X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tip til billigere spil


Svar
PeculiarPeculiarSkrevet 15/12-03 22:24 
Fandt lige dette tip på avforums.com:

"THIS IS HOW TO DO IT !

Make sure you dont have a cdwow browser open.

you need to go to www.cdwow.com/trustcard

punch in an email and select £1.50

follow the instructions on email and purchase as normal entering the code until it comes to the payment bit. YOU MUST CLICK ON THE LINK FROM THE EMAIL TO GET THE £1.50

Then type in delete all the words after www4.cd-wow.com/ and add amex to get the £1 off bit (the number may change from 4 , 5 - 6 etc depending on how busy they are) So it will look like www4.cd.wow.com/amex. Then add to basket same DVD, it will be £1 less. then delete the dearer one. and hey presto you have got the £1.50 off voucher and the £1 off."

Ganske smart at spare £2.5 yderligere der hvor spillene i forvejen er billigst :)
Homer00Homer00Skrevet 15/12-03 23:12 
Kan man også gøre det på www.cd-wow.com.hk? (Kan ikke selv finde noget der hedder "voucher"
Must eat - So cheap...
IqonIqonSkrevet 15/12-03 23:15, rettet 15/12-03 23:15 
Ikke så vidt jeg ved. Men hvis man bestiller fra www.cd-wow.com.hk får man nogenlunde samme priser, som hvis man bruger 1£ off linket + e-vouheren (det "trick" har jeg selv gjort brug af et par gange).
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Homer00Homer00Skrevet 16/12-03 07:56 
Det var da ærgeligt.. Kan man ikke en gang bruge det der, så man får 1.5 fra prisen? (Ved dvd køb)
Must eat - So cheap...
enfenenfenSkrevet 16/12-03 09:08 
Jeg benytter et 1£ off link, som man i sin tid kunne få tilsendt( april/maj) via email og 1.5£ off voucher. Så helt nyt er det jo ikke :)

Husk dog at der kun kan sendes en voucher pr. email adresse. Hvis man har egen mail server, så er det ikke noget problem.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 16/12-03 09:10, rettet 16/12-03 09:12 
Iqon >
Ikke så vidt jeg ved. Men hvis man bestiller fra www.cd-wow.com.hk får man nogenlunde samme priser, som hvis man bruger 1£ off linket + e-vouheren (det "trick" har jeg selv gjort brug af et par gange).

Man sparer mere end .HK siden, hvis man benytter 1£ off + 1.5£ off linket.

Jeg har nok snart lavet 50 køb med ovenstående trick og det er da blevet til en del kroner sparet.

På et tidspunkt var der også et 1.5£ off link, som kun virkede til dvd film, men det udløb rimeligt hurtigt.
What is the Matrix?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 16/12-03 17:00, rettet 16/12-03 17:00 
Overskriften hedder "tip til billigere spil", men gælder voucheren der bliver linket til ikke kun CD'er og DVD'er?
(...)
Homer00Homer00Skrevet 16/12-03 17:50 
Enfen, hvad mener du med egen mail server? Kan alle få sådan en?
Must eat - So cheap...
PeculiarPeculiarSkrevet 16/12-03 18:13 
Du kan godt bruge voucheren for DVD til spil i stedet.
enfenenfenSkrevet 16/12-03 18:19 
Homer00 >
Enfen, hvad mener du med egen mail server? Kan alle få sådan en?

Ja i realiteten.

Med egen mail server, har man mulighed for at lave et uendeligt antal emailadresser. eks 1@enfen.dk, 2@enfen.dk etc...
What is the Matrix?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 16/12-03 18:44 
Peculiar >
Du kan godt bruge voucheren for DVD til spil i stedet.

OK, tak.
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig