X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSO hjælp!


Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/12-03 11:48 
Yes, jeg skal lige ha hurtig hjælp!
Hvis jeg køber et hunters licence, bliver den så ved med at trække pengene fra min konto hver mdr.? Eller spørger den mig en gang om måneden?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 09/12-03 12:09 
Hvis du ikke er aktiv mindst en gang om måneden trækker den ikke beløbet.

Ser du har modtaget det :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/12-03 12:15 
Ok takker!

Og tak for hurtig handel, fik du dit?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 09/12-03 12:21 
Ved ikke endnu. Kommer først hjem på torsdag til at checke det, skriver lige en besked der.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/12-03 12:47 
!? Har jeg forstået det ret, kan man ikke se friends list, og sende invites til hinanden i det? (ud over guild cards).
Vil det så sige at i heller ikke kan se at jeg sidder og gamer det?
Hvis det er sådan, er der så ikke lige en der vil forklare mig hvorfor?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 09/12-03 13:00 
Man kan godt se når folk spiller PSO. Guild Cards gælder som friends invitations, der er også et sted hvor man kan se om folk er online, kan bare ikke huske hvor.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/12-03 13:41 
Ok, gør ikke noget 3of19 hjalp mig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 10/10-04 00:22 
Fandt lige denne her gamle tråd.

Jeg har ikke længere PSO til Xbox, og bruger derfor ikke længere den Hunter's License jeg købte, hvoraf de to første måneder var gratis.

Hvis jeg lader være med at cancle min Hunters License, vil der så blive trukket penge på min konto, eller er det stadig sådan, at hvis man ikke er online med spillet, så lader Sega / MS være med at trække penge på VISA kortet?

Hvordan cancler man iøvrigt ens Hunters License? MS support, gider ikke svare på den email jeg har sendt til dem.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PapandPapandSkrevet 10/10-04 00:37 
For guds skyld ring til MS support og få den stoppet, for ellers trækker de fortsat pengene. Jeg opdagede det først efter 3 måneder, hvor jeg ikke havde spillet overhovedet.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig