X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rpg og adventure


Svar
FourDFourDSkrevet 11/12-03 17:33 
Nogen herinde der har nogle GC Rpg, eller adventure spil at anbefale?
I behøver ikke nævne zelda, metroid prime, FF:CC, og BESTEMT ikke PSO.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
tastasSkrevet 11/12-03 17:44 
Baldurs Gate: Dark Alliance er et godt Hack'n'Slash RPG i hvert fald.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
dpldplSkrevet 11/12-03 17:45 
Jaaa omkring om et ½ år udkommer tales of symphonia ud i USA og baten kaidos er også på vej. jaa det er de stor GC RPG som er på vej (begge er ude i japan).

men af RPG er der jo skies of acardia legend, evolution worlds, Lost Kingdom serie (1 og 2). Det er hvad jeg lige kunne komme i tanke om
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
FourDFourDSkrevet 11/12-03 17:57 
Går meget op i holdbarheden. Nogle som kender et godt, og holdbart RPG?
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
KalicolaKalicolaSkrevet 12/12-03 11:21 
Gladius: Suverænt spil. Jeg har spillet omkring 30 timer nu med Valence, og har ikke engang forladt det første område (der er vidst 4 i alt). Min kæreste har spillet omkring 20 timer nu med Ursula, og er også stadig i det første område. Det vil sige at det tager rigtigt mange timer at gennemføre med hver figur.

Jeg vil klart anbefale Gladius. Der er masser af RPG elementer i. Og så understøtter det jo også 4 player co-op og VS :-)
For The Love Of The Game
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 12/12-03 14:14, rettet 12/12-03 14:14 
Helt sikkert Gladius.

Kig evt her:

http://www.playright.dk/arkivtitel.php?id=15114

edit: Woops, du mente til GC. Jeg linker til Xbox versionen i arkivet, men det er i bund og grund det samme jo ;)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SideshowSideshowSkrevet 12/12-03 14:51, rettet 12/12-03 14:51 
Skies of Arcadia Legends
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/12-03 15:17 
cosmos_dk >
Helt sikkert Gladius.

Har hørt det skulle være asstastic?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KalicolaKalicolaSkrevet 12/12-03 17:51 
a hva for en fisk??? :-/
For The Love Of The Game
MrCaseMrCaseSkrevet 12/12-03 18:14 
Hvordan "spiller" gladius?

Kan man spille co-op? Kan man hjælpe hinanden. Sidder man med én controller hver? hvordan?

Jeg kan forstå det er turbaseret, og sådan, men kan man drække en sammenligning til BG:DA med hensyn til samarbejds-elementet?
Have you considered sucking less?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/12-03 18:29 
Jeg har sagt det en million gange, men skies of arcadia holder 100!
Spiller nu: Phantasy Star IV
FourDFourDSkrevet 12/12-03 21:54, rettet 12/12-03 21:56 
Har altid luret lidt på skies of arcadia.
Når the king of consoles anbefaler et spil er der da ingen tvivl: Det spil er så godt som købt! :D

EDIT: Men har dog ikke råd ligenu for har lige smadret sparegrisen og tømt den for alt hvad jeg har, og mere til (!!!), og invisteret i de aggresive orme i 3D (Worms 3D, hvis nogen skulle være i tvivl :P)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
KalicolaKalicolaSkrevet 13/12-03 13:56 
mrcase: man kan spille 2-4 co-op. Man sidder med en kontroller hver. inden en kamp vælger man så hvilke gladiatore man vil styre. Og så skiftes man bare til at tage en tur med de gladiatorer man har valgt. Og det virker perfekt. jo, man kan vel godt sammenligne det med BG:DA, bortset fra at gladius er turn-based.

Der er så én spiller (player 1) som styrer alt det med shopping af udstyr og hvor flokken bevæger sig hen i den store verden, og så trykker de andre players sig bare ind inden hver battle.
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig