X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Træt af at game...


Svar
AndyAndySkrevet 01/12-03 23:23, rettet 02/12-03 11:15 
Ja, jeg er meget træt af at game...Jeg gamer næsten aldrig mere trods at jeg har en PS2, GCN, N-Gage, Amiga, PC, GBA SP og snart en Snes jeg gamer måske 20 minutter om dagen...vil gerne game mere men jeg KAN bare ikke.

De eneste spil der virkelig har været fede(De har bare været de fedeste spille oblevelser) for mig er:

Zone of The Enders
Zone of The Enders: The 2nd runner
Super Frog
Mario Kart: Double Dash!!
Timesplitters 2
SSBM
ALLE Pokemon spillene
ALLE MArio spillene
ALLE Crash Bandicoot spillene
Conker's BFD
Paper Mario og mayB Super Mario RPG og Chrono Trigger/TROR jeg nok blir gode(Får dem nemli' snart)

Edit: Ja, jeg ved der er blevet mange andre indlæg om dette men ved ikke hvad jeg skal søge på.
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
PapandPapandSkrevet 01/12-03 23:26 
Hvorfor gamer du ikke de spil du aldrig bliver træt af så?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
AndyAndySkrevet 01/12-03 23:27, rettet 01/12-03 23:28 
Der står BLEV ikke bliver...
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/12-03 23:29 
Du svarer jo stadig ikke...?
AndyAndySkrevet 01/12-03 23:31, rettet 01/12-03 23:32 
Florinda >
De eneste spil der virkelig HAR været fede(BLEV aldrig træt af at game dem) for mig er...

Er det ikke nok svar?...Nu ER jeg nemli' træt ar dem...
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
APHAPHSkrevet 01/12-03 23:33 
Nej, fordi på den måde du formulere dig, siger du at du STADIGVÆK har interessen for dem og aldrig er blevet træt af dem
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
The DaneThe DaneSkrevet 02/12-03 04:43, rettet 02/12-03 04:45 
Når I ved hvad han mener hvorfor så gå videre med sagen?

Ellers...
Gå udenfor. Hold en pause, og lad være med at spille en tid eller noget i den stil så skal der nok komme noget frem igen.
Selv spiller jeg heller ikke så meget som jeg gjorde, o det kan skyldes så meget at man måske bare er lidt mæt for tiden, eller der er andre ting som bekymre én og lægger det over på spillene.

På den anden side kan det også betyde man er ved at ændre vaner. Selvom det lyder underligt behøver man jo ikke spille... hele livet.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SideshowSideshowSkrevet 02/12-03 06:13 
He...

Frygten for at ændre vaner, når man har brugt så mange penge på det gennem tiden.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
AndyAndySkrevet 02/12-03 09:45, rettet 02/12-03 10:37 
Syntes bare der er lidt dumt at bruge så mange penge på det, når man(Jeg) højest gamer 20 minutter om dagen. Men ja, som The Dane siger skal jeg måske holde en lang pause så kommer det sikkert igen.

Edit: Og til Snowman, Paasch og Pieyanthikos - kan det ikke bare være ligemeget var, bare man skriver den minste ting forkert kommer i og brokker jer.
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
RebelheartRebelheartSkrevet 02/12-03 10:23 
Jeg har ikke haft gang i et konsolspil i efterhånden en måned!

Jeg nøjes med at læse om det.
AndyAndySkrevet 02/12-03 10:33 
Det underligt ikk', man sidder og læser om spillene, går ud og køber dem spiller dem måske 5 minutter, også ryger de op på hylden til alle de andre. Ret irreterene vane jeg har:P

Andre der har det så'en?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/12-03 10:55, rettet 02/12-03 10:56 
Spil Halo. Det hjalp mig back on track.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PapandPapandSkrevet 02/12-03 10:57 
Florinda >
Og til Snowman, Paasch og Pieyanthikos - kan det ikke bare være ligemeget var, bare man skriver den minste ting forkert kommer i og brokker jer.

Nu rettede du jo så dit indlæg efter vores blev postet. Inden da var det svært at forstå, hvad du rent faktisk mente. Dit første indlæg kunne sagtens misfortolkes, som jeg rent faktisk gjorde. Men kald du bare det brok...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
AndyAndySkrevet 02/12-03 11:06 
Jaja fuck det:) også tilbage til emnet tak
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AndyAndySkrevet 02/12-03 11:07 
Born2Play >
Spil Halo. Det hjalp mig back on track.

Har ikke råd til en Xbox eller Halo( Har haft en Xbox før men solgte den til en ven:))
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/12-03 11:36, rettet 02/12-03 11:36 
Hvis du har Mario Kart har du jo været ude og aktivt investere i et nyt spil?

Så helt træt af det, kan du da umuligt være - eller også bærer du dig temmelig fjollet ad.

En anden ting, ikke så underlit at du bliver træt af at spilde dine penge hvis du køber en N-Gage.
Jeg har ingen steder set at der vare gamer, der synes den var fed.
Den slags ærgelser kunne du måske spare dig selv for ved at læse lidt om tingene inden du bruger pengene.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AndyAndySkrevet 02/12-03 11:48, rettet 02/12-03 11:57 
SeventhSun >
Hvis du har Mario Kart har du jo været ude og aktivt investere i et nyt spil?

Så helt træt af det, kan du da umuligt være - eller også bærer du dig temmelig fjollet ad.

En anden ting, ikke så underlit at du bliver træt af at spilde dine penge hvis du køber en N-Gage.
Jeg har ingen steder set at der vare gamer, der synes den var fed.
Den slags ærgelser kunne du måske spare dig selv for ved at læse lidt om tingene inden du bruger pengene.

Der står jo, at jeg højest spiller 20 minutter om dagen. Jeg købte ikke N-Gage fordi det er en konsol(Hvis man kan kalde den det:P) jeg købte den på grund alt det andet den kunne.

Jeg læser og læser og læser jo om spillene:P og tror at de er fede, men så når jeg køber dem spiller jeg i 5 minuts og smækker dem op på hylden(Som jeg iøvrigt har skrevet før:P)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
APHAPHSkrevet 02/12-03 15:25 
Køb dig nogle online spil, det er altid underholdende
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
AndyAndySkrevet 02/12-03 15:42 
Har PSO...har ikke råd til en Xbox, hvilke fede online spil kan man få til PS2? bare det ikke FPS eller Racing...
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
CalleCalleSkrevet 02/12-03 16:57 
Du kan få everquest online....Det er fedt.
AndyAndySkrevet 02/12-03 17:11 
nJaa...det minder lidt for meget om PSO:P
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
RafRafSkrevet 02/12-03 17:17 
Jeg kan ikke leve mig ind i din situation fordi jeg har altid lyst til at game. Der findes og der kommer mange spil som man virkelig ikke kan få spat af. Men som hjælp, ja, bare chille out, gå ud og dyrk en form for sport (fobold) eller hæng ud med vennere. Det er hvad jeg plejer når jeg ik lige har tid/lyst til at spille...
AndyAndySkrevet 02/12-03 17:20 
nJaa, går til Tennis:P
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 02/12-03 18:42 
Prøv Gladius...
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
MrCaseMrCaseSkrevet 02/12-03 18:46 
Ico, Frequency, Rex(hedder det ikke det?), Dancing Stage (især! Dancing stage!).
Have you considered sucking less?
AndyAndySkrevet 02/12-03 18:52 
Har prøvet allesammen undtagen Rex(Eller whatever det hedder:P) og de kan ikke lige fange mig...
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AndyAndySkrevet 02/12-03 18:53 
cosmos_dk >
Prøv Gladius...

Yeah, det tror jeg også er fedt, problemet er bare at det ikke går så godt med økonomien:P Så jeg har ikke råd til at købe det...
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
jaesjaesSkrevet 02/12-03 19:15, rettet 02/12-03 19:15 
Florinda >
men så når jeg køber dem spiller jeg i 5 minuts og smækker dem op på hylden

Jeg går ikke ud fra, at du bogstavelig talt mener 5 min. Hvor længe spiller du dem?
Det er normalt svært at bedømme et spil, før man har spillet min. et par timer, synes jeg.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 02/12-03 22:12 
Gladius er virkelig overraskende fedt... og man bliver hængende i timevis foran skærmen. Er p.t. igang med at hardcore game det ^_^
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
AndyAndySkrevet 02/12-03 22:46 
jaes >
Florinda >
men så når jeg køber dem spiller jeg i 5 minuts og smækker dem op på hylden

Jeg går ikke ud fra, at du bogstavelig talt mener 5 min. Hvor længe spiller du dem?
Det er normalt svært at bedømme et spil, før man har spillet min. et par timer, synes jeg.

Ahh så omkring 10:o)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
flottenheimerflottenheimerSkrevet 02/12-03 22:46 
Rex = Rez?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
AndyAndySkrevet 02/12-03 22:53, rettet 02/12-03 22:54 
Står det ikke for Resident Evil Zero(Ø - You know:))
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
APHAPHSkrevet 02/12-03 22:57, rettet 02/12-03 22:57 
Rez = Rez :)

Rez
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
AndyAndySkrevet 02/12-03 23:01 
Nårrhh, Takker makker:o)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig