X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sonic DX med en masse ekstra


Svar
dpldplSkrevet 22/03-03 18:56 
Ja, ikke nok med vi får en masse gamle sonic spil i "Sonic Mega Collection". Men nej nej, nu skulle der også komme en masse sonic spil med i Sonic DX (GC udgaven af Sonic Adventures 1).

Og denne gang er det alle Sonic spil fra Game Gear som det drejer sig om.


Nu ved jeg ikke hvor gode de spil var. Men at de kommer med, skader vel ikke?

sonic fra game gear.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 22/03-03 19:34 
Tja, vildt gode er de ikke, men sejt nok.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 22/03-03 21:44 
Nice...... Så vi for Sonic R.... Det har jeg altid gerne ville prøve:=)

Hvad ellers?? Jeg mener hvilket ekstra stuff kommer der med?? Multiplayer?? Nye chao features?? bedre grafik og lyd?? Men jeg håber de gør det bedre med at porte end SA2 blev:( Mr. Naka, VÅGN OP:)

Jeg kunne godt lide Sonic Adventure 1 på Dreamcast, faktisk sammen med JSR var det mit yndlingsspil!
Well crucify the insincere tonight...
dpldplSkrevet 22/03-03 23:55 
Jeg mener at Sonic DX, skulle bliver en langt bedre port af spillet, end GC udgaven af 2´eren var (det siger sega, men). (men det kan vi jo først se når det udkommer)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/03-03 00:03 
Ok.... jeg elsker Chaos! De er virkelig søde:-)

Anyways en af kommentarene står der at der en fra danmark.. Nu er det vel ikke en af jer som har skrevet det?:O

;)
Well crucify the insincere tonight...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/03-03 23:26, rettet 23/03-03 23:26 
Public EnemY >
Nice...... Så vi for Sonic R.... Det har jeg altid gerne ville prøve:=)

´
Jeg er ked af at ødelægge det for dig men Sonic R har aldrig været et Game gear spil. Men hvis du tænker på det der spil hvor man kører i biler, (mener det hedder Sonic Rush) så er den go nok det udkom til game gear, er faktisk ret sjovt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/03-03 23:29 
Sonic R, var på Saturn right?

Mario Kart rip off??:D

Ok, men tak for det..... Ser frem til det da SA var et fedt spil..... Det fedeste platformer til DC ihvert fald!
Well crucify the insincere tonight...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/03-03 23:34 
Jammen du har da helt ret!
SA er det absolut bedste platform spil jeg har spillet.
Du behøver skam ikke være skuffet over at Sonic R ikke er med, det er skod, det er faktisk ikke engang Sonic Team der har lavet det?!
Men hvis du vil ha det kan du købe det af mig:D (har det til Saturn og PC)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 24/03-03 00:51 
Jeg synes nu Sonic Adventure er noget skuffende.. Utroligt så delte meninger der er om det spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/03-03 11:03 
Ja... måske? Jeg syntes nu det er godt, men det kan jo være at platform-spil bare ikke er dig;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 24/03-03 11:12 
Jeg har sagt det før, lad være med at slynge sådan nogle ting ud, når du ikke aner en flyvende fis om dem du kommenterer!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 24/03-03 13:22 
Ja. Hader platformspil. Mario skal bare dø!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/03-03 14:51 
Jeg kunne godt lide Sonic Adventure fordi det gik så dælens hurtigt..... Wrummmmmmmmmm.......

hop fra platform til platform, er da heller ikke rigtig Sonic vel?.. Det har jo altid handlet om at gå igennem baner og samle Ringe:)
Well crucify the insincere tonight...
RaGeRaGeSkrevet 24/03-03 15:36, rettet 24/03-03 15:38 
Synes det var rimelig træls i Sonic Adventure, at man bare så på, mens Sonic bevægede sig fra platform til platform uden at man egentligt skulle styrer ham i den fart, da spillet ligesom kørte af sig selv i en del af banerne, men det er jo Sonic, så ingen decideret brok fra min side.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/03-03 21:39, rettet 24/03-03 21:46 
Naiera >
Jeg har sagt det før, lad være med at slynge sådan nogle ting ud, når du ikke aner en flyvende fis om dem du kommenterer!

Jeg sagde "det kan jo være", slå det op i en ordbog! Med det konstaterer jeg jo ikke at han ikke kan lide platformspil, det var ment på en spørgene måde!

Du har jo heller ikke hørt Bush sige:
"Det kan godt være at jeg ikke kan lide Sadam"
Spiller nu: Phantasy Star IV
seebergseebergSkrevet 24/03-03 22:23, rettet 24/03-03 22:23 
Konsolkongen >

Men hvis du vil ha det kan du købe det af mig:D (har det til Saturn og PC)

Jeg er intereseret i Saturn udgaven, hvad skal du have for det??
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/03-03 22:38 
ja... hvis du betaler fragten. hva siger du så til 50,-
Spiller nu: Phantasy Star IV
seebergseebergSkrevet 25/03-03 17:13 
yes yes

jeg sender en mail på mandag.... fordi jeg lige skal have styr på regnskabet efter at GBA SP og Metroid Prime er indkøbt ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/03-03 21:51 
Den er go'
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig