X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Overstock.dk - Kan de anbefales ??


Svar
HankyHankySkrevet 11/12-03 14:06 
Som der står i Titlen ??
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
VictorVictorSkrevet 11/12-03 14:10 
Ja, efter min mening er de gode :) Du modtager (Har jeg ihvertifald gjort de 8 gange jeg har handlet med dem) pakken dagen efter :)
MrCaseMrCaseSkrevet 11/12-03 14:26 
hvordan er de med betalingen?

Jeg har ikke helt kunne regne ud hvordan det er med betalingen for portoen? (ja og varen for den sags skyld)
Have you considered sucking less?
VictorVictorSkrevet 11/12-03 14:31 
Hvad mener du? Portoen bliver bare trukket fra dit kort?
BobbeBobbeSkrevet 11/12-03 15:14 
Da jeg handlede med dem var det også per efterkrav. De havde glemt at udfylde noget gironummer, eller sådan noget,
Så Postdanmark ville have ekstra penge, det kostede en 50'er mere :/
Spiller nu: Wii
HankyHankySkrevet 11/12-03 15:18 
Bobbe >
Da jeg handlede med dem var det også per efterkrav. De havde glemt at udfylde noget gironummer, eller sådan noget,
Så Postdanmark ville have ekstra penge, det kostede en 50'er mere :/

Andre der har oplevet det samme ??
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
MarcusMarcusSkrevet 11/12-03 15:21 
Har handlet der en gang, tingen var defekt men går ud fra det sker sjælent. Fik refunderet pengene igen.
StriferStriferSkrevet 11/12-03 15:26 
Har handlet der med kreditkort, alt gik perfekt, bedre og hurtigere end Coolshop.dk!
XBL Gamertag: ZeNtiX
The DaneThe DaneSkrevet 11/12-03 15:28 
Første - og indtil videre eneste - gang jeg handlede hos dem var varen lidt mast. Det blev sendt i en konvolut, og det var et GBA spil - ikke helt tilfreds på det punkt. Men heller ikke utilfreds, da de sendte hurtigt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
AsseAsseSkrevet 11/12-03 15:41 
Jeg har handlet ved dem 4 gange, og hver gang er pakken kommet dagen eller 2 dage efter, i perfekt stand:)
KeenKeenSkrevet 11/12-03 17:17, rettet 11/12-03 17:18 
Jeg har også handlet der et par gange og jeg er fuld tilfreds:

Pakken kom dagen efter i perfekt stand og i boblekuvert :)
BlossomBlossomSkrevet 11/12-03 17:41 
Jeg har intet andet end godt at sige om overstock.dk !!
Jeg har købt mange Gamecube spil ved dem, og 5 Nintendo 64 spil.
Alt har været perfekt hver gang.
Jeg blev sågar ringet op engang jeg havde lavet en bestilling på nogle GCN spil, hvor han sagde til mig at jeg skulle betale mindre end det jeg havde fået at vide inde på siden, da de havde lavet en lille prisjustering.
Super god service.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig