X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSO hjælp!


Svar
HardballerHardballerSkrevet 17/12-03 21:45 
Hi..
Har lige fået BBA osv, så ville lige game online PSO, fik lavet en hunters license osv. Så skulle jeg indtaste acces key og serial number, fint nok, så skulle jeg indtaste et password, det gjorde jeg så, men da jeg så kom ind i spillet sagde den at jeg havde indtastet et forkert, hmm.. så tjekkede jeg mine informationer, og der stod NO INFO ved password.. Hmm, den havde altså ikke gemt.. Prøvede ca. 50 gange, og virker stadigvæk ikke, er ved at få grå hår, mand.. Så ringede jeg til Mr.Good, og kan kunne ikke selv komme på, well, probs. med serveren, men forklarer det at den ikke gemmer mit password??
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/12-03 22:14 
Du skal bruge mit pass.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HardballerHardballerSkrevet 17/12-03 23:11 
Virker ikke, en der kan hjælpe???
psychomantispsychomantisSkrevet 18/12-03 00:03 
Hvis du har købt konsolkongens spil, skal du bruge hans brugernavn og det password han oprindeligt valgte (hvis han har skiftet undervejs).
HardballerHardballerSkrevet 18/12-03 01:00 
Ehm, det er ikke det til når man skal logge ind på nettet, og få hunters license, osv.. Det er når man skal i gang med spillet, jeg har Hunters license, og der er brugt 1 dag allerede, uden jeg er kommet i gang :D Det er LIGE efter man har skrevet Serial Number og Acces Key.. Ingen der kan hjælpe? Har på fornemmelsen at det er forbi serveren er nede, Mr.Good kunne heller ikke spille i dag, nemlig, og når man skal godkende oplysningerne(som åbenbart ikke virker) så står der et eller andet som jeg ikke kan huske, og det står der også når man er på hjemmesiden, at man ikke kan et eller andet.. jah, svært at forklare, venter lige og ser, ellers må jeg spørge SEGA :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/12-03 01:09 
Jammen hvad hedder det du skal skrive!? Der må jo stå noget som forklarer det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HardballerHardballerSkrevet 18/12-03 02:31, rettet 18/12-03 14:34 
Password.. Og står der at hvis man ikke gemmer, så skal man skrive det hver gang man skal spille, og jeg trykkede yes til at gemme(prøvede endda no!)
psychomantispsychomantisSkrevet 18/12-03 13:19 
Det er nu stadigvæk konsolkongens oprindelige brugernavn og password du skal bruge til dette. Også selvom du har været inde og købe et hunters licence. Jeg ved ikke om passwordet på noget tidspunkt er lavet om, men det kunne være problemet.
HardballerHardballerSkrevet 18/12-03 13:57 
Hmm? Well, konsolkongen, hvad var dit første pass. til spillet?
HardballerHardballerSkrevet 18/12-03 14:20, rettet 18/12-03 14:33 
psychomantis >
Det er nu stadigvæk konsolkongens oprindelige brugernavn og password du skal bruge til dette. Også selvom du har været inde og købe et hunters licence. Jeg ved ikke om passwordet på noget tidspunkt er lavet om, men det kunne være problemet.

Men hvordan kunne det være problmet? Men ehm, det er jo stadigvæk ikke for at logge ind, men for at spil.. Hvordan skulle den kunne gemme det?

EDIT: Passwordet kan ikke skiftes, det står der når jeg skal skrive det.. :/
HardballerHardballerSkrevet 18/12-03 14:43 
Dette siger den når jeg kommer "ind" i spillet:


(No. 127)
You have entered an incorrect password.
Please check your records and check the
password that you setup when you first entered
your Serial Number and Access Key.
If you have forgotten your original password,
select "website" from the PSO main menu for
assistance or go to www.playsega.com from
a PC browser.
PRESS START to return to the PSO Main Menu.
HardballerHardballerSkrevet 18/12-03 14:55 
w00t!!!
Så logger jeg ind på min account, og nu står der at jeg har 30 dage tilbage af min hunters license, i går stod der at jeg havde 29 dage tilbage?? Det har vel ikke noget at gøre med at der går et stykke tid for man kan smutte på, fra man har købe en license?
HardballerHardballerSkrevet 18/12-03 15:04 
WEEEEE!
Fandt ud af det, bare fordi at der var forskel på små og store bogstaver :D
Yir maaaan! :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/12-03 15:09 
Så kan du lære at høre efter :P
Spiller nu: Phantasy Star IV
HardballerHardballerSkrevet 18/12-03 15:10 
NÆÆÆH du, for da du skrev pass'et i beskeden skrev du med stort, og først på msn skrev du at det var med småt :D hehe
psychomantispsychomantisSkrevet 18/12-03 16:43 

Men hvordan kunne det være problmet? Men ehm, det er jo stadigvæk ikke for at logge ind, men for at spil.. Hvordan skulle den kunne gemme det?

EDIT: Passwordet kan ikke skiftes, det står der når jeg skal skrive det.. :/

Ok, det er muligt vi taler forbi hinanden. Men man kan snildt skifte password på www.playsega.com
Men når du skal spille skal du bruge det oprindeligt valgte password (det er det der menes med at man ikke kan skifte). Men nu er alt jo godt, så det er bare fint :). Iøvrigt kunne jeg godt tænke mig at aftale en dag (hvad med på lørdag formiddag?) hvor vi spiller da jeg selv er ny indenfor PSO. Hvis du altså gider.
HardballerHardballerSkrevet 18/12-03 17:20 
Gider jeg da godt.. Kan du evt. ikke ringe til mig så? Så er det nemmere at finde et sted :D Så tager vi lige Mr.Good med :D Men man kan ikek skifte det password som jeg skulle bruge, hehe :D Det står der oxo :D Men nu er alt jo fint :D Én mere der skal være med? Der er jo plads til 4 :P Btw, mit nummer er: 50543510, har du evt. MSN, så vi er sikker på at jeg er vågnet :D
AsseAsseSkrevet 18/12-03 20:57 
Jeg er da med:D Psychomantis (sp?), hvad lvl er du?
HardballerHardballerSkrevet 18/12-03 23:04 
Mig og Mr.Good har allerede aftalt at vi skal have fast spilleaften hver uge :D Er du med?? Og evt. en mere?
AsseAsseSkrevet 18/12-03 23:05 
Helst en over lvl 40, men self ikke noget krav. Men helst;)
HardballerHardballerSkrevet 18/12-03 23:10 
Og gerne en omkring Lvl 80 (hehe, selvom jeg kun er 47 :D Men bliver snart 80, hehe)
psychomantispsychomantisSkrevet 18/12-03 23:39 
Du har da godt nok haft fart på Hardballer... Jeg må være totalt dårlig til det, da jeg kun er level 16. Trist men sandt. Så jeg kan jo nok ikke bidrage til det helt vilde. En fast spilledag om ugen? Tjaah. Jeg ville møj gerne, men med samboende kæreste og studier bliver det nok nødt til at være lidt fleksibelt. Men I kan jo sige hvornår I gerne vil så kan jeg se hvad det kan blive til. Hvis det endelig skal være kan jeg bedst før klokken 18.
HardballerHardballerSkrevet 18/12-03 23:47 
Man er ikke dårlig fordi man er lav lvl, man har bare ikke spillet så meget.. Grunden til at jeg er så høj, er at jeg havde PSO for lang tid siden, solgte spillet, men slettede ikke min fil :D Men vi finder lige ud af noget, ik? :D
psychomantispsychomantisSkrevet 19/12-03 00:18 
Jo klart.
AsseAsseSkrevet 19/12-03 12:56, rettet 19/12-03 12:58 
Jeg er klar i dag...?

EDIT: Psychomantis, du skal ikke bekymre dig om at du er lavt lvl, jeg har en lvl 30 jeg kan spille med, og Hardballer har en lvl 7, så det skal vi nok finde ud af;)
psychomantispsychomantisSkrevet 19/12-03 13:08 
Kan desværre ikke idag. Hvad med imorgen fra 11-14?
AsseAsseSkrevet 19/12-03 13:17 
Det ka godt være, det må jeg lige se. Hvis hardballer ka så er jeg med:)
HardballerHardballerSkrevet 19/12-03 13:25 
Tror jeg sq godt :D
AsseAsseSkrevet 19/12-03 13:35 
Btw, du spiller vel også i 60hz ik? Ellers går det så langsomt;)
psychomantispsychomantisSkrevet 19/12-03 21:34 
Jep.
HardballerHardballerSkrevet 19/12-03 21:39 
Det var godt.. Puha, hehe :d
AsseAsseSkrevet 20/12-03 11:21 
Hva så, er i ved at være klar til at spille? Jeg er klar nu..:)
psychomantispsychomantisSkrevet 20/12-03 11:59 
Det er jeg også.
HardballerHardballerSkrevet 20/12-03 17:27 
Sorry, er lige stået op :/ (17:00) mange gange sorry :/
psychomantispsychomantisSkrevet 20/12-03 17:35 
Det går jo nok ;-)
HardballerHardballerSkrevet 20/12-03 20:37 
Godt ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig