X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Donkey Konga


Svar
JoachimMAJoachimMASkrevet 15/12-03 17:21 
Nå, jeg ville lige lave en tråd for at høre hvad andre der også har fået det, synes om det:)

Hold kæft hvor er det sjovt:D Indtil videre ser det da ud til at måle sig nogenlunde med Samba De amigo, når det kommer til fun factor. Jeg fatter til gengæld intet af hvad der står i menuen, men jeg håber da der kommer en guide på et eller andet tidspunkt.

Nå, jeg skal tilbage til mine trommer:D
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
KoludaKoludaSkrevet 15/12-03 17:23 
Hvad måtte du slippe for det ?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/12-03 17:25 
Får mit i Weekenden. Det bliver alt for fedt :)
AndyAndySkrevet 15/12-03 17:25 
Joachim M Andersen >
Nå, jeg ville lige lave en tråd for at høre hvad andre der også har fået det, synes om det:)

Hold kæft hvor er det sjovt:D Indtil videre ser det da ud til at måle sig nogenlunde med Samba De amigo, når det kommer til fun factor. Jeg fatter til gengæld intet af hvad der står i menuen, men jeg håber da der kommer en guide på et eller andet tidspunkt.

Nå, jeg skal tilbage til mine trommer:D

Giver dig fuldstændig ret! en af mine venner har købt det med 3 ekstra tromme kontrollere til og det er VIRKELIG fedt i 4-player!:D
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
JoachimMAJoachimMASkrevet 15/12-03 17:29 
Jeg skulle ikke betale told, så det blev på en ca. 750 kr. inkl. levering. Købte fra Lik-sang med Kurérpost og fik det tre dage efter.
Desværre var mine tre ekstra trommer i restordre så dem får jeg først i løbet af denne uge/næste uge, men jeg overlever nok:)

Spillet kan kun anbefales! (´/indtil videre:) )
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
JoachimMAJoachimMASkrevet 17/12-03 21:59 
Der er en ting jeg har fundet ud af, og som berører alle dem der bruger en freeloader til at spille Donkey konga:
Man kan desværre ikke gemme i spillet. Det er ikke noget problem i multiplayer, men det er et problem i singleplayer, hvor der er mange ting man kan unlocke.
Det er selvfølgelig ærgeligt, men jeg det er stadig pisse sjovt at spille.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
majjohamajjohaSkrevet 17/12-03 22:02 
Så kan man jo bare gøre som de gamle dage med Mario Bros., se hvor langt du kan komme med 3 liv ;) Vi kender det vel alle?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/12-03 22:20 
Hvorfor kan man ikke det, når der er ting der skal unlockes?
JoachimMAJoachimMASkrevet 17/12-03 22:35 
Det er en fejl i freeloader, af samme type som der åbenbart også har været i et andet japansk namco spil, "Mr. Driller". Man kan godt gemme hvis man har en moddet US/jap maskine, men altså ikke hvis man bruger freeloaderen.

Freeloaderen kører ellers fuldstændig upåklageligt i spillet, men man kan altså ikke gemme.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
JmogJmogSkrevet 18/12-03 15:04 
Er der forresten nogen der ved hvad der skal gøres for at unlocke sange på Expert?
JoachimMAJoachimMASkrevet 18/12-03 16:14 
Du skal vist klare alle på beginner og normal, men siden man ikke kan gemme, bliver det lidt svært i længden.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/12-03 14:10 
Har fået mit nu! :P

Skriver, når jeg får det prøvet imorgen...
mikkelpmikkelpSkrevet 05/01-04 13:09 
Det var så sidste år du skrev det... Hvordan er spillet, kan man ikke få andre kommentarer end at det er "fedt"?
"Color, size or brand - Who cares?"
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/01-04 13:21 
Glemte det helt :P

Det er rigtig underholdende, og utrolig sjovt i multiplayer. Tror kun det øges med et sæt trommer til den anden spiller. Det er selvf. ærgerligt at der ikke kan gemmes, men så stort et problem ser jeg det ikke som.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig