X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Blå skærm


Svar
SailormoonSailormoonSkrevet 14/12-03 22:07 
Her i dag satte jeg for første gang Eternal darkness i min cube. Efter at have spillet ca. 2 timer kommer der pludselig en blå skærm lidt lignende den windows har, jeg klør mig lidt i håret og ca. 10 sekunder efter kører spillet videre.
Er der nogen der kan nikke genkendende til dette, og i så fald er det en del af spillet? eller er det en fejl i hardwaren?
RJKRJKSkrevet 14/12-03 22:07 
Det er en del af spillet...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 14/12-03 22:10 
Måske en god idé at læse lidt om de spil man køber... ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SailormoonSailormoonSkrevet 14/12-03 22:14, rettet 14/12-03 22:31 
ups!...Der afslørede i mig 8)
HardballerHardballerSkrevet 14/12-03 23:16 
Det er jo et af de fede ting :D Men der kommer noget temmelig provo et stykke inde.. hehe :D Men vil da ikke afsløre det :D
The DaneThe DaneSkrevet 14/12-03 23:26 
Det er sjovt nok noget man ikke helt vænner sig til - og det giver et godt tillæg til hele historien.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HardballerHardballerSkrevet 14/12-03 23:30 
Yir, hehe :D
Nogen der har gennemført spillet?
AsseAsseSkrevet 14/12-03 23:34 
Jeg har (som du ved) været rimelig tæt på (tror jeg)..
HardballerHardballerSkrevet 14/12-03 23:36 
Jah, hehe.. Har jeg forresten ikke din savegame?
The DaneThe DaneSkrevet 14/12-03 23:45, rettet 14/12-03 23:45 
(har været igennem) Alle tre gange, som man jo skal for at være rigtigt igennem. Synd det kun er en enkelt bane, som har noget rigtigt fedt musik.

Men det er også et godt stykke tid siden nu.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 14/12-03 23:48 
Du må vinde en eller anden tålmodighedspris for den præstation ;)

Selv orkede jeg kun at gennemføre to gange (og det kun fordi jeg skulle anmelde det), for det er godt nok utroligt ensformigt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 15/12-03 00:12 
Nu er det trodsalt ikke videre svært, og man får ikke den fulde historie med hvis ikke man tager det tre gange.
Desuden, så var det omkring den tid jeg lige havde fået det - og min GC - så der var masser af motivation til at spille det.

Men ellers selve spillet er da ensformig, men historien og stemningen er fed. Det er specielt det med ens sindsstemning der gør det sjovt at se hvad der sker - eller prøve at få til at ske.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HardballerHardballerSkrevet 15/12-03 00:13 
Temmelig freaky når der sker et eller andet sygt, som slet ikke sker :D
RJKRJKSkrevet 15/12-03 00:22 
The Dane >
Nu er det trodsalt ikke videre svært

Det er også derfor det er en tålmodighedspris ;)

(Og jeg fastholder stadig at historien er elendig. Stemningen er fed, idéen er fed - historien er elendig)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/12-03 01:35 
Mindes ikke at kunne huske at der VAR en historie... men ellers et ok spil.

Hvilken forskel er der på hvilken af de 3 farver man vælger i starten?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HardballerHardballerSkrevet 15/12-03 01:41 
Ved at den der store creature ting er anderledes :D Ellers ved jeg ikk.. Men det er da en fed nok histore.. Alex's far dør, og mangler hovedet, Alex vil finde ud af hvad der er sket, og så læser hun, osv :D Så laver man bare selv historien lidt, jo :D
The DaneThe DaneSkrevet 15/12-03 01:56 
Konsolkongen >
Mindes ikke at kunne huske at der VAR en historie... men ellers et ok spil.

Hvilken forskel er der på hvilken af de 3 farver man vælger i starten?


De repræsentere hver især en "styrke" (af mangel på bedre ord). Den røde er styrke, den grønne vanvid, og den blå magi. Hver især kan en af dem opveje en anden (kan ikke lige huske hvilken nu).
Mantarok, som er "den store" repræsentere kaos, og vogter over de andre, som er indespærret. Han kan desuden opveje dem alle - hvilket man også ser i styrken på hans rune.

Historien går på, at centurionen frigiver én af dem i hver spilgennemgang og det er så Alex der læser hvordan folk op gennem tiden er blevet involveret i hans (centurionens) forsøg på at frigive den gud man valgte i starten - og hvad deres skæbne har været (som er mest negativ). Hvad man gør som de personer i fortiden har også en mindre effekt på hvad der sker senerehen.
Man finder så logisk nok ud af at man skal forhindre guddommen i at komme fri.

Jeg kan give det tip, at det med at det skal spilles igennem tre gange har noget med tid/dimensioner at gøre.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig