X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rejseholdet


Svar
enfenenfenSkrevet 25/12-03 20:50 
For dem, som er interesseret, så kommer det ene af de to nye afsnit af Rejseholdet i aften kl. 20.55.
What is the Matrix?
RebelheartRebelheartSkrevet 25/12-03 21:34, rettet 25/12-03 21:35 
Det er jo en dansk serie, så den skal jeg selvfølgelig ikke se.
enfenenfenSkrevet 25/12-03 22:13 
Ja det var synd for dig, for det var nemlig et for fedt afsnit. Jeg glæder mig til afslutningen.
What is the Matrix?
Homer00Homer00Skrevet 25/12-03 22:14 
Ja, det var godt.
Must eat - So cheap...
SolaegSolaegSkrevet 25/12-03 22:17 
Jep, nu glæder jeg mig sgu til næste afsnit. Det var fedt, at kunne se serien én gang mere.
JAAJAASkrevet 25/12-03 22:32 
Traditionelt set holder jeg mig også fra danske serier, men efter lige at have set første afsnit kan jeg kun sige "wow". Det var fanme godt.
NaieraNaieraSkrevet 25/12-03 22:46 
Har du købt DVD'en?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 25/12-03 23:49 
Mig? I så fald nej. Jeg mente det første af de to nye afsnit.
OkottaOkottaSkrevet 25/12-03 23:55 
Rebelheart >
Det er jo en dansk serie, så den skal jeg selvfølgelig ikke se.

Du kan jo bare lære sproget - så kan du osse få noget ud af den.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 26/12-03 00:31 
JAA >
Mig? I så fald nej. Jeg mente det første af de to nye afsnit.

Lød bare som om du troede at de nye afsnit var de første ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RebelheartRebelheartSkrevet 26/12-03 02:47 
Okotta >
Du kan jo bare lære sproget - så kan du osse få noget ud af den.

Lære sproget?
Jeg er dansker, så jeg vil da mene, at jeg godt kan forstå dansk.

Danske film og serier er én stor gang oplæsning. Skuespillerne er så kunstige og utroværdige i deres mimik, at det er en pine at se og høre på.
TKTKSkrevet 26/12-03 10:40 
nååå ja klart rebelheart, de spiller mega dårligt... det er nok derfor at de for mega meget ros alle steder skal de see...
enfenenfenSkrevet 26/12-03 11:19 
Rebelheart >
Danske film og serier er én stor gang oplæsning. Skuespillerne er så kunstige og utroværdige i deres mimik, at det er en pine at se og høre på.

Så vil jeg anbefale dig at se Rejseholdet for det er virkeligt nogle gode skuespillere efter min mening. Og det er ikke kun baseret på afsnittet igår.

Du skal selvfølgelig have lov til at have din mening, men det virker som om, at du hopper over hvor gærdet er lavest.
What is the Matrix?
JesperJesperSkrevet 26/12-03 11:30 
Rebelheart >
Danske film og serier er én stor gang oplæsning. Skuespillerne er så kunstige og utroværdige i deres mimik, at det er en pine at se og høre på.

Hehe - og det gør / er udenlandske skuespillere ikke eller hvad?
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 26/12-03 11:49 
Det var fanme sjovt at se en af mine gamle kammerater spille en af rockerne. Men så igen, han er langhåret, stor og farlig med solbriller på.

hehe :D
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 26/12-03 11:52 
Så kan jeg da lige sige at min klasse og mig faktisk var på Bornholm og var med i en optagelse :D
Sælg mig en Xbox =)
NaieraNaieraSkrevet 26/12-03 12:16 
To fra min folkeskole-klasse var statister i det afsnit hvor de holdte fest hjemme hos de to unger :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 26/12-03 13:11 
Rebelheart >
Lære sproget?
Jeg er dansker, så jeg vil da mene, at jeg godt kan forstå dansk.

Danske film og serier er én stor gang oplæsning. Skuespillerne er så kunstige og utroværdige i deres mimik, at det er en pine at se og høre på.

Det var en lidt kikset joke, den med sproget - nevermind det.

Anyway - lad være med at se så meget dansk fiktion og drama på TV2; De er nemlig slemme til at få det hele til at lyde som en gang oplæsning.

DR1 og DR2 derimod - de holder når det drejer sig om danske produktioner.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AmbyAmbySkrevet 26/12-03 17:27 
Pis, fik ikke set det.
Bliver det genudsendt ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 26/12-03 17:57 
Jeg fik det heller ikke at se, kommer heller ikke til at se den næste gang :( Dog bliver det vejet op med en tur til Tenerife :D
Sælg mig en Xbox =)
kimmerkimmerSkrevet 26/12-03 18:09 
Rebelheart >
Danske film og serier er én stor gang oplæsning. Skuespillerne er så kunstige og utroværdige i deres mimik, at det er en pine at se og høre på.

Ja, der er ikke mange danske skuespillere der kan finde ud af deres ehverv. Det gode ved danske serier er, at man slipper for alt det amerikanske nationalistiske pis!
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RebelheartRebelheartSkrevet 26/12-03 18:14 
Det har du ret i.
AmbyAmbySkrevet 26/12-03 18:15 
Dark-Light >
Pis, fik ikke set det.
Bliver det genudsendt ?

Den 30/12-03

23.15
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
enfenenfenSkrevet 01/01-04 20:57, rettet 01/01-04 20:58 
Husk det sidste afsnit, som begynder om 2 min. :)
What is the Matrix?
BobbeBobbeSkrevet 01/01-04 22:28 
Lorte slutning :)
Spiller nu: Wii
Homer00Homer00Skrevet 01/01-04 22:29 
Ja, den var lidt tam.
Must eat - So cheap...
dchangdchangSkrevet 01/01-04 22:29 
Nah den var fin nok. Men jeg ville da godt lige have haft med om Johnny kunne komme til at løbe en 60-meter igen. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SolaegSolaegSkrevet 01/01-04 22:49 
Jeg troede faktisk, at Johnny ville dø, inden jeg så afsnittet, men sådan skulle det ikke gå. Ellers var det da meget fint.
enfenenfenSkrevet 01/01-04 23:16 
Et af de bedste afsnit(1 & 2 del) af Rejseholdet efter min mening. Det var lækkert at se, at morderen viste sig at være en anden, end den man næsten var sikker på det var.

Det eneste, der ødelægger historien lidt, er morderens forhold til Jesus/kristendommen og fremførelsen af det.

Slutningen var simpelthen genial. Jeg sad og håbede på, at Ingrid ville gøre det, som hun gjorde.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig