X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Magic cards


Svar
HardballerHardballerSkrevet 25/12-03 19:51, rettet 25/12-03 19:53 
Hey..
Ca 4000 MTG Cards sælges.
Der er over 200 guldkort, og en masse andre.
Og nej, jeg gider ikke skrive en liste :D Hehe..
Nu havde jeg så lige en snak med dpl om at gamle guldkort er sjældne, det mener han jo så ikke.. Det er jeg sikker på, så er der ikke lige en der kan sige jam, til at de er sjældne? hehe..
De sælges billigt, men du kommer med bud..

OBS: Mine 2 bedste decks hører IKKE med..

EDIT: Der en en MTG Mappe med, til nogle af kortene.. Og jeg kan faktisk ikke huske hvilke kort der er, men kan godt være jeg lige får en flip, og kigger dem igennem :D Byttes også med konsolting ;)
dpldplSkrevet 25/12-03 19:56, rettet 25/12-03 19:57 
Altså som jeg sagde til dig over messenger. At de er guld farve rundt om. betyder bare at det er multicolor kort (fordi de har 2 forskellig slags mana i der cost. Derfor er kort med kun rød mana i deres cost, røde. Og sådan videre). Det gøre ikke kortet billiger eller dyrer!!!

Og nævn nu hvilke kort det er, så folk kan se om de er noget som helst værd!!:P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HardballerHardballerSkrevet 25/12-03 19:59 
Jah, det sagde du jo godt nok, og ved jeg også selv (et multicolor kan også have en mana cost på alle farver) Men de nye er ikk sjældne, men det er de gamle altså. Og det ved dem der samlede, før man kunne købe en bestemt oakke med 7 guldkort i, osv. Jeg prøver lige at kigge igennem :D Men det tager sq prisen op, for ekstra arbejde, hehe :D Ej, det er gas ;)
WehnerWehnerSkrevet 25/12-03 19:59 
dpl har ret i det med guldkortene.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HardballerHardballerSkrevet 25/12-03 20:03 
Hmm? Er du gammel samler? Vil dog stadigvæk mene jeg har ret ;)
HardballerHardballerSkrevet 25/12-03 20:27 
Så er billederne lagt op :D

Press me!
WehnerWehnerSkrevet 25/12-03 20:39 
Ja, jeg er gammel samler.

Nu vil jeg nødig lyde negativ, men dine billeder fortæller sådan set ikke mere, end at der er en masse kort. Hvilket du allerede har skrevet...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FourDFourDSkrevet 25/12-03 20:51, rettet 25/12-03 20:52 
Ikk for noget men.. Det er ikke bare en bunke kort, men en bunke GAMLE kort.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
HardballerHardballerSkrevet 25/12-03 20:57 
Der er sådan set flere nye end gamle, men som sagt, så laver jeg en lille liste her engang, eller bare finder nogle kort :D
HardballerHardballerSkrevet 25/12-03 21:08, rettet 26/12-03 06:10 
En lille smagsprøve, der kommer flere, Og billeder kan findes på www.farao.dk
Nogle af kortene er der flere af, men det skriver jeg ikke her:

Illusionary wall
Psychic Venom
White Knight
Soul Barrier
Tidal Kraken
Polar Kraken
Iridescent Angel
Control Magic
Temper
Dakkon BLackblade
Arcades Sabboth
Vaevictis Asmadi
Tsabo Tavoc
Armadillo Cloak
Lim Dûl's Paladin
Lord of Tresserhorn
Ball Lightning
Vampiric Dragon
Animate Dead
Paralyze
Planeswalker's Fury
Shiv's Embrace
Pyre Zombie
Commander Greven il-Vec
Goblin Bomb
Spiny Starfish
Norrit
Devouring Strossus
Pacifism
Absorb
Craw Giant
Personal Incarnation
Soul Link
Eladamri's Call
False Demise
Death Grasp
Aura Shards
Surge of Strenght
Nature's Blessing
Torture
Boomerang
The Rack
Spirit Shackle
Wall og Shadows
Knight of Stromgald
Nightmare
Lord of the Pit
Castle
Ravenous Vampire
Cosmic Horror
Brilliant Halo
Karma
Avatar of Hope
Shifting Wall
Force of Nature
Colossus of Sardia
Sentinel
Black Vise
Shapeshifter
Ornithopter
Draco
Seize the Day
Firecat Blitz
Planeswalker's Scorn
Anthroplasm
Delraich
Sutured Ghoul
Pendrell Flux
Commander Eesha
Alladin's Ring
Kismet
Rhox
Gorilla Berserkers
Jolrael, Empress of Beasts
Leviathan
Uncle Istvan
Diseased Vermin
Avatar of Fury

Jeg leder efter flere senere :D
WehnerWehnerSkrevet 25/12-03 21:19 
Hardballer >
Dakkon BLackblade
Arcades Sabboth
Vaevictis Asmadi
Ball Lightning

Hvid eller sort kant?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HardballerHardballerSkrevet 25/12-03 21:20 
Alle sammen hvid.. De 3 guldkort er af mærket Legends..
WehnerWehnerSkrevet 25/12-03 21:28 
:)

Kort fra Legends havde sort kant. Dine er fra Chronicles. Hvid kant, men med expansion symbol fra den oprindelige udvidelse.

Jeg melder desværre fra nu. Det er ældre kort, jeg skal bruge.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HardballerHardballerSkrevet 25/12-03 21:39 
Nå ok, vidste jeg sq ikke :D Hehe..
Men der er gamle kort med sort kant imellem..
Det er jo kun en meget lille liste det der.. Der kommer dog ikek en soecielt lang liste, tager sq hundrede årm, tager kun lige dem jeg kan huske..
HardballerHardballerSkrevet 25/12-03 21:46 
Liste opdateret, gider ikk lige finde flere lige nu, men kommer nok senere :D
HardballerHardballerSkrevet 25/12-03 21:50 
Hardballer >
Alle sammen hvid.. De 3 guldkort er af mærket Legends..

Det er self. ikek alle kortene der er med hvis kant, kun lige de 4 nævnte og nogle andre.. Der er self. også mange med sort kant..
TLTLSkrevet 26/12-03 02:15, rettet 26/12-03 02:16 
Hvad skal du have for alle kortene? Og hvor manger er der helt precist... Over 4000, ja. Men hvor meget?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HardballerHardballerSkrevet 26/12-03 03:47 
Er ikke sikker på om den er under, eller over.. Men tæller imorgen.. Men ehm, kom med et bud :D
HardballerHardballerSkrevet 26/12-03 06:05 
Liste opdateret..
HardballerHardballerSkrevet 26/12-03 06:14, rettet 26/12-03 06:14 
Hey igen..
Så blev jeg sq færdig med at tælle kortene :D
Der er i alt 4565 kort, så det er jo en del :D

Kom da lige med et bud, der er mange gode imellem..



.:Hardballer:.
PaenPaenSkrevet 26/12-03 11:28 
okay så starter jeg

500 danske kroner

mvh
harry
Lóriens blade falder ikke forgæves
HardballerHardballerSkrevet 26/12-03 14:48 
så kan jeg så sige med det samme at den skal over de 1000.. gerne et stykke..
PaenPaenSkrevet 26/12-03 15:55 
sælger du stykvis, så vil jeg gerne købe armadillo cloak, nightmare, absorb og et par andre

mvh
harry
Lóriens blade falder ikke forgæves
HardballerHardballerSkrevet 26/12-03 17:33 
Nope, sælger ikke stykvis.. Jeg har ikke tænkt mig at skulle have det vilde, da det er fordi de ligger og flyder, og hvis jeg sælger stykvis, kommer jeg til at ligge inde med mange kort, så samlet :D Men bytter jo for konsolting :D
AndyAndySkrevet 01/03-04 17:36 
Hey eftersom jeg lige er begyndt at samle/spille på Magic kort, hvad kan du så bruge i konsolting, og hvad er der i dine deck(Vil så gerne vide det:D) hvis der ergode vil jeg nemlig MEGET gerne købe dem:D
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
tastasSkrevet 01/03-04 17:52 
På Hardballers vejne kan jeg fortælle at Dawn har købt dem alle.
Jeg ved det, da jeg var med til at efterfølgende sortere dem ^^
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
HardballerHardballerSkrevet 01/03-04 17:54, rettet 01/03-04 17:55 
Hehe.. Det er nemlig rigtig :) Eller, solgte ikke dem alle, har stadigvæk black lotus og andre DEJLIGE kort.. :p

Dawn var HELT vild for at måtte holde den, hehe ;)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/03-04 18:02 
Ja, det var tider, da man spillede Magic: TG!

Nether Void, Moat, Berserk.. For blot at nævne nogle af mine kort..
Home is where the hardware is..
HardballerHardballerSkrevet 01/03-04 18:07 
Beserk er lidt ond.. Specielt når man havde 4 i et deck ;) Eller Sorceress Queen (minder mig og da Mr.Good var sikker på det udtales "suckeress queen" Han ville sgu ikk give sig ;)
DizzyDizzySkrevet 03/03-04 19:23 
Andy hvis du har lyst, har jeg en skoæske (størrelse 45:)fyldt med magiccard (primært fra omkring iceage tiden og før). Skal de sælges bliver det samlet evt byttes til fuld funktiondygtig xbox ;)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
CalleCalleSkrevet 03/03-04 19:33 
Uha jeg har samlet på magi kort siden jeg var 4, det er sku det gode kort spil desværre har de nye serier ødelagt det hele synes jeg!
dpldplSkrevet 03/03-04 19:54 
Nej de nye serier er sgu fede.... IMO (men det er nok fordi jeg startet ved Invasion).

Kort som chrome mox (en af de nye) og isochron scepter har sgu da været dejlige at de er kommet :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CalleCalleSkrevet 03/03-04 20:18 
Jeg synes at billederne på de nye kort er ringere end de var i starten og det er ihvertfald en af nydelserne hved at spille magic det er billederne og så er kortene blevet mere og mere indviklet og så får man nogle psyko comboer som til sidst går i vasken fordi det bliver for kompliceret. Jeg synes også lidt at seventh edetion ødelagde det hele lidt hved igen at udgive Birds of Paradise og andre monster fede kort.
Så jeg holder mig til de gamle serier!

Men husk det her er kun min mening....

Nu spiller jeg også en del ringenes herre kortspil det synes jeg også er pænt fedt, jeg plejede at spille inde i faraos cigarer i skinder gade i københvan, men pludseig måtte vi ikke spille der mere og så mistede jeg kontakt til dem som jeg spillede med....øv øv og øv.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig