X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda Collection til 80,-


Svar Sortering
JAAJAASkrevet 12/12-03 20:51, rettet 13/12-03 01:18 
Til interesserede kan jeg oplyse, at den kan fås hos TV-Spel Huset i Helsingborg og Malmö for 80,- danske kroner startende i januar. Man kan forudbestille hos dem allerede nu.

TV-Spel Huset
59 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
Zzap!Zzap!Skrevet 23/12-03 12:45 
Jeg har set på et engelsk forum, at Zelda CE discen skulle følge med Mario Kart DD!!. Der var ikke nogen disc med til mit spil :( . Er jeg blevet snydt eller gælder det ikke i danmark?
Hvordan kan det være at nogen kan få den "under disken" til alle mulige mærkelige priser (fra gratis til op til 500,- kr.)?
Jeg vil i hvert fald gerne skaffe een, hvor kan man det?
Born to kill space
IqonIqonSkrevet 23/12-03 12:57 
Zelda CE følger med Mario Kart: DD!!-bundlen - er du sikker på det ikke er det, du har læst?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
bootsbootsSkrevet 23/12-03 13:11 
Zzap! >
Jeg har set på et engelsk forum, at Zelda CE discen skulle følge med Mario Kart DD!!. Der var ikke nogen disc med til mit spil :( . Er jeg blevet snydt eller gælder det ikke i danmark?
Hvordan kan det være at nogen kan få den "under disken" til alle mulige mærkelige priser (fra gratis til op til 500,- kr.)?
Jeg vil i hvert fald gerne skaffe een, hvor kan man det?

Hold øje med www.nintendo.dk
(De er ved at lave sitet om i øjeblikket; men når de åbner op igen, bliver der en mulighed for at få disc'en; meeeen, jeg ved ikke om det bliver en konkurrence eller hvad. Måske bliver det noget lign. det svenske site, hvor man får disc'en hvis man melder sig ind i klubben....
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 30/12-03 13:57 
Den er oppe igen, men der står ikke noget om en Bonus Disc.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/12-03 15:23 
og magen til skod website skal man da lede længe efter.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
bootsbootsSkrevet 30/12-03 15:31 
Ja, det var skuffende. Havde da håbet at de kom med noget nyt, når de åbnede siden igen.... Ser ikke ud til det. Troede det ville blive noget lignende den svenske, hvor man får bonus disc'en hvis man melder sig ind i klubben.
The DaneThe DaneSkrevet 30/12-03 16:02 
Prøv at lave en søgning på "Zelda", "Zelda Collection", "Legend of Zelda" eller lignende. Der kommer det samme frem, at søgningen kun indeholdt ignorede ord - og så er det da langt mere forståeligt at de ikke har noget om det. :D

Ignoreret?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
bootsbootsSkrevet 30/12-03 16:08 
Ha....det skriver den også hvis man søger på Mario.... De har vist problemer derinde.... ;c)
FourDFourDSkrevet 30/12-03 18:25 
Har været sur på nintendo danmark ligesiden de droppede club-nintendo online og nintendobladet.

De skal fandme have et godt tilbud på zelda: CE før jeg syntes at de er gode igen.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig