X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Matrix er en løgn!


Svar
Per SPer SSkrevet 04/12-03 22:51 
The Meatrix er den rigtige sandhed, den eneste sandhed!
Tryk på det den røde sandhed hvis du vil vide mere!

Den røde sandhed!
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KakarotKakarotSkrevet 04/12-03 22:58 
hehe...:)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
SolaegSolaegSkrevet 04/12-03 23:01 
Revolutionerende!
DommergaardDommergaardSkrevet 04/12-03 23:02 
Hehe, kender den godt ;)
BomberBomberSkrevet 04/12-03 23:08 
cool nok...
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
HulleHulleSkrevet 14/01-04 22:59 
Ja cool nok :/ Bortset fra at vi æder kød fra dyr der virkeligt har det sådan, så hehe da. Ja, jeg bliver sgu lidt stødt, men sjovt det er det sgu ikke.

Jeg er ikke hellig, gør det samme for jeg har ikke råd til at leve af økologisk mad, men jeg køber det når pengene kan række.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
quadquadSkrevet 14/01-04 23:26 
Den er ret sørgelig :/ Og så er det sandt.
RitesRitesSkrevet 15/01-04 00:16 
Nu er den jo hverken ment som en joke (psykopater), eller som noget sørgeligt.

Man har jo muligheden for at købe økologiske varer og det må man så gøre, medmindre man er røvligeglad med dyr og andre.
» a winner is you «
quadquadSkrevet 15/01-04 00:20 
Er jeg godt klar over, siden bag filmen henviser også til steder hvor der sælges økologisk.

Det sørgelige ligger i at beskrivelsen af det nuværende landbrug faktisk er meget rigtig.
RitesRitesSkrevet 15/01-04 10:46 
Burde ikke komme bag på nogen.
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 15/01-04 11:09, rettet 15/01-04 11:10 
At naive tåber så lever i en verden hvor de tror de redder alle dyr ved at købe økologisk, er der ikke så meget man kan gøre ved. Ved flere tilfælde er det vel set at det såkaldte økologiske produkt at tager fra det samme sted som alt andet.

Self. er det et godt sted at starte, men det er vist primært for sin egen samvittigheds skyld end det er for dyrenes.

Det er vel de samme folk der tror de kan redde verden ved at købe sine produkter i Body Shop istedet for andre steder....
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RitesRitesSkrevet 15/01-04 11:26 
Hvis du kender noget til bøder og størrelsen af dem, som bliver udstedt til malkerier som ikke lever op til Øko-stemplet efter at have fået det, så ved du, at det ikke er noget de bare laver for sjov.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig