X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Crimson Skies - holder det?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 20/12-03 17:35 
Jeg overvejer seriøst at købe Crimson Skies, men har lige et par spørgsmål om det.

Har I oplevet mange lockups og/eller crashes med det?

Er spillet udfordrende nok, eller bliver det bare frustrerende og irriterende senere i spillet?

Er singleplayer delen lang og tilfredsstillende, eller er det slut inden man ved af det? Hvor mange timer snakker vi om?

Fungerer det godt på Xbox Live? Oplever I lag eller andre irriterende ting? Er det god netværkskode og gode servere? Har MS opsat dedikerede servere til spillet?

Øhh - det var vist det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KTCKTCSkrevet 20/12-03 18:47 
Jeg har oplevet lockups to gange, og har hver gang været opmærksom på problemet, der forårsagede det. Det er dog ikke noget alvorligt, men derfor lugter det stadig lidt af en rushed udgivelse...

Spillets udfordring er passende, synes jeg.

Antal timer har jeg svært ved at sige, men det er af en passende længde.

Spillet fungerer godt på Live, men den "indbyggede" to sekunders forsinkelse på alting kan godt irritere lidt, da man ikke ser det samme som sin modstander og kan opleve at være blevet skudt, næsten før man mærker det første skud. Dette gør dog Live-oplevelsen mere stabil og man oplever utroligt sjældent, at fly fryser, hakker eller zapper rundt.

Så vidt jeg ved er der ikke dedikerede servere.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
UltraUltraSkrevet 20/12-03 20:39 
Måske lidt off topic, men, der skulle være kommet et nyt fly til DL.
I've fuck the girl in Hanson...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig