X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Privat banner-konkurrence


Svar
bootsbootsSkrevet 03/12-03 23:18, rettet 15/12-03 22:30 
Jeg laver en lille hurtig konkurrence på min hjemmeside (se link nedenfor), fordi jeg har brug for et flot banner. Der er naturligvis en gevinst til vinderen: 1 splinternyt Mario Party-e card game. Hvis du har lyst til at være med i konkurrencen, så kig ind på min hjemmeside. (Der vil også være gevinster til 2. og 3. pladsen).

EDIT 13/12-03: Nu nærmer konkurrencen sig afslutningen, o... Se hele indlægget


Link...
129 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
LessCDTLessCDTSkrevet 13/12-03 12:31 
Jeg har et lille problem...

Jeg har lavet en lille animation i Corel photopaint 8.
Den kører fint som mpg- og avifiler. Men når jeg laver den om til GIF eller JPG bliver den underlig. I GIF bliver den til gelt sort, med en masse farvede prikker! HVad skal jeg gøre!
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
bootsbootsSkrevet 13/12-03 15:29 
Nu da konkurrencen er ved at være slut (14/12 midnat), beder jeg om lidt hjælp. Kig øverst i tråden under EDIT.

På forhånd tak.
KTCKTCSkrevet 13/12-03 18:08 
Kan vi ikke undlade at komme med flere konkurrence-forvridende kommentarer i tråden. Det er 100% op til Boots at vælge en vinder, og om det er kudos til mig eller andre er sådan set ligemeget, men lad hende nu selv bestemme...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
LessCDTLessCDTSkrevet 13/12-03 18:13 
HJÆLP!
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
bootsbootsSkrevet 13/12-03 20:13 
KTC >
Kan vi ikke undlade at komme med flere konkurrence-forvridende kommentarer i tråden. Det er 100% op til Boots at vælge en vinder, og om det er kudos til mig eller andre er sådan set ligemeget, men lad hende nu selv bestemme...

Jeg synes da ikke det gør noget at folk roser hinandens bannere, eller kommer med forslag til at gøre bannerne bedre. Det er da fint nok. Bare rolig - jeg lader mig overhovedet ikke påvirke af det - jeg tager det jeg bedst kan lide. Og så synes jeg heller ikke det ville gøre noget, hvis der var nogen der ville hjælpe staklen over dette indlæg. Der må da være nogen der gider/kan hjælpe....
KTCKTCSkrevet 13/12-03 20:36 
Jeg kan ikke hjælpe ham med Photopaint, da jeg ikke kender/bruger programmet.

Og med hensyn til kommentarerne, så er det da også fint nok, hvis det hænger sådan sammen :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 13/12-03 22:06 
boots >
Nu da konkurrencen er ved at være slut (14/12 midnat), beder jeg om lidt hjælp. Kig øverst i tråden under EDIT.

På forhånd tak.

Det er dit program som ikke understøtter High-Res. GIF animationer.
Dvs. dit program konventerer simpelthen dit animerede GIF billede, om til 256 farver, og er temmelig sikker på at der ikke kan gøres så meget ved det.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
bootsbootsSkrevet 14/12-03 00:28 
Jeg har nu igen lagt samtlige indsendte bannere ind på min side. Synes det er mest fair, da jeg har på fornemmelsen at der er nogen der har lagt et stort arbejde i at lave bannerne - og også har brugt en del tid på det. Derfor skal alle bannere vises frem....
DommergaardDommergaardSkrevet 14/12-03 01:08 
Hvem vandt?
bootsbootsSkrevet 14/12-03 01:30 
Helt ærligt, Sonic.... gider du ikke engang læse om en konkurrence du selv deltager i? Konkurrencen løber til midnat, så du må vente nogen dage, inden vinderne er fundet.... ;c)
DommergaardDommergaardSkrevet 14/12-03 01:34 
Er det ikke midnat nu? :)
bootsbootsSkrevet 14/12-03 01:43, rettet 14/12-03 01:44 
Jo, lørdag efter midnat. Konkurrencen slutter først søndag - midnat.... Og hvis du tror du kan gå herind ved midnatstide søndag og se vinderen, så tror du fejl.... Der går noget tid inden vinderne er fundet.
DommergaardDommergaardSkrevet 14/12-03 01:47 
Bare i orden, skulle bare være sikker...
LessCDTLessCDTSkrevet 14/12-03 16:59 
Hey Hanky...

Så kunne du jeg jo lige sende filen til di , og så kunne du jo lave lave den om til GIF i dit program... For du er vel en god sportsman ikk?! :P
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
HankyHankySkrevet 14/12-03 17:21 
Det nytter ikke noget da de gemmer i forskellige formater !
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
LessCDTLessCDTSkrevet 14/12-03 17:29, rettet 14/12-03 17:38 
Ok... Men du kan fo lige prøve... Vil du have den i Avi eller mpg?! Ej, kun en joke, skal ikke masse på...
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
HankyHankySkrevet 14/12-03 18:47 
Kan kun hjælpe dig hvis du kan få det gemt i *.PSD format...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
LessCDTLessCDTSkrevet 14/12-03 20:09, rettet 14/12-03 20:17 
Har gemt som PSD-fil , men aner ikke om det virker... Kan du gå på msn eller give en adresse jeg kan sende til?
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
JAAJAASkrevet 14/12-03 21:36 
Jeg syntes også, at det kunne være sjovt at give det et forsøg, så check lige din mail.
bootsbootsSkrevet 14/12-03 22:27, rettet 14/12-03 22:30 
Oki. Gør jeg nu.

P.S. Kunne aldrig falde mig ind at skrive mail adresser derinde....
JAAJAASkrevet 14/12-03 22:33 
Og check så lige igen. Der skulle lige lidt animation på inden klokken slår midnat :)
bootsbootsSkrevet 14/12-03 22:39 
Bare rolig. Alt der er modtaget senest kl. 0.00 kommer med...

NB! I kan også sende til min alm. mail adresse: ladekarl@mail.dk. Den er nok lidt sikrere end dén på webbyen. (Den går jo ned en gang imellem....)
bootsbootsSkrevet 15/12-03 00:05, rettet 15/12-03 00:05 
Klokken er nu 00:05:18 og konkurrencen er hermed officielt slut. Der kan ikke sendes flere bannere ind. I morgen går jeg igang med sorteringen af bannerne, og sætter finalisterne ind på en side. Så går der nok et par dage til, inden jeg finder de endelige vindere. Held og lykke, og tak for de mange flotte bannere....
HardballerHardballerSkrevet 15/12-03 00:08 
Oki doki :D Håber da det bedste, meeen, vinder sq nok ikke, er sq mange gode :D
Men tak for kanon konkurrence alle sammen, i gjorde det sq godt :D Og Held & Lykke alle sammen :D

Og sidst, men ikke mindst, mange tak til boots for at lave konkurrencen :D
HankyHankySkrevet 15/12-03 11:32 
Ja .. fedt initiativ :D
*Ros* *ros*
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
bootsbootsSkrevet 15/12-03 20:39, rettet 15/12-03 21:07 
Så er finale-bannerne valgt ud og lagt på siden (Efter megen diskussion i familien....)
Jeg kan allerede nu afsløre, at der bliver 4 vindere i konkurrencen (jeg har desværre ikke råd til mere....).

Link...
HardballerHardballerSkrevet 15/12-03 20:43 
Okay, hehe :d Synes doh ikke at du valgte min den bedste, men fuck det :D
HankyHankySkrevet 15/12-03 21:24 
Har du sendt vinderne en mail ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HardballerHardballerSkrevet 15/12-03 21:25 
Der er nok ikke vindere endnu, skal du se :D
bootsbootsSkrevet 15/12-03 21:35 
Vinderne kommer på siden indenfor en time. Jeg skal nok lige give besked herinde, når de er kommet på.
HardballerHardballerSkrevet 15/12-03 21:51 
Lyder fint :D
bootsbootsSkrevet 15/12-03 22:28 
Lige om lidt sender jeg en mail til de 4 vindere, og derefter åbner jeg siden med vindere.

Lige en vigtig ting til. Hvis jeg må bruge alle jeres indsendte bidrag ude på det store net, så send mig lige en mail. Det gælder alle deltagere. Der var flere flotte og sjove bannere, jeg godt kunne tænke mig at bruge; men jeg vil jo først spørge om lov til at bruge dem. Desuden vil jeg også gerne lade alle bannerne blive på min side. Jeg regner med at lave en konkurrence igen til foråret, og så kunne det jo være sjovt, hvis I gad deltage igen - og sjovt at sammenligne med de gamle bannere....
Vær søde at sende mig en mail, hvis jeg må "få" bannerne. Hvis I ønsker at jeg skal fjerne jeres bannere fra min side - og aldrig bruge dem igen - så skriv også lige en mail til mig om det. Tak.

Og tak for jeres deltagelse i konkurrencen.

Link...
HardballerHardballerSkrevet 15/12-03 22:30 
Kan ikke lige sende mail lige nu? ved ikk hvorfor.. Men du må gerne bruge de "få" jeg har lavet :D
HardballerHardballerSkrevet 15/12-03 22:35 
Tillykke KTC :d Havde sgu forudset at du ville vinde :D Fedt banner :D
DommergaardDommergaardSkrevet 15/12-03 22:39 
Hmm... tillykke! ;/
nullernullerSkrevet 15/12-03 23:26 
nuller2001 >
Jeg har lige kigget på jeres forslag, og KTC dit banner (gif) ser fandme godt ud.

HANKY´s er også super flot

STRIFER´s ser også meget fin ud

godt det ikke er mig der bestemmer i er sgu nogle dygtige grafik nisser.

/nuller

read my lips.....
Nu med Xbox 360
HankyHankySkrevet 16/12-03 09:30, rettet 16/12-03 09:30 
Hmm .. utroligt som din familie ikke har forstand på grafik :/

Jeg har meget svært ved at se hvordan en rød baggrund med et simpelt Lens flair , kan få en plads :X .. det tager 10 sec at lave ...

Har brugt over en time på min animation :(

Og ja !
Bare kritiser mig .. jeg er en TOTAL dårlig taber ;)
også derfor Tekken 2 bliver ved med at være sjovt at spille :P

Tillykke til vinderne !
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
StriferStriferSkrevet 16/12-03 14:04 
Bare slå ned på mig:) Det var mit første banner.
XBL Gamertag: ZeNtiX
majjohamajjohaSkrevet 16/12-03 14:13 
Hanky >
Tillykke til vinderne !
Tak :)
KTCKTCSkrevet 16/12-03 14:47 
Mange tak :)

Jeg vil lige indskyde, at jeg synes der var mange gode forslag imellem, der ikke kom med i finalen, og hvis man skulle bedømme det ud fra et erhvervsmæssigt synspunkt, ville det nok også se anderledes ud. Man bliver jo nødt til at lave banneret efter sidens "look og feel", og det var blandt andet også derfor, at jeg havde inkluderet dyr i et par af bannerne.

Nå, men Boots nævner at der nok bliver afholdt en konkurrence en anden gang, så giv den da en skalle dér :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
bootsbootsSkrevet 16/12-03 19:17 
Hanky >
Hmm .. utroligt som din familie ikke har forstand på grafik :/

Jeg har meget svært ved at se hvordan en rød baggrund med et simpelt Lens flair , kan få en plads :X .. det tager 10 sec at lave ...

Har brugt over en time på min animation :(

Og ja !
Bare kritiser mig .. jeg er en TOTAL dårlig taber ;)
også derfor Tekken 2 bliver ved med at være sjovt at spille :P

Tillykke til vinderne !

Der er såmænd ikke noget galt i at være en dårlig taber, Hanky. Det er jeg også selv.

Mht. forstand på grafik? Nej, det har vi nok ikke; men nu var det jo heller ikke dét konkurrencen drejede sig om.

Når du siger Strifers banner tager 10 sek. at lave, så tænker du dig vist ikke rigtigt om. Du ved jo ikke hvor meget tid han har brugt på at få idéen, og på at forsøge sig frem med forskellige farver m.v. Mht. Strifer, så ved jeg ikke hvor meget tid han har brugt på sit banner; men jeg har kendskab til at flere af deltagerne virkelig har knoklet med sine bannere - og dét i flere timer - ja måske dage.... Nogen af dem nåede endda slet ikke at komme med i konkurrencen, selvom deltagerne startede samme dag konkurrencen gik igang.

Dine bannere var flere gange med i overvejelserne - både det røde og det blå; men vi kunne altså bedre lide de andre. Sådan er det bare..... Vi gik ikke så meget op i hvor professionelt bannerne var lavet - vi valgte med følelserne... Vi er 3 piger i familien, så det har jo nok også farvet afgørelsen lidt

Jeg håber du alligevel får lyst til at deltage i min næste banner konkurrence (eller måske bliver det noget helt andet og mere krævende....) til foråret.

mvh
boots
HankyHankySkrevet 16/12-03 19:29, rettet 16/12-03 19:30 
boots >

Når du siger Strifers banner tager 10 sek. at lave, så tænker du dig vist ikke rigtigt om. Du ved jo ikke hvor meget tid han har brugt på at få idéen, og på at forsøge sig frem med forskellige farver m.v. Mht. Strifer, så ved jeg ikke hvor meget tid han har brugt på sit banner; men jeg har kendskab til at flere af deltagerne virkelig har knoklet med sine bannere - og dét i flere timer - ja måske dage.... Nogen af dem nåede endda slet ikke at komme med i konkurrencen, selvom deltagerne startede samme dag konkurrencen gik igang.

Sagde jo at jeg er en EKSTREM dårlig taber :P

Hmm .. anyway .. det blå banner , vil jeg gerne selv have lov til at bruge, -.. det animerede må du bruge som du nu vil :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
bootsbootsSkrevet 16/12-03 19:42 
OK; men jeg kan godt lade det stå på min side? - jeg regner med at lave en side med "tidligere konkurrencer", hvor jeg vil vise alle deltagernes bannere. Giv lige besked, hvis du vil have det slettet helt fra siden.
DommergaardDommergaardSkrevet 16/12-03 19:53 
Giv nu op Hanky! Du må smage nederlagest bittersøde smerte trænge sig ind i halsen af dig og tvinger dig til at græde, mens KTC egenhændigt sætter et E-card til livs!

Congrats Guys ;)
HankyHankySkrevet 16/12-03 19:56 
Tjaa .. det er vel ikke her jeg skal vise mit mesterlige grafik ?! :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DommergaardDommergaardSkrevet 16/12-03 19:57, rettet 16/12-03 20:19 
Det ved man aldrig, måske er det at lavere bannere bare ikke lige din stil! Men keep going, hvis du nyder at lave det ;)

EDIT: Har lige kigget på dine bannere, de er sq pæne nok! ;]
bootsbootsSkrevet 16/12-03 20:13 
Nu vil jeg lige slå dette fast: begge Hanky's bidrag var enormt flotte - ingen tvivl om det!!! Jeg kunne kun vælge 4 vindere ud af 12 finalebannere, så jeg var jo ligesom nødt til at vælge nogen fra. Jeg er også glad for at jeg fik lov til at beholde det røde, for på et eller andet tidspunkt skifter jeg jo nok layout/farver ud på min side, og så kan det være, at det vil passe bedre. Tak igen, Hanky, for dine specielle og unikke bannere.
HankyHankySkrevet 16/12-03 20:21 
Ej ... det var jo slet ikke ment seriøst ... Lagde i slet ikke mærke til denne dersens lille ":P"
Kan ikke andet en grine, og være ligeglad :) ??

Boots -> Jeg "keep going"'er ikke med at brokke mig ... ingen grund til "over-ros" ála "Ja!!! Dine bannere var ok FFS" !?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HankyHankySkrevet 16/12-03 20:23, rettet 16/12-03 20:24 
Sonic.dk >
Det ved man aldrig, måske er det at lavere bannere bare ikke lige din stil! Men keep going, hvis du nyder at lave det ;)

Nahh .. du har nok ret !
Efter at være Professionel Web-grafíker, og at have lavet omtrént 200-300 bannere , er det nok ikke lige min stil ?!

;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DommergaardDommergaardSkrevet 16/12-03 20:52, rettet 16/12-03 20:52 
Set min "EDIT-tilføjelse"? Forvekslede dig med en anden, din bannere er cool nok!

Nice 'n' Easy ;p
129 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig