X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda Ltd. Edition 4-game disc


Svar
SideshowSideshowSkrevet 09/12-03 00:34, rettet 09/12-03 00:36 
Den findes også for sig selv uden Mario Kart. Her har den også eget cover og det er vel lidt mere spændene. Det er naturligvis stadig ltd edition og kan ikke købes seperat.

Men...på ebay er der masser af eksemplare at finde.

Jeg ved godt at lige dette eksempel kun sendes indenfor GBR. Det var blot for hurtigt, at finde et med billede. Der er stadig masser som sender til DK. Jeg har selv lige købt et.

...sådan ser den ud
>>There's only Juan Pablo Angel<<
The DaneThe DaneSkrevet 09/12-03 09:29 
Lækkert udseende må man da sige.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SideshowSideshowSkrevet 09/12-03 09:41 
Hvorfor har man egentlig valgt, ikke at inkludere A Link to the Past?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/12-03 09:49 
Måske fordi det allerede er udgivet til GBA!? Jeg ved godt at Ocarina Of Time også er til Gamecube, men det er i begrænset oplag...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SideshowSideshowSkrevet 09/12-03 09:56 
GBA har absolut INTET med Gamecube at gøre hjemme hos mig. Det virker stadig tåbeligt synes jeg, når man nu udgiver alle de andre.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/12-03 10:07 
Palsgaard >
Måske fordi det allerede er udgivet til GBA!? Jeg ved godt at Ocarina Of Time også er til Gamecube, men det er i begrænset oplag...

Begrænset oplag siger du,... jeg har da aldrig hørt om en som ikke fik bonus disc'en med :/.
Jeg siger ikke at det ikke er udkommet seprerat (TWW), men man kan vel ikke kalde det begrænset hvis hovedparten af spilne har bonus disc'en?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SideshowSideshowSkrevet 09/12-03 10:08 
Det kommer an på hvor grænsen går... 8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
DommergaardDommergaardSkrevet 09/12-03 11:14 
Tror altså kun Zelda: TWW kom i den der Special Edition :/
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/12-03 11:31 
Jeg mener faktisk jeg har set den uden bonusdiscen, men det er godt nok ikke det mest begrænsede oplæg jeg har set :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
dRxLdRxLSkrevet 05/06-11 02:56 
Lige et hurtigt spørgsmål omkring Ocarina of Time og Majoras Mask i CE til Gamecube.

Hvor god er emuleringen? I Majoras mask er der f.eks. en masse slowdown, men gælder det også for originalen på N64? Ellers nogle forskelle man bør være opmærksom på?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 05/06-11 10:49 
Jeg kan slet ikke huske at have bemærket de store forskelle, men N64-udgaven af Majora's havde i hvert fald også en del slowdown, mindes jeg. Og så kræver det endda ram-udvidelsen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 05/06-11 11:57 
Jeg husker ikke nogle problemer. Så mon ikke den er særdeles spilbar - og med et skarpere billede end de fleste N64-maskiner kan levere.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-11 12:02 
Og bedre kontroller :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JonassoeJonassoeSkrevet 05/06-11 19:01 
Nogle gange kan spillet godt finde på at fryse, så du er nødt til at slukke for konsollen. Det sker dog meget sjældent, hvis man spiller uden rumble.

Der kommer også lidt slowdowns nogle steder, men jeg har aldrig oplevet det som et problem.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
WikzoWikzoSkrevet 05/06-11 22:25 
Majora's Mask er ret crash-y i GameCube-udgaven. Jeg har selv oplevet flere gange, at spillet er frosset fuldstændigt, så jeg blev nødt til at genstarte. Især ikke sjovt pga. det anderledes save-system.

Spillet er dog langt fra uspilleligt, men det er knap så fedt, når det fryser lige efter en dungeon ...

Jeg har læst, at Virtual Console-udgaven af Majora's skulle være den mest stabile.
dRxLdRxLSkrevet 05/06-11 22:35 
Wikipedia to the rescue>
Aside from these, because it is only emulated (rather than altered for the new console), there are some timing discrepancies between the two consoles; some of the music sounds inaccurate on the GameCube and the frame rate is lower.[61] Another issue is that the game crashes at random times, which is again caused by inaccuracies of the emulator.[citation needed] Despite these problems, the GameCube version has a cleaner look because it runs at a higher resolution than its Nintendo 64 counterpart.[59] In addition, the GameCube version supports component video connections and progressive scan (480p), and in PAL territories, 60 Hz.[59]

Er det så i virkeligheden virtual console versionene af disse to spil man bør investere sin tid i?

Fra her
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 05/06-11 23:51, rettet 05/06-11 23:52 
Jeg kan slet ikke se problemet. Er det virkelig noget at gå op i? Det er jo ikke fordi at spillet ikke fungerer, eller der er nogen synlige fejl. Det er ikke en Cave-shooter hvor timing er 100% afgørende og man har et ønske om at kunne sammenligne sine scores med den originale arcade-mode.

Og Virtual Console-spillene er jo iøvrigt også emulerede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-11 01:32 
Det er da stadig røvirriterende at man skal genstarte fra en tidligere save, når der findes versioner hvor det ikke er nødvendigt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/06-11 08:36 
Med moderne X360- og PS3-spil er man vel vant til det. :P
Ej havde ikke lige tænkt på det med crashene selvfølgelig, jeg har dog ikke selv oplevet dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JonassoeJonassoeSkrevet 06/06-11 17:51, rettet 06/06-11 17:54 
dRxL>
Er det så i virkeligheden virtual console versionene af disse to spil man bør investere sin tid i?

Hvis du har en Wii er der ingen grund til at købe Collector's Edition (med mindre du er samler). Alle spillene på disken kan fås til VC nu (de understøtter dog ikke rumble, men det er nok heller ikke så smart at spille med rumble i CE, da det forhøjer risikoen for crash :P).
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
WikzoWikzoSkrevet 06/06-11 18:23 
Virtual Console-udgaven af Majora's Mask er (har jeg læst) ikke den samme som den, der findes på Zelda: CE-disken. Den nye emulerede udgave til Virtual Console er som nævnt mere stabil.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig