X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

N-club søger...!


Svar
LordMaximusLordMaximusSkrevet 04/12-03 10:41 
Hejsa Nintendo-folk!

N-club.dk søger en ordentligt læs nye medarbejdere til ansættelse snarest muligt! Vi søger alt lige fra moderatorere til skribenter (nyheder og anmeldelser) og reportere.
Det vi tilbyder vores crew (primært anmeldere naturligvis) er gratis anmeldelses-spil (som I kan beholde bagefter!). Desuden er der gode chancer for at få fingrer i en masse andet ekstra gejl! Der bliver naturligvis også gratis adgang til div. arrangementer i årets løb, og i satser desuden på at vi i løbet af 2004 kan aflønne vores crew med gode, danske kroner...! Alt i alt er der en masse fede fordele ved at være crew på N-club.dk, hvilket I alle hermed inviteres til at opdage!

Ønsker du at få foden inden for i Danamrks største Nintendo-community, så drop en mail til job@n-club.dk . Skriv lidt om dig selv, og fortæl hvorfor vi kan bruge netop dig! Og hvis du ønsker at blive skribent skal du vedlægge en "prøve"-nyhed og/eller anmeldelse. Alle seriøse henvendelser besvares naturligvis.

Der forlanges intet andet end at du er trofast og effektiv, og har en smule styr på Nintendo. Desuden må du ikke være under 13 år...

Så kom frisk - send en mail til job@n-club.dk og du får svar hurtigst muligt!

Link til N-club.dk
LordMaximusLordMaximusSkrevet 04/12-03 16:51 
Glemte lige at skrive - man kan også ringe til os på tlf. 21 68 31 92 hvis man telefonisk ønsker at høre mere. Der er ingen fast tlf.-tid, men du er altid velkommen til at indtale en besked, så kontakter vi dig hurtigst muligt :)

N-club.dk - Danmarks største Nintendo-community!
SaxoSaxoSkrevet 05/12-03 17:47 
*bump*
VictorVictorSkrevet 11/12-03 14:18 
I svarer jo ikke på folks mails...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 11/12-03 14:38 
Savner også svar på min ansøgning :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
AndyAndySkrevet 11/12-03 15:01 
Også mig:)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig