X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Future Entertainment IGEN


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 20/03-03 15:29 
Problemer igen :(, pt 2 uger for sent, andre som har problemer?
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RJKRJKSkrevet 20/03-03 15:51 
JA!

Efter alle var enige om det var back to normal tidligere på året, lavede jeg et par prøvebestillinger og det virkede OK.

Men de sidste 2-3 uger har jeg intet modtaget... :((
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 20/03-03 16:21, rettet 20/03-03 16:24 
Så er det vist IKKE tid til at bestille Star Trek: Nemesis...

(ehh, nogen siger Marts, andre siger Maj!?)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 25/03-03 12:02 
7 Film i postkassen i dag, så ville tolderne ikke være bekendt at holde chikanen længere for denne omgang ;) , andre som har fået deres film?.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RJKRJKSkrevet 25/03-03 12:52 
Posten har ikke været her endnu. Jeg krydser fingre... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ckruseckruseSkrevet 25/03-03 13:15 
Axel Music fungerer langt bedre. Jeg fik 8 Mile fire dage efter at betalingen var registreret, uden told eller fragt. Det kan man da kalde service :P
enfenenfenSkrevet 25/03-03 13:40, rettet 25/03-03 13:41 
Ja, de første film jeg bestilte fra Axel, de blev afsendt hurtigt. Efterfølgende er det så gået ned ad bakke. Jeg mangler stadig en film fra den første bestilling - Stargate Director's cut. Den er nu gået i restordre :( Samtidig bestilte jeg også nogle film den 15.3 og de er endnu ikke blevet afsendt, selvom betalingen blev overført med det samme og er registreret.

Om jeg handler hos Axel Music igen? Det vil tiden vise. Det skal i hvert fald være nogle gode tilbud, ellers vil jeg hellere købe hos CD-Wow, som yder en kanon service. Future Ent. plejer at være mit andet valg, hvis jeg ikke kan få filmen hos CD-Wow.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 25/03-03 14:10 
Jo, jeg fik så også FE-film i dag. Fire styks i "postkassen".
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 25/03-03 15:33 
Jeg fik også de første film fra Axel Music hurtigt, men nu mangler jeg altså stadig 4 anime serier :(
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig