X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mario Kart Double Dash. - Godt?!


Svar
millenniummillenniumSkrevet 26/12-03 16:12 
Jeg syntes anmeldelserne har været noget blandede. Troede ellers det ville blive en 'must-have' titel til Cube'en, men nu er bremserne sat i. Nogen der har nogle erfaringer?! Særlig kritik? Særlig godt?

Jeg har både Super Mariokart og Mariokart 64, og syntes at det simple gameplay er genialt. Er doubledash en vinder i så fald?!
The medium is the message.
FourDFourDSkrevet 26/12-03 16:40 
Har kun prøvet det få gange, men har fået det indtryk af spillet, at det simpelthen minder ALT for meget om det gamle.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
VictorVictorSkrevet 26/12-03 16:42 
Det er for fedt! Stilen er som de gamle, men med en masse nye ting. (Special Weapons, Co-Op m.fl.)

Køb du det bare. Du bliver ikke skuffet :)
majjohamajjohaSkrevet 26/12-03 18:14 
Det bliver for kedeligt i længden...
kimmerkimmerSkrevet 26/12-03 18:15 
Det mangler lidt af den magi der er i Mario Kart 64, men det er klart bedre end Super Nintendo og GBA udgaverne.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
bootsbootsSkrevet 26/12-03 18:21 
Vi er ret vilde med det herhjemme. "Vi" er min ene datter på 13, min søn på 21 og mig selv. Min yngste datter synes det er sjovest, når vi kører sammen på én kart - vi andre kan bedst lide at køre mod hinanden. Desværre er der sket det underlige, at min 13-årige datter vinder flere og flere gange.... :c( Spillet er ikke så godt som jeg havde ventet (man forventer jo efterhånden mere og mere); men alligevel meget bedre end de tidligere Mario Kart spil... Til sagens kerne: Vi griner mere, når vi racer rundt i Simpsons Road Rage; men Double Dash holder i længden.... (Min datter vinder også i Road Rage...suk)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/12-03 18:39 
Kimmer >
Det mangler lidt af den magi der er i Mario Kart 64, men det er klart bedre end Super Nintendo og GBA udgaverne.

Det var da SNES-udgaven der havde magien, ikke Mario Kart 64.
(...)
millenniummillenniumSkrevet 26/12-03 18:42 
Hm, der er lidt delte meninger (som anmeldelserne), men det virker ikke som om double dash er en overbevisende 'must-have' GC titel. Mon ikke MarioKart64 er nok underholdning indtil videre...
The medium is the message.
HardballerHardballerSkrevet 26/12-03 18:48 
Har det ikke selv, men skal helt klart skaffe det.. Jeg synes det er skide godt, og viold humor :D Alle kan være med, en nybegynder kan vinde over en der har prøvet det mange gange.. Det har self. også meget med skills at gøre, meen.. Klart bedre end Mario Kart 64..
ZøvnigZøvnigSkrevet 26/12-03 19:21, rettet 26/12-03 19:23 
Mario kart doubledash holder 100%. Vi sidder ofte og gamer mod hinanden mig og nogle af drengene samt deres kærester. Og vi er sku alle mellem 22 og 28 år. Det er fedt i den forstand at man altid kan presse hinanden helt vildt. Banerne har en passende størrelse. Det er ikke så kompliceret at nye ikke har en chance og alligevel er det en fordel at kende bilerne, personerne og deres specielle våben hvis man vil nakke homeboys der er lige så øvede som en selv. Som singel player er det rimeligt. Ikke vildt svært men modstand nok til det ikke virker helt håbløst. Så jeg vil sige: Har du venner der gider at spille den slags er det et MUST HAVE :)

Men heeey valget er jo frit hehe

Hygge

Zøvniiiiiiiiiiig
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
HankyHankySkrevet 26/12-03 20:34 
Spillet er genialt IMO ;D
Især når det kommer til Multiplayer-delen...

Forstår ikke hvorfor folk synes at SNES udgaven har "magien" i sig... MK64 er da' såå meget bedre :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
AskAskSkrevet 05/01-04 15:30 
Ja det er rigtigt fedt:D
Det skal bare prøves.....
CronossCronossSkrevet 05/01-04 17:44 
Well, det er nok det dårligste af spillene. I mine øjne er MK64 også klart seriens bedste spil, mens SNES udgaven er næsten ligeså god (Og den overgår også MK64 på enkelte punkter).

Double dash er meget langsomt i forhold til de gamle titler. Det er lidt ødelæggende for gameplayet, men selvom det er langsomt er det bestemt stadigvæk godt. Jeg synes bare ikke heelt at det når samme højder som sine forgængere :)
ChronoChronoSkrevet 05/01-04 18:29 
MK64 er bedst, men MKDD er tæt på. Tempoet er lidt lavere, banerne er knap så spændende og der mangler et par detaljer som at bremse for bananer og at kunne hoppe. Men jeg synes at de nye ting stort set gør op for disse mangler.

Mode 7 udgaverne er nederst på min personlige Mario Kart top 4.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig