X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Har lige gennemført Conkers Bad Fur Day


Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 17/12-03 23:08 
Langt om længe gennemført. Efter at jeg i 2 år næsten ikke at have skænket det en tanke, fandt jeg det pludselig frem, fra bunken af ikke gennemførte spil for nogen dage siden og strøg igennem til slutningen på et par dage.

Nogen steder i spillet er helt uden lige, og gennemsnitligt set er det er godt spil, men der er også alt for mange sektioner der bare skal overståes. (IMO selvfølgelig).

***** SPOILER *****

Men til sagen, efter at have kæmpet en lang og sej kamp mod slut bossen, glæder jeg mig til en ordentlig slutning, men hvad får man?! En gang triste pladder eksistentialistiske clichéer! Totalt nederen!!
Skal det forestille at være sjovt eller hvad?
Jeg kunne bare ikke lade være med, at føle mig en anelse snydt.

Mit spørgsmål til jer, der også har gennemført det; er det en skjult mening med den "meningsløse" slutning, eller er det en af de dér "bad endings" der er så moderne, fordi jeg var for lang tid om at tæske bossen? Eller hvad?
Born to kill space
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/12-03 23:22 
*SPOILER*


Hvad mener du?

Det var da dramatisk da kæresten døde:*(

Tror ikke det var nogen skjult slutningen. Spillet var jo bygget op omkring spoofs og klicheer! Det er temaet... Historien var jo aldrig dyb! Syntes det var en fin nok slutning!:)
Well crucify the insincere tonight...
Zzap!Zzap!Skrevet 17/12-03 23:43, rettet 17/12-03 23:44 
***** SPOILER *****

Men han sidder bare og er ked af at kæresten døde, og så ikke mere?!
Er det ikke en lidt flad slutning til et "komedie" spil?
Så sidder man og venter slut teksterne igennem, og hvad får man så? En deprimerende scene mere! Denne gang bare i baren.
Ingen "forløsende" slutning.
Born to kill space
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig