X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Beyond Good & Evil ranking


Svar
Per SPer SSkrevet 05/12-03 13:45, rettet 06/12-03 01:35 
Gennemført anden gang. nr. 236. (dags dato, den er faldet fra 196)

Jeg kunne ikke dy mig efter at have læst anmeldelsen på Intertain.

Min første gennemspilning tog ca. 14 timer og jeg manglede masser af dyr i mit billedarkiv, derfor tog jeg mig tid til at være lidt mere omhyggelig med at gennemsøge områderne anden gang. Det var overraskende så mange steder jeg havde overset, selvom slutningen var den samme i begge spil.

Der er stadigvæk nogle dyr og perler jeg ikke har fundet, men efter anden gennemspilning ser det lidt mere komplet ud.

Et godt råd er at lave et ekstra save, inden man lander og saver igen på månen. Så er der hele tiden mulighed for at gennemsøge Hyllis for de sidste detaljer.

På hjemmesiden er der endnu ikke åbnet op for The Darkroom, der skulle åbne op for noget ekstra - af en eller anden slags.

Tryk på "most wanted list"
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JAAJAASkrevet 05/12-03 17:32, rettet 05/12-03 17:32 
Ser da ud som om, at darkroom er åbnet nu. Det må checkes, når jeg får gennemført spillet, som i øvrigt er en sand fornøjelse indtil videre.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/12-03 18:11 
Hvornår kommer det til Gamecube (pal)?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RaGeRaGeSkrevet 05/12-03 18:14 
Kommer det overhovedet til Gamecube?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
MadsMadsSkrevet 05/12-03 18:33, rettet 05/12-03 18:33 
Ja, det kommer til Gamecube.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RaGeRaGeSkrevet 05/12-03 18:46 
fedt!! troede det var en eksklusiv titel til PS2 og Xbox.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JAAJAASkrevet 05/12-03 18:56 
På et andet forum siger en af udviklerne bag BG&E, at spillet desværre indtil videre har haft et katastrofisk lavt salg, og at chancen for en efterfølger derfor er lig nul.

Det er sgu' sørgeligt, når et spil som dette ikke kan sælge, men der har vel været for stor konkurrence fra mere velkendte navne :/
RJKRJKSkrevet 05/12-03 19:05 
Er det ikke også lidt mærkeligt, at Ubi Soft udsender både Prince Of Persia og Beyond Good & Evil så tæt på hinanden? Kommer de ikke til at konkurrere lidt med sig selv?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 05/12-03 19:08 
Jo, netop.

Der har jo helt klart været størst fokus på Prince of Persia, det ville nok være bedre salgsmæssigt at komme over PoP bølgen, og så hype BGaE lige så stille op til en release februrar 2004.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
JAAJAASkrevet 05/12-03 19:24 
Han giver også udtryk for en åbenlys irritation over marketingafdelingens valg af udgivelsestidspunkt.
ChronoChronoSkrevet 06/12-03 09:02, rettet 06/12-03 09:02 
Jeg har ikke så meget at tilføje som ikke står i min anmeldelse, men jeg kan bestemt anbefale spillet til alle.

Det er helt oppe i toppen af mine personligt bedste spiloplevelser i år. Blandt Kingdom Hearts, Metroid Prime, ICO og Wind Waker (ikke at disse spil nødvendigvis er sammenlignelige).
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SephirothSephirothSkrevet 22/12-03 11:03 
Spillet har kun solgt godt 5000 eksemplarer i USA. En skam, for som Chrono nævner, er BG&E mit favorit spil siden Kingdom Hearts..
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ComradeComradeSkrevet 31/12-03 12:44 
Jeg må indrømme, at IMO ser spillet slet ikke så spændene ud på coveret som PoP. Jeg troede faktisk heller ikke det var et godt spil, men det er det jo åbenbart når i siger det ;-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dRxLdRxLSkrevet 31/12-03 12:48 
En af den slags spil der bare suger tiden ud af én, selvom man måske bare lige skulle kigge lidt hvad det var for noget.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 31/12-03 13:06 
RJK >
Er det ikke også lidt mærkeligt, at Ubi Soft udsender både Prince Of Persia og Beyond Good & Evil så tæt på hinanden? Kommer de ikke til at konkurrere lidt med sig selv?

Det gælder vel om at få så meget ud op mod jul som muligt?

I Januar og februar bliver der konsekvent solgt stort set intet, mens juleperioden står for op mod halvdelen af salget på et år.
Så selv om de havde ventet en tre fire måneder med at sende det ud, havde det måske ikke solgt så godt som nu alligevel.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 31/12-03 13:10 
Men folk køber jo ikke noget - heller ikke op mod jul - hvis det ikke på en måde markedsføres. De store titler (ikke mindst PoP) har jo fået massiv dækning og så "begraves" det andet.

Det er Ubi Softs to største titler i år (måske Rayman 3, men...) og så kommer de inden for 14 dage, så man kun vælger at markedsføre det ene?

Det virker mærkeligt for mig ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 31/12-03 14:00 
Det er mærkeligt og nærmest perverst, at lort som MOH: Rising Sun, kan sælge rigtigt godt og ligge nr. 1 på diverse salgslister, og Prince of Persia nærmest slet ikke sælger.

Oh yes - jeg har prøvet Rising Sun, og hvis et spil nogensinde har haft dead-zones i overflod, i analog kontrollen, så er det dette spil; Man kan slet ikke styre og sigte ordentligt - ikke på PS2 versionen ihvertfald.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 02/01-04 01:54 
Som sagt, markedsføring, hype etc.

Men ja, det er synd, at der så tit ligger halv-gode spil i top 10 af salgslisterne.

Det viser bare hvor en enorm del af markedet, der er casual gamers.
Bl.a. Enter the Maxtrix solgte jo sindsygt i forhold til kvaliteten. Det samme gør de fleste EA-spil, på trods af den svingende kvalitet.

Hvis nogen har salgtal på elendige film > spil, så smid dem lige her. Det kunne være sjovt at se :)

Men Prince of Persia sælger da ok(?).
NaieraNaieraSkrevet 02/01-04 11:01 
Næh, blandt andet derfor satte Fona det ned til 250,- i nogle dage...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 02/01-04 11:53 
Prince of Persia er noget af det mest scriptede og ufrie jeg længe har spillet. Der er kun én måde at spille det spil på, den de har valgt for én.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 02/01-04 12:34 
Var de gamle spil ikke også på samme måde?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 02/01-04 12:47 
Kampene var i hvert fald lidt federe. Man skulle selv i langt højere grad regne ud hvordan spillemiljøet skulle navigeres.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 02/01-04 12:49 
Man kan jo slå hjælpen fra...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 02/01-04 12:49 
Jow, den til DC (Arabian Nights) var heller (har dog ikke prøvet det nye) ikke noget at råbe hurra for! Men var da en ganske undrholdende spil i lidt Tomb Raider stil!
NaieraNaieraSkrevet 02/01-04 12:56 
Nu snakker jeg så overhovedet ikke, om det spil der kom til DC. De eneste spil jeg har haft i tankerne her, er de to gamle til PC/Mac/Amiga (osv.?), og så det nye, der indtil videre kun er kommet til PS2 i Europa. (Fin konvertering, forresten.)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig