X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det havde jeg ikke regnet med!


Svar
kooikkooikSkrevet 23/12-03 23:54 
Efter længes overvejelse købte jeg i dag WTA Tour Tennis til Gamecube. Havde regnet med at spillet vil være lige så dårligt til Gamecube som til PS2, men men men, der tog jeg sku fejl. Det er faktisk rigtig godt efter min mening, meget bedre til Gamecube end PS2, hvilket jeg kan fryde mig en del over. Da det er det eneste PT rigtige tennis spil til Gamecube, så har det været alle 199 kr værd.

Styringen havde jeg en del problemmer med til PS2, men til Gamecube var det nemt at gå til. Spillet køre mere flydende til Gamecube end PS2, så hvis du endelig skal have spillet en dag, så vil jeg anbefale dig at købe det til Gamecube. Godt spil kan jeg kun melde her fra!
FourDFourDSkrevet 24/12-03 10:48 
GC har næsten altid den bedste styring blandt multiplatform spillene (Bortset fra Timesplitters2).
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/12-03 11:49 
Burnout spillene er et klasseeksempel.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
VictorVictorSkrevet 24/12-03 11:51 
WilliDaRappa >
GC har næsten altid den bedste styring blandt multiplatform spillene (Bortset fra Timesplitters2).

Nej det har den i de fleste tilfælde ikke...
kooikkooikSkrevet 24/12-03 12:08 
Victor: Du er vist Gamecube hader, og elsker din PS2 eller xbox højst.

Vi har alle vores favorit og vores egen mening om hver vores konsol. Hatten af for det.

God jul!
NaieraNaieraSkrevet 24/12-03 12:15, rettet 24/12-03 12:16 
Problemet er at Willi ikke tilføjer "synes jeg". Han siger det som et faktum, og det er der mange der er uenige med ham i.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
VictorVictorSkrevet 24/12-03 12:52 
kooik: Nej :) Elsker min GC mest af alt :) Har en XBX der bliver spillet på 1 gang om måneden...
AsseAsseSkrevet 24/12-03 14:33 
Jeg mener nu også at GC har den bedste kontrol blandt de tre. Men det er jo smag og behag..:)
RJKRJKSkrevet 24/12-03 14:47 
Eller også kommer det bare an på det enkelte spil...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 24/12-03 14:48 
Jeg tror at RJK har fat i noget der...
FourDFourDSkrevet 24/12-03 15:07, rettet 24/12-03 15:10 
Naiera >
Problemet er at Willi ikke tilføjer "synes jeg". Han siger det som et faktum, og det er der mange der er uenige med ham i.

"Problemet med Willi" .. Når man Naiera påpeger en fejl, kan ingen benægte.. Jeg har et problem.. NOOOO! :P

Men du har ret. Glemte jeg lige.

Born2Play >
Burnout spillene er et klasseeksempel.

Yeah! Nemlig. Du har fuldstændig ret.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
CirkoCirkoSkrevet 05/01-04 19:37 
ja Gc er den bedste også kommer xbox også playstation 2 !
Vi er alle Guder :P
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 05/01-04 19:45 
Lad dog vær.....
Sælg mig en Xbox =)
DommergaardDommergaardSkrevet 05/01-04 20:11 
Cirko >
ja Gc er den bedste også kommer xbox også playstation 2 !

Synes du...
RitesRitesSkrevet 05/01-04 20:20 
Jeg vil delvist give jer ret, bortset fra at GC controlleren er den værste på markedet :(
» a winner is you «
AndyAndySkrevet 05/01-04 20:27, rettet 05/01-04 20:27 
Til det med hvilken konsol/kontroller der er bedst - Det er jo smag og behag så hvad nytter det at skrive Xbox er bedst og GameCube(eller whatever man mener) dårligste kontroller?!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01-04 20:45 
I starten elskede jeg min GC controller over alt på jorden, men har senere fundet ud af at den faktisk kun er egnet til platform og party games, ala. Mario og Super Monkey Ball, IMO.

Mit personlige bud på en all-around controller er xboxens controller s, som ikke når op på GC controlleren hvad angår platform/party games.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CirkoCirkoSkrevet 05/01-04 20:47 
Sonic.dk >
Cirko >
ja Gc er den bedste også kommer xbox også playstation 2 !

Synes du...

ja hehe .. Men spiller lige nu xbox : Sonic Heroes !
Vi er alle Guder :P
FourDFourDSkrevet 05/01-04 20:47 
Enlig lidt surt at GC controlleren har et så barnligt look, og også at den passer bedst til børne hænder.

Men hvis ens hænder passer til den (som mine små pølese hænder :P) så har GC helt klart de bedste controllers.

Det er nu også muligt at få fat diverse uoriginale controllers der passer bedre til voksne.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 06/01-04 09:51 
WilliDaRappa >
...og også at den passer bedst til børne hænder.

Jeg synes nu, at den passer glimrende til mine hænder, og jeg har ret lange fingre...
元気ですか。
quadquadSkrevet 06/01-04 15:14 
WilliDaRappa >
barnligt

Definer.
APHAPHSkrevet 06/01-04 15:20 
Defination på barnlig design: http://grillbiller.homepage.dk/FisherpriceNGCControler.jpg
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
quadquadSkrevet 06/01-04 15:30 
Det kunne jeg så godt gå med til b;-)
kooikkooikSkrevet 06/01-04 16:25 
Kan i ikke holde jer til emnet tak. Man har vær sin mening om sin konsol, færdig slut
AmbyAmbySkrevet 06/01-04 16:29 
Teknisk set holder de sig inden for emnet "Det havde jeg ikke regnet med".
Og så er det irriterende at skulle tilbage for at se hvad der menes med emnet og ikke bare kan kigge på emnet.

Morale: Lav beskrivende topics!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
quadquadSkrevet 06/01-04 16:35 
kooik >
Kan i ikke holde jer til emnet tak. Man har vær sin mening om sin konsol, færdig slut

Hvad skal vi snakke om i emnet?
Du har skrevet en konstatering, fint nok, den kan VI bruge til at snakke videre ud fra.

At jeg beder ham om at definere ordet "barnligt" er vel ligeså relevant som alt muligt andet?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig