X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

CS, Cd-Key


Svar
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 23/12-03 12:09 
Jeg skulle spørge fra en ven hvordan man ændre sin CD-Key i Counter-Strike.
Sælg mig en Xbox =)
DommergaardDommergaardSkrevet 23/12-03 12:17 
Gå ned i "Kør" ("Run" på engelsk) og skriv "regedit"! Så går du ind i HKEY_CURRENT_USER -> Software -> Valve ... derinde burde det ikke være så svært at se hvordan! Har ikke selv CS på min PC mere, så kunne ikke eftertjekke, men prøv!
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 23/12-03 12:25 
Gik ind og ændrede Key, tjekker lige om det duer.
Sælg mig en Xbox =)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 23/12-03 12:29 
Øv :( Det ser ikke ud til at du, tror du ikke kun det er i 1.5 man kunne det?
Sælg mig en Xbox =)
HardballerHardballerSkrevet 25/12-03 02:59, rettet 25/12-03 03:00 
Det skrev du jo heller ikke noget om at det ikek var.. Men ehm, du har nok også CS 1.5 installeret, og kunne forestille mig at det har fået nyt navn, bare led lidt rundt..

EDIT: Kører 1.6 ikke over 1.5s Key? Ellers ville jeg mene at du skal reinstall, intaste ny key, og installere 1.6 igen..
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 25/12-03 10:02 
Det har jeg gjort, problemet er bare at når man installere hans, siger den ikke at man skal trykke nogen CD-Key :S
Sælg mig en Xbox =)
VictorVictorSkrevet 25/12-03 10:55 
Har du købt dit spil i en butik? Det er kun der man får CD-Key :)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 25/12-03 11:05, rettet 25/12-03 11:10 
Det er ikke mit spil! Ja, jeg har købt mit i en butik og det har han også, men før havde han fået det fra en ven(Ikke mig). Så det ser du til han må bøde for det...;)
Sælg mig en Xbox =)
TLTLSkrevet 26/12-03 02:19, rettet 26/12-03 02:20 
Det hjælper ikke at geninstallere... Find den i registreringen, ellers går den ikke væk... Formatér evt. det drev hvor windows ligger, og genindstaller winodows, hvis alt andet fejler.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 26/12-03 03:02 
Google er din VEN!

Google
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 26/12-03 09:43 
Du tror ikke jeg har tjekket Google, eller!?
Sælg mig en Xbox =)
DarkenDarkenSkrevet 26/12-03 14:55 
Mener heller ikke det kan lade sig gøre at skifte key uden at geninstallere... og det er SUPER FEDT!!!!!! surt for dem der af reele årsager skal skifte (ikke at jeg kan komme på en sådan grund)

Men som admin er det vildt sejt, at folk ikke som i 1.5 og tidligere, skifter key på 2 sec og så kommer ind igen efter de er blevet banned, jeg kan ikke begynde at fortælle hvor fustrerende det er. Så at folk skal geninstallere + en mulig reg clean, er en mild pris for at slippe for de pressende personer.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 26/12-03 15:06 
Jeg syntes da også det er fedt nok... Syntes dog der er lidt synd for ham, da han ikke har en pind forstand på Computer så kommer der en af hans "venner" og installere en eller anden ulovlig kopi, bare lige for at tjekke om det virker, for hvis det ikke gjorde var det jo spild af tid at installere det på sin egen computer....:@
Sælg mig en Xbox =)
N-ZaneN-ZaneSkrevet 26/12-03 15:30 
Det du jo egentlig skal ha' ændret er vel Half-Life cd keyen. Dette program sørger for at gøre netop det:
http://games.softpedia.com/public/cat/4/4-5.shtml
I kick azz for the Lord!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig