X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Go Morgen danmark :S


Svar
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 04/12-03 10:03 
Jeg er syg i dag, så jeg lå lige og zappede lidt og der slog jeg lige over på Go Morgen Danmark hvor der var en inde og snakke om Xbox og Xbox live så spurgte ham manden: (aner ikke hvad hen hedder tror nok Steffen....) "Hvorfor tog du ikke en PS2 med eller en øhh... Hvad var der lige den hed?" Så siger ham den anden: "Den hedder Gamecube, men der er så ikke online....! WTF!
Sælg mig en Xbox =)
AndyAndySkrevet 04/12-03 10:04 
LoL så jeg også! jeg er også syg idag - Tillykke!:o)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
3of193of19Skrevet 04/12-03 10:08 
OK, ét spil...
dpldplSkrevet 04/12-03 10:12, rettet 04/12-03 10:12 
GC har da et online spil. Og 2 LAN spil. Så lidt kan man da spille imod hinanden :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 04/12-03 10:18 
3of19 >
OK, ét spil...

Det er da ligemeget, det var da den første der gik online....
Sælg mig en Xbox =)
majjohamajjohaSkrevet 04/12-03 15:21 
Det var da Dreamcast ;)
The DaneThe DaneSkrevet 04/12-03 15:45 
Anders_Jensen >
...en inde og snakke om Xbox og Xbox live...

Denne 'én' er/var Morten Skovgaard fra >Pc Player - og han har sagt det var en fejl i skyndingen på deres forum.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
BobbeBobbeSkrevet 04/12-03 16:32 
Anders_Jensen >
Jeg er syg i dag, så jeg lå lige og zappede lidt og der slog jeg lige over på Go Morgen Danmark hvor der var en inde og snakke om Xbox og Xbox live så spurgte ham manden: (aner ikke hvad hen hedder tror nok Steffen....) "Hvorfor tog du ikke en PS2 med eller en øhh... Hvad var der lige den hed?" Så siger ham den anden: "Den hedder Gamecube, men der er så ikke online....! WTF!

Og siger han også at du kan få en Xbox, et
par spil, en ekstra controller og Live-kittet for 2000 kr. :S
Spiller nu: Wii
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 04/12-03 16:34 
The Dane >
Anders_Jensen >
...en inde og snakke om Xbox og Xbox live...

Denne 'én' er/var Morten Skovgaard fra >Pc Player - og han har sagt det var en fejl i skyndingen på deres forum.

Det kunne jeg så ikke vide, men syntes bare lige det var lidt sjovt.....
Sælg mig en Xbox =)
quadquadSkrevet 04/12-03 16:35 
Nu er han jo også fra >PCplayer, så hvad regner i med? ;)
APHAPHSkrevet 04/12-03 16:36 
Bobbe >
Og siger han også at du kan få en Xbox, et
par spil, en ekstra controller og Live-kittet for 2000 kr. :S

Det kan man jo også sagtens, hvis man køber et af jule bundlerne...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
MajorPMajorPSkrevet 04/12-03 16:50, rettet 04/12-03 16:51 
Bobbe-> Hvad er problemet? Man kan sagtens få en Xbox, to spil, en ekstra controller og et live kit til næsten 2000 kr. Elgiganten har julebundlet til 1399 kr og derudover kan controllers findes ned til 100-150 kr, mens et Livekit koster 400 kr på Overstock.dk.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
The DaneThe DaneSkrevet 04/12-03 17:41 
Han sagde nu en 2-3000,- for det hele, og det tænkte jeg nu også selv på at det var noget i den stil.
Husk også på, at han også nævnede at DVD udstyret skulle med.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
BobbeBobbeSkrevet 04/12-03 19:26 
Han sagde et par spil, og der var 30 på bordet :)
Spiller nu: Wii
SolaegSolaegSkrevet 04/12-03 20:33 
Ja, men han sagde ikke 30 vel?
RebelheartRebelheartSkrevet 04/12-03 20:39 
Anders_Jensen >
"Hvorfor tog du ikke en PS2 med eller en øhh... Hvad var der lige den hed?" Så siger ham den anden: "Den hedder Gamecube, men der er så ikke online....! WTF!

Manden har jo ret!
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 04/12-03 21:00 
Griberg >
Ja, men han sagde ikke 30 vel?

Jo, han sagde også der er flere online spil til Xbox'en så derfor brugte han den som eksempel.
Sælg mig en Xbox =)
AmbyAmbySkrevet 04/12-03 22:50 
Det er meget nemt at sidde og pille hver sætning fra hinanden her bagefter, men jeg tror bestemt ikke det er nemt at være på live.

Godt gået, Morten !
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
quadquadSkrevet 04/12-03 23:34 
Dejligt man har venner der optager sådanne ting til en :)
Synes det var mere end godt gået, meget flot præstation på direkte tv.
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/12-03 07:35 
Jeg synes også det var ganske godt. Morten fremstår helt naturligt som en spille-geek, MEN han er rent faktisk istand ti at bringe et ordentligt budskab ud til Hr & Fru Danmark og det har vi brug for. Jeg ser frem til at Morten bliver et fast indslag på Go' Morgen og at de danske tv-kanaler generelt får øjnene op for at der kan laves bedre programmer om spil.
RonaldoRonaldoSkrevet 05/12-03 08:13 
Matt >
Det var da Dreamcast ;)

Den var aldrig officielt online i Danmark. Af alle konsoler var det vidst nok Super Nintendo'en der var først online i Japan.
NaieraNaieraSkrevet 05/12-03 09:00, rettet 05/12-03 09:05 
Jeg tror Mega Drive kom online før...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Zzap!Zzap!Skrevet 05/12-03 13:27 
Jeg tror at NES kom før
(Det kommer selvfølgelig an på hvad man mener med online, om det er PtoP, eller "rigtig" online, med indernet og alt det der?).
Born to kill space
NaieraNaieraSkrevet 05/12-03 13:29 
Nåå ja, der var også NES... Sikkert også noget til SMS ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig