X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

StarCraft: Ghost - wooohoooo!!!


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/03-03 12:10 
Lad mig sige det her inden Rites kommer mig i forkøbet:


Glæd jer!


Forvent massiv omtale i danske medier i den nærmeste fremtid.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 13:35 
Ved ikke rigtig..... Det ser ikke ud til at udnytte værten Gamecube eller Xboxs kræfter fuldt ud, men bare ports af PS2 versionen:(

Ved sgu heller ikke rigtig med Blizzard.... Har ikke spillet spil jeg kunne lide fra dem siden Lost Vikings^_~
Well crucify the insincere tonight...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/03-03 13:38 
Gedens Farfar >
Det ser ikke ud til at udnytte hverken Gamecube eller Xboxs kræfter fuldt ud, men bare ports af PS2 versionen

Uden at gå detaljer kan jeg sige, at det i hvert fald ikke er rigtigt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 13:42, rettet 21/03-03 13:47 
Jeg har set screens og Nova ser fandme pæn ud, altså designmæssigt:P

Men det ligner altså ikke det store på de Xboxscreens jeg har set!

Det er også kun single player ik?


RET: Det virker heller ikke særlig inovativt, og ser ikke ud til at bringe nogen nye ideer til generen som Splinter Cell gjorde... Ikke at det gjorde det bedre, men bare se Radaren: http://forums.teamxbox.com/showthread.php?s=&threadid=167162&highlight=starcraft+ghost

MGS style... Næsten for meget:)


Fandt også en anden ting,m fra en post fra Teamxboxs forum:

"More clues to Microsoft's possible deal/purchase of Vivendi emerge..

EBGames.com no longer has StarCraft:Ghost listed on their site for PS2 & GameCube.

And when I called the EB.com 800 #: 1-877-432-9675

The rep checked the computers and stated that the game's date for the specific platform (PS2 & Cube) was pushed back indefinitely OR it was canceled for the specified platforms (PS2 & GameCube)

More as it becomes available.."

Vivendi ejer jo Blizzard!
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 21/03-03 13:46 
Gedens Farfar >
Ved ikke rigtig..... Det ser ikke ud til at udnytte værten Gamecube eller Xboxs kræfter fuldt ud

Uha! SÅ må det være et røvdårligt spil! Logik for burhøns.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 13:49 
Sumez >
Gedens Farfar >
Ved ikke rigtig..... Det ser ikke ud til at udnytte værten Gamecube eller Xboxs kræfter fuldt ud

Uha! SÅ må det være et røvdårligt spil! Logik for burhøns.

1) Det er Naieras Kommentar:)

2)Det sagde jeg ikke, jeg sagde bare ikke det ville udnytte konsollernes kræfter fuldt ud, pånær PS2en hvilket jeg synes er syndt da lav framerate, pop up eller andre grafiske problemer nogengange kan ødelægge spiloplevelsen når et spil bliver konveteret til en anden platform, eller sagt på en anden måde: Rushet til en anden platform!

Mit indlæg var ikke for at provokere nogen og jeg ser ingen grund til flaming? Jeg siger jo bar esom jeg tror det ser ud, og hvad jeg har set af trailers!
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 21/03-03 13:56 
Dit "ved ikke rigtig" som svar til SS's "glæd jer" signalerede at du syntes, der var grund til at være skeptisk, og den efterfølgende kommentar forklarede så at grunden var at det ikke udnytter de stærkere maskiner fuldt ud.
Men ok, jeg må have læst det forkert så. Jeg ved ikke hvad jeg skal forvente. Blizzard har sjældent skuffet mig, men Ghost er vist ikke helt "in-house".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 14:12 
At være skeptisk er da ok?:)

Jeg har jo ikke sagt jeg ikke skal have det eller noget, bare at jeg var skeptisk! Ja, Blizzard er kendte, men RTS har aldrig rigtig været mig.
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 21/03-03 14:24 
Det er ok at være skeptisk, men at være det pga. hvor godt/dårligt spillet udnytter maskinens kræfter er til grin.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 14:39 
Huh? Det kan da kun forventes at alting som lyseffekter ala Splinter Cell er i top før det vil få succes. Uanset hvor dårligt Splinter Cell var satte, det jo grafik standard og selvom Splinter Cell ikke var min kop te, blev jeg meget imponeret og fanget over den flotte grafik, som faktisk til en vis grad gav en god fornemmelse af stealth, som kun er acceptabelt at ville fortsættes, hvilket jo ikke er muligt hvis vi for et nyt Superman 64 agtigt spil... Jeg synes ikke mien holdninger er til grin og for at være ærlig siger jeg heller det om andres holdninger:)
Well crucify the insincere tonight...
Per SPer SSkrevet 21/03-03 14:47, rettet 21/03-03 19:33 
StarCraft Ghost præsentation d. 21-3-03 i Danmark.

Iflg. Bill Roper's (Blizzard) egne udtalelser, under demonstrationen af Star Craft Ghost, så vil hver konsol udgave muligvis blive optimeret til at udnytte specifikke fordele.

Det var Xbox udgaven der blev vist, og det ser bestemt lovende ud. Fornemmelsen af at være en del af et større StarCraft univers er bestemt til stede.

Gameplayet ligger meget vægt på stealh og det taktiske overblik der skal bruges på banerne.

- og ellers ingen yderligere kommentarer, alt vil blive afsløret på tryk senere :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 15:06 
Okay, per så trækker jeg mine udtagelser tibage^_^

Kvinder i spil kommer der mange af.... kunne jo være man skulle købe det eftertrægtede Girl Edge issue, som var så populært til KT5?:)
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 21/03-03 16:58 
Der var et preview og præsentation for pressen idag, hvor vi fik set det. Der må dog ikke oplyses noget fra dette før d. 31(ik' Per ;).

Men spillet ser dog ganske nydeligt ud nu, selvom spillet langt fra er færdigkodet endnu.

Jeg glædede mig til denne udgivelse før, men efter præsentationen er det sgu et must ;)
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/03-03 18:32 
Det var en positiv overraskelse. Og der må forventes en regn af previews i den danske presse efter d.30.3 :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 18:36 
Okay jeg ved at King Chaos er den flinke mand der altid sletter mine beskeder på Boomtown^_^

Men hvor er det lige Per S og Rites er andmeldere?
Well crucify the insincere tonight...
AmbyAmbySkrevet 21/03-03 18:37 
Det var ellers en fed launch den fik.
Kan huske at alle pcgamere på DMU gik og snakkede om det fede nye fra Blizzard og at det da kun kunne være StarCraft 2.
Sikke vrissen og muggen der var da de opdagede at det var et konsolspil.

OT: Gedens Farfar/Public EnemY, du skifter sq mere nick/avatar end jeg skifter undertøj....eller noget...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 21/03-03 18:42 
Public EnemY >
Men hvor er det lige Per S og Rites er andmeldere?

Prøv at trykke på deres profiler i kigge i feltet "Spilbrancherelationer"...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/03-03 18:53 
Per S >
Iflg. Bill Roper's (Blizzard) egne udtalelser, under demonstrationen af Star Craft Ghost, så vil hver konsol udgave være optimeret til at udnytte specifikke fordele. Fordele ved PS2 versionen blev ikke nævnt.

Er det kun mig, der finder dette ekstremt morsomt?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RitesRitesSkrevet 21/03-03 19:14 
PS2eren's fordele blev ikke nævnt, da de er åbenlyse.

Den har, som den eneste nextgen konsol på markedet, to indikatorlys på fronten.

Den tætteste konkurrent til PS2eren her er GBA'en, som dog snyder ved at have et lys, der dog kan skifte farve.
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 21/03-03 19:16 
LOL
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 19:31 
Rites-Og hvad gør disse "indikatorlys"?

Er det PS2ens ram eller sådan noget?
Well crucify the insincere tonight...
SoqratesSoqratesSkrevet 21/03-03 19:47 
Jeg håber det var en joke....
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/03-03 19:49 
...nej det ene lys viser at maskinen er "tændt", det andet lys indikerer at "tænd"-knappen virker.
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 19:51 
Ehhh..... På hvilke fordele har dette lys så?.... Er det noget ekstra hardware eller noget?? Fatter hat af det her?
Well crucify the insincere tonight...
APHAPHSkrevet 21/03-03 19:51 
Public EnemY >
Rites-Og hvad gør disse "indikatorlys"?

Er det PS2ens ram eller sådan noget?

LOOL
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/03-03 19:59 
Public EnemY >
Ehhh..... På hvilke fordele har dette lys så?.... Er det noget ekstra hardware eller noget?? Fatter hat af det her?

Ja, f.eks hvis knap nummer 2 blinker betyder det "Din PS2 hard-disk er fuld, køb en ny" . Dette gælder naturligvis ikke hvis du ikke har nogen harddisk. Så betyder en blinken at du har brug for en harddisk.
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 20:14, rettet 21/03-03 20:14 
Hahaaha.....:/ Okay har fattet det nu! Det er bare lysknapperne der er foran på maskinen! Troede Rites var seriøs eller mente noget lys inde i maskinen´


Fandt også lige en anden tråd inde på jubii! Den her tråd er fra dengang et nyt warcraft spil blev annoceret, og alle sagde det var et nyt pcspil, men mig(min bruger derinde hedder ecc0) fandt ud af at det var til konsol, men det gad de ikke høre på.....

.... Men den der ler sidst, ler bedst hahaha....
Well crucify the insincere tonight...
tue hazukitue hazukiSkrevet 21/03-03 20:18 
LOL
hmm.... man kan vel kalde det "lir"... har ikke nogen reel funktion - lidt i stil med stereoens standby-lys.
»You'll never walk alone«
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig