC samt alle dine konsoller ved køb af adaptere.
3of193of19Skrevet 23/03-03 14:17, rettet 23/03-03 14:23 
Nu kommer det meget an på hvilken slags stick man foretækker. Personligt kan jeg ikke tåle "American Style" sticks (dråbe formet stick, konkave knapper). Jeg foretrækker japanske (kuglestick, flade eller let konvekse knapper, som er standard i versus city kabinetter = Virtua Fighter). Når jeg spiller i en spillehal gider jeg ikke kæmpe imod sticket, kun min modstander :)

Man kan også selv bygge sit eget stick. Check det her site.

Catch22s Joystick builder site.
AmbyAmbySkrevet 23/03-03 14:37 
dRxL >
Det med at bruge det samme stick til alle éns konsoller synes jeg er det mest geniale ved sticket.

Skal man så ud og investerer i Kits så det passer til de forskellige konsoller bagefter ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 23/03-03 14:40 
Ja. Converter-kabler i hvert fald.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 23/03-03 14:47 
hmm det bliver 1124 kr i mit tilfælde, og det er uden fragt og alt det der.
Det er vel også en slags penge.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
quadquadSkrevet 23/03-03 21:00, rettet 23/03-03 21:10 
Hauke, hvad skal du have for at samle/lave mig sådan et stick der? ;P

Edit: Det virker som om man nok IKKE skulle forsøge at samle sit eget. Måske lidt dyrere, mem hvis du synes det er en god ide 30f19 så værsgo da :D
dRxLdRxLSkrevet 23/03-03 21:04 
LOL
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
quadquadSkrevet 23/03-03 21:09 
Tror ikke rigtig jeg går efter at samle noget af det der :)

Nøjes med et arcadestick der er beregnet til XBOX, kun XBOX og virker til XBOX :)

Så kan jeg altid købe mig X-arcade når jeg vinder på Måljagten :D
WehnerWehnerSkrevet 05/09-06 20:53 
Jeg faldt lige over det her på www.play-asia.com til kun $30:

Arcadestick...hvor?

Det er åbentbart et restlager arcade sticks til Dreamcast, man har lavet om til Xbox (og derfor tager de heller ikke memory card/communicator).

Jeg har aldrig haft en Dreamcast - nogen af jer, der har, der kan sige lidt om sticket? Mærket er Cosmo (i hvert fald nu).

Købes her
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 05/09-06 21:01 
Det skulle være ret godt. Det er jo vist nok et af de gode Virtua Sticks, de så har bastardiseret så det virker på Xbox.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig