X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PES3 Hjælp


Svar Sortering
wertrewertreSkrevet 06/12-03 14:49 
Hej jeg har lige fået PES 3. Det er godt nok til PC, men det er ligesom PS2 med hvad knapperne hedder osv. Er der nogle der ved hvordan man helflugter en bold i mål fra hjørne eller på indlæg. Hver gang jeg lægger bolden ind over laver jeg hovedstød og så nogle gange saksespark. Please hjælp mig.
tue hazukitue hazukiSkrevet 06/12-03 14:58 
Så vidt jeg ved har det noget at gøre med hvordan du placerer dig i forhold til bolden... dvs. bolden skal ligge helt perfekt for at man kan lave en ordentlig helflugter. Sakse laver man hvis bolden ligger bag spilleren, så hvis du vil lave en helflugter så prøv at løbe lidt tilbage før bolden kommer. Det er svært - men det kan lade sig gøre.
»You'll never walk alone«
wertrewertreSkrevet 06/12-03 16:50 
Jo, men jeg kan ikke rigtig flytte mig når bolden er på vej. Skal man holde en knap inde for at flytte sig?
Homer00Homer00Skrevet 06/12-03 16:54 
Nu tillader jeg mig lige også at stille et spørgsmål.
Jeg skyder næsten altid over mål, kan man ikke på en eller anden måde skyde hårdt og lavt?
Must eat - So cheap...
ChronoChronoSkrevet 06/12-03 17:01 
Spilleren skyder altid så hårdt han kan. Tryk hurtigt på knappen og han skyder lavt.

En helflugter kræver bare at man venter med at trykke på skudknappen til at bolden er meget tæt på foden, og ikke mens den er i hovedhøjde.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
wertrewertreSkrevet 06/12-03 17:04 
Tak for svaret. Ved du hvordan man kan flytte sig mens bolden er i luften?
RJKRJKSkrevet 06/12-03 17:28 
Det er da svært at få dem til IKKE at flytte sig...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 06/12-03 17:32 
Jeg troede ikke at man kunne få dem til at flytte sig? Udover at de selv søger bolden selvfølgelig.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 06/12-03 17:33 
Nu har jeg jo ikke spillet så meget PES3, men i 2'eren flyver de da rundt i feltet, med mindre man nærmest slipper joysticket. I hvert fald i 2 player.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tue hazukitue hazukiSkrevet 06/12-03 17:36 
man kan godt få spillerne til at flytte sig. Jeg kan i hvert fald ;)

Mht... høje/lave skud så læs manualen, der står at man skal holde en knap ind for høje og en for lave skud - kan ikke lige huske hvilke
»You'll never walk alone«
Homer00Homer00Skrevet 06/12-03 18:07 
Det kan da ikke passe at de skal skyde den 30 meter op i luften, før den bliver hård?
Must eat - So cheap...
APHAPHSkrevet 06/12-03 18:32, rettet 06/12-03 18:34 
Du skal svjv holde R2 inde + firkant, for at lave et flat indlæg i feltet. Der står ihvertfald i manualen hvad du skal gøre.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
wertrewertreSkrevet 06/12-03 19:23 
Ved i hvordan man laver sakse? Nogle gange har jeg vippet bolden over hovedet på en spiller, men jeg ved ikke helt hvordan jeg har gjort det. Ved i hvordan man gør det?

Tak for svarene endtil nu.
ChronoChronoSkrevet 06/12-03 19:29 
Det er mere eller mindre tilfældigt om der kommer et saksespark.

For at vippe bolden over din egen spiller, skal den være i knæ-højde cirka, og så trykker du bare i den modsatte retning. Det er lidt svært at time rigtigt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig