X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PDO - nogen, der har fået det?!


Svar
SephirothSephirothSkrevet 21/03-03 19:40 
Er der slet ikke nogen herinde, der har fået fingrene i Panzer Dragoon Orta idag? Jeg stod i EB og savlede over de mange frække stortitler, der er blevet udgivet idag (inkl PDO), men jeg har ikke råd til en eneste af dem...

Jeg vil gerne have lidt impressions!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
3of193of19Skrevet 21/03-03 19:53, rettet 21/03-03 20:09 
Har bestilt der fra Gameplay, men det er ikke kommet endnu. De sendte det i onsdags, så jeg håber det kommer i morgen :)

Der er også gode impressions i denne tråd på Alwaysgame.com:

PDO impressioner
APHAPHSkrevet 21/03-03 20:08 
jeg køber det ikke, da jeg ikke har råd til at købe et spil der kan gennemføres på 5 -6 timer
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
3of193of19Skrevet 21/03-03 20:11, rettet 21/03-03 20:14 
Hehe, så har du vist ikke prøvet PDO på noget andet end easy. Der er tonsvis af ting at unlocke i Pandoras box. Jeg kommer nok med mine impressioner i morgen (hvis jeg får det) og en anmeldelse på "det nye gamesite", når den går i luften.

Dit tab paasch.
Per SPer SSkrevet 21/03-03 20:11, rettet 21/03-03 20:15 
Til Sephiroth:

Hvis du er klar over hvad du går ind til (3D shoot'em-up), så leverer PDO præcis den ønskede vare. PDO er en udbygning af gameplayet i PDZ, med et par justeringer fra PDS - uden RPG elementerne selvfølgelig.

De nye tiltag er bla. muligheden for at speedbooste og bruge det som angrebsvåben. Der kan til hver en tid skiftes mellem 3 former for drager med forskellige egenskaber. Power-ups forstærker evnerne hos hver enkelt drage.

Musik, filmsekvenser og grafikken er fabelagtig. Stilen fra de gamle Saturn klassikere er intakt - og forbedret.

Boss kampene er gode men ikke altid afbalanceret i forhold til rækkefølgen. Masser af bonusting kan der også åbnes op for.

Men det er og bliver en niche genre. PDO skal dog nok lokke et par købere til (udover hardcore segmentet) pga. den ekstremt flotte grafik. Forvent masser af billige brugte udgaver inden længe.

Under den korte spilletid gemmer der sig flere alternative ruter med helt andre monstre og omgivelser. Men de skal findes først. Oplevelsen af PD universet er et eventyr i sig selv.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 20:18 
3of19 har ret! Ortahistorien kan gennemføres på ca 6 timer på hard eller normal også er der tonsvis af ting at åbne! Det første panzer dragoon spil, massere af concept art og historie stuff, nye drager og en sidehistorie hvor man følger historien igennem en soldats øjne i det onde emperium!

Jeg har demoen, og det er fedt nok, men selve spillet skulle være meget federe:) Jeg har bare ikke råd da jeg skal have fingrene i en cube og zelda:)
Well crucify the insincere tonight...
FeldthausFeldthausSkrevet 21/03-03 20:57 
har lige fået det men har ikke rigtig spillet det i nu :(
gamertag: FELDTHAUS DK
KoludaKoludaSkrevet 21/03-03 21:01 
Public EnemY >

Jeg har demoen, og det er fedt nok, men selve spillet skulle være meget federe:) Jeg har bare ikke råd da jeg skal have fingrene i en cube og zelda:)

Jeg har det billigt til salg i denne tråd.

Link...
SephirothSephirothSkrevet 21/03-03 21:10 
Tak Per :)

Koluda --> Ærgerligt, at det er US-versioner - og dog, når cover og manual ikke medfølger...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/03-03 21:10 
Sephiroth >
de mange frække stortitler, der er blevet udgivet idag

er det mig der sover eller hvordan?
Jeg er slet ikke opmærksom på at der skulle komme nogen fede spil i dag - hvilke tænker du på?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
APHAPHSkrevet 21/03-03 21:15 
han tænker sikkert på Shenmue 2
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SephirothSephirothSkrevet 21/03-03 21:17, rettet 21/03-03 21:21 
er det mig der sover eller hvordan?
Jeg er slet ikke opmærksom på at der skulle komme nogen fede spil i dag - hvilke tænker du på?

Ja, der er jo Shenmue II, PDO og Metroid Prime - tre must-haves efter min mening!

EDIT: Og det blive på samme måde næste fredag: DOAX, Zelda GBA, Devil May Cry 2...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
AmbyAmbySkrevet 21/03-03 22:49 
Vent lidt med at købe DMC2...
Det imponerede ikke just ved KT5
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig