X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvordan er CS X på Xbox?


Svar
enfenenfenSkrevet 09/12-03 18:30 
Folk, som HAR spillet spillet, må meget gerne give deres mening til kende, inden jeg bestiller :)

Jeg tænker på grafik, framerate, XBL(lag) etc..
What is the Matrix?
JinkJinkSkrevet 09/12-03 18:38 
Graffikken er næsten den samme. Der er kommet nye textures, men jeg ved ikke rigtig om det er blevet flottere.

Frameraten er god og stabil. Har ikke et tal på det, men har ikke oplevet at den falder.

Nu har jeg ikke spillet det så meget, men der er lag. Men man kan sagtens finde servere hvor der heller ikke er lag.

Controllen er helt perfekt. Man rammer selvfølgelig ikke lige så hurtigt som på PC, men det er heller ikke sådan at man tænker over det overhovdet, fordi det tager stadig kun et halvt sekund før man er død.
jaesjaesSkrevet 22/01-04 00:22 
Er SP noget ved?
Hvor mange nye baner er der ca. i henholdsvis SP og MP?
APHAPHSkrevet 22/01-04 00:29 
Grafikken i spillet er selvfølgelig langt fra det flotteste der er set på xbox, men det grafiske niveau er acceptabel og virker overhoved ikke som et irritations moment.

Men hensyn til xbl så er der temmelig mange der spiller spillet, og pga en hastighed indikator er det relativt nemt at finde lag frie spil.

Personligt syntes jeg CS er et noget bedre online spil end RS:3
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 22/01-04 00:44 
Svar til mig?

(så mangler der vist sådan ca. svar på alle spørgsmålene :) )
APHAPHSkrevet 22/01-04 00:51 
Nej intet svar til dig.

EJ..så skidt da.

SP er MP med bots. Det er god træning hvis man skal lære banerne at kende, men ai'en kunne godt være noget bedre, så selve single player delen føles hurtigt noget kedelig og ligegyldig.

Nu har jeg ikke spillet PC versionen ret meget, men jeg mener ikke at der er flere baner med i csx.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 22/01-04 00:57 
Ok. Troede egentlig at CS til Xbox var lig med CS: CZ, der jo skulle have en mere sammenhængende SP del, end det originale CS + bots...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 22/01-04 09:30 
Det vil altså sige at det er ligesom med unreal championship, altså "frag hinanden" og ingen "red gidselerne" del?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 22/01-04 09:40 
Det er ca. det samme grafik, men her er der også lagt stor vægt på gameplay..der er 1 nyt våben på hvert hold, og "shield" på Counter Terrorist
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
APHAPHSkrevet 22/01-04 09:59 
Danny Salling >
Det vil altså sige at det er ligesom med unreal championship, altså "frag hinanden" og ingen "red gidselerne" del?

Nej.

Man er ligesom i Pc versionen delt op i 2 hold. Enten teorist eller counter. Der er 2 forskellige gamemodes. Demolision og Hostage.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig