X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: DVD-film


Svar
YamadaYamadaSkrevet 04/12-03 07:38 
Ghost In The Shell (anime) DVD-film sælges, brugt få gange og standen er mint, den er også regionsfri....den koster 300kr. fra ny :)
Kom med et bud.
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 04/12-03 08:07 
Er det så en eller anden fuldstændig voldsom release, med en ordentlig røvfuld ekstra materiale? :)

Synes umiddelbart ny-prisen virker meget høj for Ghost in the Shell
MadsMadsSkrevet 04/12-03 09:12 
300,- fra ny!? Jeg vil gerne se et link til en sådan udgave..
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
NaieraNaieraSkrevet 04/12-03 09:20, rettet 04/12-03 09:28 
Yamada >
Kom med et bud.

75,- inkl. forsendelse.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 04/12-03 09:47 
Kan du ikke smide et link op til den udgave af filmen du har?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
YamadaYamadaSkrevet 04/12-03 09:58, rettet 04/12-03 10:07 
Jep der er en del extra materiale. I skal ikke spørge mig om hvorfor min udg. er så dyr sammenlignet med de andre :S da de indeholder det samme, men set fra min side ville det jo også være dumt at sælge den efter den billigste!

Skal have et bud på 150 før jeg sælger den :P

Ghost In the shell
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
dpldplSkrevet 04/12-03 10:32, rettet 04/12-03 10:37 
Måske en lidt(meget) overdrevet pris.

bare se pris vis du bestiller den fra england. Der koster den lige under 200kr med porto. Eller mere præcis 185.96kr

Kunne have fundet på at købe den fra dig. Men ikke til den pris.

Blackstar
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 04/12-03 10:40 
eller køb den hos cd-wow for 10£, den skulle gerne være lidt billige hvis man ville købe den

her og det er med porto
these go to eleven....
JmogJmogSkrevet 04/12-03 10:41 
Vil lige advare mod at købe den britiske. Den har en ret irriterende lydfejl. Det japanske lydspor er ikke synkroniseret ordentligt med billedsiden så alle lyde kommer ca. 1 sekund senere end de burde.

Jeg leverede min tilbage i sin tid og købte region 1-udgaven istedet. Den er perfekt og har samme ekstramateriale. Om den australske-udgave har samme problem skal jeg ikke kunne sige. Det afhænger af om de bare har kopieret den britiske eller har lavet det hele fra grunden. AU-udgaven skulle forresten også have undertekster, der ikke er ordentligt timet til det japanske lydspor.
millenniummillenniumSkrevet 04/12-03 17:09 
Ah, så det er ikke kun mig der har problemer med lyden på Ghost in the Shell. Jeg troede ellers det var en fejl-udgave jeg havde skaffet mig, og jeg bare var for dum/doven til at brokke mig til forhandleren. Det er p... irriterende at de har lavet den fejl.
Men jeg har nu set 2 udgaver af den i england; Den normale (med lyd-fejl) og en 2Disc version (også reg 2). De har vel forhåbelig ikke fejl på dem begge?!
The medium is the message.
dpldplSkrevet 04/12-03 17:31 
Jeg bliver nød til at spørger. Hvilke Gits er det som i snakker om har en lyd fejl??

Da der er 2. Som er udgivet af 2 forskellige firmaer. Er logo fra MANGA(firmaet der udgiver den) på den dvd med lyd fejl??
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
millenniummillenniumSkrevet 04/12-03 19:22 
Min (med fejl) er fra Manga og Palm Pictures Company. Det er en engelsk version.
The medium is the message.
dpldplSkrevet 04/12-03 19:40, rettet 04/12-03 19:45 
Øv øv. Skulle ellers lige til at bestille den MANGA udgave. Især pågrund af der er dansk undertekst med......

EDIT: hmmmm jeg se MANGA har udgivet 2 forskellige( tjek de 2 links)
http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000081659
http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000054377

Gad og vide om der er fejl på begge udgivelser
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
JmogJmogSkrevet 05/12-03 23:18 
Den der har katalognummeret MANG2013 (dit første link) er en genudgivelse, hvor de har rettet fejlen. I hvert fald ifølge en brugerkommentar til den på Amazon.co.uk.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig