X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA: Double Pack


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 23/12-03 13:05 
Har lige modtaget dette mesterværk idag! Det er GENIALT!!! Grafikken er blevet flottere siden sidst, dog uden at det er helt vildt! Frameraten er god og holder hele vejen, selv med helikoptor, politibiler og hele svineriet efter dig! Lyseffekterne er noget af det flotteste jeg nogensinde har set til dato, oplevelsen af at få et par forlygter lige i snotten om aftenen, solnedgangen spejler sig i forruderne osv. enormt flot og alt i alt skaber det et fedt indtryk af spillets grafiske side!

Gameplaymæssigt kender alle jo spillet, så den vil jeg ikke gøre rede for! Men lyden er også fantastisk! De samtaler folk har på gaderne osv. det kan slet ikke beskrives, det er SÅ fedt!!! Soundtrack, alt... det spil har alt hvad jeg søger i et spil: Grafik prangende, lydmæssigt underholdende og flot, god historie og fangende gameplay!

Køb dette kanon fede spil! Har indtil videre ikke noget negativt at sige ;)

Noget i vil vide?
Homer00Homer00Skrevet 23/12-03 13:26 
Hvis man har begge spil i forvejen, er det så værd at købe?
Must eat - So cheap...
DommergaardDommergaardSkrevet 23/12-03 13:36 
Hvis du allerede har spillet til PC eller PS2, så er der ikke så meget mere at komme efter her. Spillet er grafisk overlegen og det er den bedste version udgivet overhovedet (siger Gamespot også).

Men der er jo ikke mere at komme efter rent Gameplay-mæssigt, så det er grafikken og lyden der skulle trække i nogen. Jeg har selv ikke haft spillet på andre maskiner, og hvis der er andre i samme situation, så skal man ikke snyde sig selv for en fed oplevelse!

Men Magnus, hvis du ikke er stor GTA-fan og har spillet dem til døde på en anden maskine, så synes jeg ikke du skal bruge penge på det. Men giver kun varme anbefalinger her fra! ;)
Homer00Homer00Skrevet 23/12-03 14:05 
Okay, så tror at jeg vil lade være med det, men man kan jo altid "låne" det af Joe.
Must eat - So cheap...
DommergaardDommergaardSkrevet 23/12-03 14:14 
Yep, det gjorde jeg skam også! ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 23/12-03 14:15 
Nogen der der har nogle spørgsmål til spillet? Andre som har det?
The BruceThe BruceSkrevet 23/12-03 14:32 
Hvad koster "dobbelt-pakken"?!
Jeg går ud fra, at koderne stadigt er intakte...?!

Jeg har i lang tid gået og overvejet købet af en PS2 pga. (især) disse to, alle RPG'erne og det store bag-katalog af PS1-spil, men nu kan jeg nok "holde mig" lidt længere tid, hvis/når jeg køber GTA 3 + GTA:VC!!!

Life is grand...!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
DommergaardDommergaardSkrevet 23/12-03 14:47 
I danske butikker har jeg ikke rigtig kigget, men vil tro omrking de 600,-

Har ikke brugt koder indtil videre (hvis det er de koder du hentyder til) så det kan jeg ikke sige. Men går udfra at de stadig virker!

Kig evt. her: http://www9.cd-wow.com/detail_results_3.php?product_code=7894 det er lidt billigere. Forsendelse er gratis btw.
Homer00Homer00Skrevet 23/12-03 14:52 
Eller endnu bedre fra www.cd-wow.com.hk, her er de endnu en smule blligere.
Must eat - So cheap...
DommergaardDommergaardSkrevet 23/12-03 14:59 
Yep, men jeg refererede til et PAL-spil, tror det var det han er ude efter ;)
APHAPHSkrevet 23/12-03 15:03, rettet 23/12-03 15:06 
Jeg overvejer lidt at købe GTA:DP, da jeg næsten ikke har spillet VC på ps2, da spillet til tider er uspillelig pga. en MEGET ustabil framerate. Jeg har dog gennemført 3'ern 100%, så der er nok ikke så meget at komme efter i det spil. Men jeg vil gerne høre om frameraten er stabil i VC.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DommergaardDommergaardSkrevet 23/12-03 15:06 
Indtil videre, så har den være stabil ved mig. Ingen slowdown ved eksplosioner eller noget. Men støder sikkert på lidt hen af vejen, men slet ikke ligeså meget som på PS2, LANGT fra!
Homer00Homer00Skrevet 23/12-03 15:14 
Det er skam også pal ; )
Must eat - So cheap...
DommergaardDommergaardSkrevet 23/12-03 15:47 
Alrighty then!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig