X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shikigami no Shiro 2 ?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 01/12-03 20:40 
Har nogen prøvet Mobile Light Force 2? Er det en god shooter?

Er den originale titel Shikigami no Shiro 2? Synes jeg har hørt godt om spillet andre steder, og jeg kan få det lidt billigt inde i byen.

Gamespy skriver dog, at PAL udgaven er temmelig dårligt "localized", men hvis gameplayet er intakt - og det lyder det til - så må det vel være pengene værd....eller?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
psychomantispsychomantisSkrevet 01/12-03 20:43 
Så vidt jeg ved er det den første der er oversat til MBLF 2. Om Shikigami no Shiro 2 er noget værd kunne jeg også godt tænke mig at vide. Nogen der har prøvet det?
NaieraNaieraSkrevet 01/12-03 22:09, rettet 01/12-03 22:10 
MLF = Gunbird
MLF2 = Shikigami No Shiro Evolution

Shikigami 2 er ikke oversat. Hvis prisen er de samme 299,- for MLF2, som jeg så det til i EBGames, kan du godt glemme det. Jeg er glad for at jeg ikke gav mere end $10 for min US udgave.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 01/12-03 22:42 
Jeps, det var til 299,- i EB Games :-)

Du mener jeg IKKE skal købe spillet? Hvorfor?

Er udgaven i EB Games en kikset udgave af spillet?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 01/12-03 22:43 
Ja, der er ikke 60hz mode i PAL udgaven. Det er ikke et afsindigt godt spil, og hvis jeg gav mere end 100,- for det ville jeg føle mig snydt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 01/12-03 22:49 
Pokkers osse da.

Jeg har siddet og kigget film af det i dag, hentet fra IGN, og det ser sgu' sjovt nok ud - er det et stort eller lille spil iøvrigt; Er det sådan ét man kan rende igennem på et par timer eller mindre? Er det vildt svært - rigtigt hardcore svært?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 01/12-03 23:14 
Det er en shooter. Der findes, så godt som, ikke shooters der tager mere end to timer at kommer igennem. Det er svært, ja, og du kan jo stille på sværhedsgraden...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig