X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er du en Power Player?


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/12-03 22:51, rettet 19/12-03 22:52 
Fortæl om en spiloplevelse, hvor du leverede en pragtpræstation, som gav dig følgende følelse: "Jeg er en Power Player!".

Eller måske omvendt - du fik utrolig mange tæsk af spillet, og blev så frustreret, at du "ødelagde noget" eller råbte hæmningsløst, så famillien, kæresten, naboer eller grillbar-indehaveren tyssede på dig.

Det kan også være en pe... Se hele indlægget
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
65 emne(r).
« < 1 2

Svar
flusweflusweSkrevet 30/12-03 14:35 
När jag spelade Donkey Kong på Game & Watch och klarade de två första banorna utan att titta, var jag en POWERPLAYER då?

Det var nog det närmaste jag kommit! ;)
jaesjaesSkrevet 30/12-03 18:11, rettet 30/12-03 20:56 
Haha :)

Jeg vendte nogle gange mit Popey Game & Watch på hovedet, når jeg spillede. Men det er der vist kun meget lidt Power Player over :)
AsseAsseSkrevet 30/12-03 20:12 
Hehe, kom lige til at tænke på engang da jeg havde fået beach volley folley i Mario Pary 4, og jeg skulle smække de 2 com's. Mig og en af mine venner havde spillet sammen mod de 2 com's, og så skulle han lige noget, og så gad jeg ikke til at gå ud og starte forfra. Så derfor tog jeg begge joypads og spillede for begge spillere på samme tid, og vandt langt de fleste af runderne :D

Tror ikke lige man kan sige at jeg var en power player, da det jo var mario party, men det var sgu meget sjovt :D
AskAskSkrevet 10/01-04 10:36 
MR.Good

Lad nu bare William og victor lege...
LoL bare for sjov...:)
BomberBomberSkrevet 12/01-04 20:43 
jeg kendte engang en, der kunne gå total amok over et spil...Ødelægge sit tatastur eller smide sit joystivk igennem værelset. Jeg synes han var til grin. Jeg kunne aldrig går amok over et spil fordi det netop kun er et spil. Man mister jo ikke noget ved det. Men jeg kan bliver ireterret hvis der er lavet en fejl i spillet så det er umuligt at gøre det, som skulle være muligt.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
RitesRitesSkrevet 12/01-04 21:24 
UO, hvor jeg endte med at være ret så rå til PvP.
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 25/03-04 01:06 
Man er en power player, hvis man kan gennemføre Contra: Shattered Soldier på S ranking. Andet vil jeg ikke acceptere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 25/03-04 02:34 
Nu ligger selve definitionen vel ikke blot i, at man bliver stærk - men at man bliver stærk hurtig. Hvorefter man ikke kan bruge definitionen til et hvilketsomhelst spil ;) (men kun dem med egentlige stats).
Til finurlige "små" spil som contra o.lign. må man vel gå over til "mad skilz" når man går igennem det på hvad der vel er sværest :).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KillercowKillercowSkrevet 25/03-04 10:06 
Damnit KTC!
Det skal vi spille næste gang. Du og jeg.

Jeg har aldrig fået ordentlig modstand i det spil.
Hmm... har Pokémon Puzzle League egentlig en 2-player mode? Ellers må vi bare se hvem der først ordner sidste level i Spa-level.
KTCKTCSkrevet 25/03-04 10:14 
Jeps, ellers må vi spille noget Puyo Pop Fever, som jeg dog ikke vil kalde mig videre genial til...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KillercowKillercowSkrevet 25/03-04 10:18 
Puyo gælder ikke. Det er ikke hardcore nok 8)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/03-04 10:43, rettet 25/03-04 10:46 
For ca. 1 uge siden stod jeg og kedede mig i en Fona, da jeg så en Xbox i hjørnet - med RalliSport på (Underligt nok, da spillet jo er RET gammelt!) Anyway, jeg går derhen og griber controlleren, da en lille purk på 7-8 år (Med SSBM i den ene hånd) kommer hen og tager den anden controller og spørger genert, om vi skal spille to. "He, he" Tænker jeg "Nu skal det lille myr sgu få baghjul - jeg håber ikke, det bliver for kedeligt."
Jeg indvilliger, og vi starter - og det var bestemt ikke kedeligt!

Den lille gut var simpelthen den hårdeste RalliSport-modstander, jeg nogensinde er stødt på. Han var virkelig oprigtigt dygtig, og vi spillede ca. lige op gennem 10-12 ræs - og jeg er altså ingen kegle til RalliSport.
Jeg indstillede min bil inden hvert løb og brugte de små shortcuts, som man kun kender, når man har spillet. Han brugte bare standardopsætningen og kørte den slagne vej - og alligevel kunne han overhale mig eller ligge lige i baghjulet. Scary!
Hans far fortæller mig så bagefter, at han godt nok har en Xbox, men ikke RalliSport, hvilket blot gør det endnu mere utroligt.
Jeg tror på ham, da han bagefter vælger RalliSport over SSBM.
Det var intense 45 min. i Fona på Amagerbrogade, og ham den lille Dennis må da være en Power Player.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KnightrideRKnightrideRSkrevet 04/08-06 16:49, rettet 04/08-06 16:50 
hehe... det var da vildt! >:-) det helt omvendt med min lillebror (11 år) , når vi spiller, vinder jeg altid. Ved ikke helt om det fordi, han ikke gider eller ikke kan finde ud af det. Men det må han kunne for han kommer da i mål? Godt være jeg skulle give ham lidt træning... Men nok om det. Jeg synes nu ikke, jeg er en Power Player (måske lidt ;D) for når jeg spiller med min onkel (SkyblazeR), er han altid et par sekunder hurtigere end mig til - World Rally Chamiponship - ved ikke hvorfor, selvom jeg sidder i flere timer for at slå min egen tid (eller for den sags skyld, hans), så vinder han alligevel. Det er sjældent sket jeg har vundet over ham. Der var også en gang hvor vi spillede - Destruction Derby RAW - til PSone, vi kørte på en skyskraber , hvor det så galdte om at smadre hinanden ud over kanten. det gik ikke altid, som det skulle, men selvom jeg synes jeg var super god, vandt min onkel alligevel... :-/ altså...
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
ckruseckruseSkrevet 04/08-06 16:54 
Mht. frustration: At slette Street Fighter 2 HF efter 5 spil under klar erkendelse af, at jeg nok ikke er bestemt for noget større med det spil. :-)
BaggyBaggySkrevet 04/08-06 18:49 
Sumez>
Man er en power player, hvis man kan gennemføre Contra: Shattered Soldier på S ranking. Andet vil jeg ikke acceptere.

Damn det spil er også svært.. For mig handler det om overhovedet at gennemføre det inden jeg river alt håret ud af hovedet.. Damn det kan fustrere en det spil..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
65 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig