X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Buy-Rite?


Svar
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 23/12-03 04:06 
Er der nogen herinde der har handlet ved Buy-Rite? Efter at have surfet lidt rundt på siden har jeg fundet nogle tilbud der er mistænkeligt gode, så jeg ville gerne sikre mig før jeg handler med dem :)

Buy-Rite
元気ですか。
MKMMKMSkrevet 23/12-03 12:13 
Jeg har ikke selv handlet med dem, men jeg vil på det kraftigste fraråde dig at gøre det. De skulle være noget nær de ondeste fuskere i mands minde. Jeg tror, at nedenstående link vil overbevise dig.

Handl ikke med Buy-Rite
CalleCalleSkrevet 23/12-03 12:32 
YIKES!!!! og dem var jeg ved at købe fra!!!
SephirothSephirothSkrevet 23/12-03 13:59 
Nårh ja, Xenogears til $20 - tro på det ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 23/12-03 14:12, rettet 23/12-03 14:13 
Jeg fik KOF 2001 for $30 og Xenosaga for $35 hos dem (dengang de to spil stadigvæk var dyre andre steder). For begge spil gjaldt det at der skulle tillægges $4.60 i forsendelse.

Thing is, jeg vidste ikke det var dem! De hed noget lignende "videogamesellers" på eBay, og det vidste sig så, da jeg havde bestilt, at de engang havde heddet "buyritevideogames" på eBay. Det tog hundrede år, men jeg fik mine ting, helt nye, og begge er stadigvæk i "mint condition", selvfølgelig ;)

Alligevel vil jeg dog råde folk til at holde sig fra butikken. Jeg har set ovennævnte hjemmeside før, og jeg har også kun hørt negativt om dem andre steder fra.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 23/12-03 14:40 
Phew... det var tæt på :)

Takker for hjælpen! (Synes nu også, at CT til $60 lød lidt for godt...)
元気ですか。
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig