X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Julens bedste og værste - og de andre


Svar
OkottaOkottaSkrevet 20/12-03 10:52 
Hvilke har været de bedste spil i denne jul?

Hvad med de dårligste og osse skuffelserne?

Jeg starter..

De bedste - i vilkårlig rækkefølge:

Prince of Persia: Sands of Time
Metal Arms: Glitch in the System
Secret Weapons over Normandy
Project Gotham Racing 2

De værste.

Hmm...jeg har faktisk ikke rigtigt spillet nogle deciderede dårlige spil, som sådan - over til skuffelserne..

De størreste skuffelser - i vilkårlig rækkefølge:

Star Wars: Rebel Strike (no joke)
Viewtiful Joe (no joke)
F-Zero GX (no joke)

Den, måske, primære grund til at disse spil er mine størreste skuffelser er, at jeg købte en Gamecube for disse tre spil - udelukkende for disse tre spil faktisk - og så går de hen og skuffer mig en smule fælt; Det er bare ikke godt nok.

Rebel Strike - jo det var godt og sjovt, men on foot missionerne spiller man kun én gang. Rogue Leader var, og er, et bedre spil.

Viewtiful Joe - rigtigt godt, et pænt stykke af vejen, men det går galt ved de sidste episoder, hvor man pludseligt får en hel bane, med gamle bosser - jeg har ikke givet penge for at gennemføre noget én gang til, som jeg ikke syntes var sindsoprivende morsomt første gang = Ud med det spil, og om igen Capcom.

F-Zero GX - ved ikke...det blev lidt kedeligt med den høje sværhedsgrad, og jeg mistede egentligt bare interessen for spillet. Musikken på titelskærmen var ret irriterende at høre på, og jeg ku' få spillet til at gå ned, hvis jeg trykkede for hurtigt på "A", når et løb var ovre = Om igen Sega.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 20/12-03 11:13 
Bedste udgivelser:

1)Project Gotham Racing 2
2)Pro Evolution Soccer 3
3)Rainbow Six: 3
4)Crimson Skies: HRtR

Største skuffelser:

Top Spin (online)
Worms 3D
F-Zero GX
Amped 2 (online)

Største posiktive overræskelser:

Project Gotham Racing 2
Amped 2
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
HankyHankySkrevet 20/12-03 22:26 
Bedste udgivelser -->

- Soul Calibur 2
- Prince of Persia - The Sands of Time
- Mario Kart - Double Dash
- Beyond Good & Evil

Skuffelser -->

- Freedom Fighters
- Fifa 2004
- The Simpsons - Hit & Run
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
VictorVictorSkrevet 20/12-03 22:35, rettet 20/12-03 22:35 
Bedste udgivelser:

Mario Kart: Double Dash
Soul Calibur 2
F-Zero GX
Zelda: TWW

Skuffelser:

Viewtiful Joe
1080 Avalanche
Simpsons: Hit & Run

EDIT: Har kun GC (Sådan da. X-Boxen bliver bare ikke brugt)
FanboyFanboySkrevet 20/12-03 22:49 
De bedste..

Star Wars: Rebel Strike
F-Zero GX
Viewtiful Joe
Mario Kart:DD

Værste..

1080 Avalanche
Billy Hatcher

Okotta, tror du har for store froventninger til spillene inden du køber dem. Jeg syntes det er tyndt med de "undskyldninger" du har, ikke hermed sagt at du ikke har lov til at mene det. Du skodede VJ fordi at der var ên episode du ikke kunne lide, hvis du kvitter alle spil når du når til noget du ikke lige syntes om, kan jeg godt forstå dit sædvanlige bitcheri her på forummet.
Desuden er det vel ikke Segas skyld at du ikke kunne finde ud af spillet, og du ikke kunne lide musikken på titelskærmen. For det ændrer ikke på at F-Zero GX er et af de bedste futuristike racere til dato, og at Sega gjorde et rigtig godt stykke arbejde. Og lad mig sige det igen, det er en personlig sag hvad man kan lide og ikke kan, og jeg respekterer at du har den mening. Men jeg kan ikke tage når du skriver "Om igen Sega" og "om igen Capcom", fordi det er ikke spillenes kvalitet eller udviklernes arbejde, men nok nærmere dig der er noget galt med.
RafRafSkrevet 20/12-03 23:06 
De bedste:

The Legend of Zelda - The Wind Waker
Project Gotham Racing 2
Top Spin
Panzer Dragon Orta

De væreste:

Har sådan set ikke spillet dårlige nye spil.
StriferStriferSkrevet 20/12-03 23:26, rettet 20/12-03 23:27 
Top:

Freedom Fighters
Prince of Persia
Need for Speed: Underground
FIFA 2004

Flop:

PES 3
Viewtiful Joe
Top Spin
KOTOR
Rainbow Six 3
TWW

Men husk: Dette er IMO!
XBL Gamertag: ZeNtiX
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/12-03 23:56 
Kan ikke forstå Okotta når han taler om VJ, men kan heller ikke udtale mig om det da jeg ikke har spillet det i lang tid.

Dog kan jeg godt forstå ham, når han taler om de to andre!

F-Zero - Mere generic AI skal man lede længe efter! Ødelægger jo totalt fartfornemmelse og det flow der er i spillet!

Rouge Leader - Her var et spil som lignede, en vinder! Serien blev til evolution, men har nu givet os nogen af de værste 3 person missioner set til dato i et 3Dspil IMO!

Af andre skuffelser:

- Freedom Fighters - Gider næsten ikke engang komme ind på det... Det holder bare ikke! Ufatteligt ensformigt og ligegyldigt!

- Brute Force - God action, dårlig historie og karakterdesign/levedesign - Og i sidste ende blev det bare ikke den Halo killer at folk ville have det til at være!

- Metroid prime - Åndssvag backtracking, idiotisk auto aim og ingen cut scenes... har virkelig intet til overs for dette spil! Respawn enemies... Bah...

- Enter the matrix - Siden første gang jeg så det var jeg skuffet over grafikken, og nu er jeg nået til et punkt(efter revolutions) at jeg ikke gider at have noget at gøre med matrix mere! Gider ikke matrix online og køber ingen DVDer.. Bare skuffende skuffende skuffende...

- War of the ring - Det lykkes Vivendi for anden gang at ødelægge tolkienss Lord of the rings bøger, i dette strategispil... Håber at Battle for middle earth(EA) bliver bedre!

- Soldier of fortune 2 - HAHAHHAA.. Jeg skulle hellere have brændt de 500 jeg fyrrede af der>:(



Årets bedste:

- Call of duty - Efter stalingrad så er "epic" computerspil ikke det samme igen:)

- planetside - Dette spil er helt klart en af de mest undervuderede spil i år! Skal prøves!

- Panzer dragoon orta - meget svært, men rigtig fedt lavet! Fantastisk artdesign og grafik.. og universet er cool:)

- Otogi - Synes det er surt at ingen taler om det! Rigtig god gammeldags hack'n slash!

- Halo PC - Of course....

- Spil som Midtown Madness 3, Rainbow six og RtCW fortjener også awards for deres gode gameplay på Xbox Live!

- Wind waker!!! Fedt fedt fedt.... Jeg har altid godt kunne lide cel shadingen, er dog bare lidt ked af at seriøsiteten eller det bizzare ikke er bevaret fra OOT/MM!:( Ellers rigtig fedt spil(har ligesom alle andre GCspil kun prøvet til en vis grad)

Men mest af alt... Den mest imponerende titel jeg har set siden Halo, er helt klart Project Gotham Racing 2! Jeg er ikke monster racingfan, så jeg springer nok over, men for dælen hvor er det fantastisk lavet, og smooth på live... wow... Det skal prøves! need for speed underground, er så smadret i forhold til at, det gør ondt:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
FanboyFanboySkrevet 21/12-03 01:07 
Hvad er generic AI?
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/12-03 01:18 
Altså den er så standard. De køre kun imod dig, og ikke imod hinanden!

Men misforstå mig ikke. Bare fordi jeg er lidt skuffet, betyder det ikke det er dårligt! Slet slet ikke!

F-zero har mange kvaliteter! Og jeg elskede SNES versionen overalt på jorden! Spillede det spil i mange hundrede timer... Og N64 versionen var jeg også vild med!(GBA versionen var bare dårlig)!

Og F-Zero er da også en af de mest vellykkede future racers i denne generation!

Kan huske jeg købte Extreme G 3 billigt da jeg havde en PS2... Hehe... Undre mig ikke idag over at acclaim er i så store vanskligheder, og Wipeout Fusion var heller ikke det sjoveste:/

Det kommer an på hvordan du ser det vel!

Men som Strifer sagde! - Det er kun IMO! Du har ret til din:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 21/12-03 13:02 
Fanboy >
Okotta, tror du har for store froventninger til spillene inden du køber dem. Jeg syntes det er tyndt med de "undskyldninger" du har

Ja, jeg har store forventninger til spil - jeg er meget kritisk, og kan jeg ikke li' noget, efter jeg har brugt tid på det, så ryger det ud - meget simpelt.

"Undskyldninger"? Hvad snakker du om? Er det pludseligt blevet en undskyldning, at man ikke kan li' et givent spil, efter at ha' brugt flere dage, endda uger, på det? Har du nogensinde hørt om spil der skuffer?

Måske er det dig der er noget galt med - Rebel Strike som årets bedste spil? Hmmm...men det er jo altsammen personlige holdninger..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JloweJloweSkrevet 21/12-03 16:45 
Top:

SW: KOTOR. Det eneste rollespil jeg nogensinde har gidet.
Mario Kart
D&D: Heroes. En dejlig overraskelse med masser af action.
SSX 3

Flop:
True Crime. Av for en gang bæ.
MOH: Rising Sun. Hyleskægt i coop - men gennemført på 5 timer !!!! Det er fan'me ringe.
RTCW: Man kan ikke save i coop ! mega bommer.
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig