X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

"N5" bagud-kompatibel!!!


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 27/12-03 13:12, rettet 27/12-03 16:26 
You read it-bucko!!

Satoru Iwata har i et interview med Famitsu bekræftet, at "N5" ("Gamecube 2") bliver i stand til ar afspille Gamecube spil!! REALLY good news- if you ask me!

Han kommer også med nogle udtalelser om, at grafikken efter denne generation af konsoller knap nok kan blive bedre og "man" bliver derfor nødt til at gøre forbedringer på helt andre punkter af spillene for at "fange" diverse gamere....... ahhhhhh- jeg ved ikke helt om jeg er enig i denne udtalelse!

Satoru (Nintendo) MÅ jo indse, at grafik s-æ-l-g-e-r maskiner uanset om han (de) vil det eller ej... og pladsen til forbedringer i denne afdeling, er da til at få øje på...!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
FourDFourDSkrevet 27/12-03 13:26, rettet 27/12-03 13:29 
Håber at nintendo snart hoster op med nogle grafik smagsprøver, så man kan bedømme om maskinen er værd at bruge en formue på.

Men det er da fedt at den kan spille GC spil (selvom jeg vidste det før dette indlæg kom). Jeg tror jeg sælger min GC, for hvorfor have den, når man alligevel kan spille spillene på sin nye konsol?

Men hvis nintendo's nye konsol ikke går godt kan vi ligeså godt vinke farvel til nintendo. Ikke en fed tanke, at skulle skilde sig af med nintendo.

Man kan jo håbe at de laver en helt unik konsol, som slår alle konsoller! Og at de tager sig sammen og udgiver nogle spil der lever op til den gamle N64'ers gameplay standarder. Et nyt zelda 3D! Yeah!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
BalleBalleSkrevet 27/12-03 13:36 
Er der noget udgivelsesår offentlig gjort?
/Balle
FourDFourDSkrevet 27/12-03 13:38, rettet 27/12-03 13:48 
ja.. 2005 så vidt jeg ved.
EDIT: De REGNER med at kunne sende den på markedet mellem 2005 og 2006
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
APHAPHSkrevet 27/12-03 13:40 
nej det er der ikke
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/12-03 15:00 
The Bruce >
Han kommer også med nogle udtalelser om, at grafikken efter denne generation af konsoller knap nok kan blive bedre og "man" bliver derfor nødt til at gøre forbedringer på helt andre punkter af spillene for at "fange" diverse gamere

Ikke godt. Det må da være muligt at kombinere de to?
Jeg mener kig på Ubi Softs PoP og Beyond Good & Evil, som laver Nintendo genren bedre end Nintendo selv (I denne generation)!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DKMethodDKMethodSkrevet 27/12-03 18:02 
Det er alt for fedt den er bagud-kompatibel!!! Helt klart en af de ting der manglede med gamecuben (men det var nok også nødvendigt at skifte til mini dvd eller hva det nu hedder)
jaesjaesSkrevet 27/12-03 18:35, rettet 27/12-03 18:35 
The Bruce >
Han kommer også med nogle udtalelser om, at grafikken efter denne generation af konsoller knap nok kan blive bedre og "man" bliver derfor nødt til at gøre forbedringer på helt andre punkter af spillene for at "fange" diverse gamere

Jeg synes de sniffer lidt rigeligt lim til Nintendos ledelsesmøder. Anyway, så håber jeg han er blevet fejloversat, og at han i virkeligheden mener, at grafikken i denne generation, er god nok til at skabe dragende spilverdener, eller noget der omkring...
RonaldoRonaldoSkrevet 30/12-03 02:27 
WilliDaRappa >
Håber at nintendo snart hoster op med nogle grafik smagsprøver, så man kan bedømme om maskinen er værd at bruge en formue på.

Men hvis nintendo's nye konsol ikke går godt kan vi ligeså godt vinke farvel til nintendo. Ikke en fed tanke, at skulle skilde sig af med nintendo.

Hvorfor skulle nogle små grafiske demoer overbevise nogen at købe en Nintendo? Grafikken bliver alligevel identisk på alle tre systemer, så hvorfor ikke fokusere på spil isteddet for?

Born2Play >
Ikke godt. Det må da være muligt at kombinere de to?
Jeg mener kig på Ubi Softs PoP og Beyond Good & Evil, som laver Nintendo genren bedre end Nintendo selv (I denne generation)!

Det er der vist delte meninger om, anmelderne har givet Wind Waker bedre karakter end begge spil. Desuden har der været tung snak om et nyt Zelda på GC.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig