X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ringenes herre 3 på premiere.


Svar
CalleCalleSkrevet 01/12-03 17:14 
hey er der andre end mig herinde der skal ind og se den på premieren i imperial(nordens bedste biograf)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/12-03 17:25 
*host* Cinemaxx *host* :)
JmogJmogSkrevet 01/12-03 18:14 
Nordens bedste biograf? Største, sikkert, men Empire er absolut min foretrukne.

Jeg må desværre vente til om fredagen, da jeg skal se den med 4 andre. Det gør det noget sværere at få ordentlige billetter (og så kunne jeg ikke om torsdagen).
CalleCalleSkrevet 01/12-03 18:30 
OK, men jeg vil ihvertfald mene at det er den mest prestige fyldte biograf...det er også der at der er galla premiere og sådan noget.
JmogJmogSkrevet 01/12-03 19:00 
Mest prestigefyldte biograf, ja, det kan vi godt være enige om. Jeg er dog ligeglad med den slags. Det der tæller er en fed filmoplevelse og den nås bedst gennem gode siddepladser (især ved lange film). Komfortmæssigt er der ingen tvivl om at Empire er kongen blandt danske biografer.
CalleCalleSkrevet 01/12-03 19:06 
Du har selvfølgelig ret i det med komfort, meen jeg synes nu at det også er ret blæret at man kan sige det der med imperial, men der sidder man nu også godt...Har aldrig været i empire, så jeg aner ikke hvordan der er.
AmbyAmbySkrevet 01/12-03 20:09 
Cinemaxx 16-17 Dec
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/12-03 20:15 
^^ Skal jeg også, bare i Bruuns Galleri :)
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 01/12-03 21:11 
Jeg er _meget_ irriteret på Undervisningsministeriet (eller hvem der nu er ansvarlige), da jeg skal arbejde med Større Skriftlige Opgave på gymnasiet indtil (og med) 18. december. Ingen midnatspremiere til mig :( (jeg så ellers de to andre på premieren)...

Æv æv æv...
元気ですか。
AmbyAmbySkrevet 01/12-03 21:35 
næppe en undskyldning. du laver den bare før... :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
JmogJmogSkrevet 01/12-03 22:02 
Calle >
Har aldrig været i empire, så jeg aner ikke hvordan der er.

-Alle sæder er ret brede, har dobbeltarmlæn og drinkholdere.
-Alle rækker har nok benplads til at man kan sidde og "flyde".
-Samme benplads gør også at man ikke får det mindste ubehag af folk der går ned af rækken.
-Højdeforskellen mellem rækkerne er så stor, at man mindst skal være 2 meter og have afro før de bagvedsiddende får problemer.

Lærredet i den store sal kommer ikke i nærheden af Imperials, men pga. salens størrelse/den afstand man sidder i får man alligevel den samme effekt. Kvaliteten er fremragende, det samme gælder lyden.

Derudover er priserne på sodavand lidt lavere end i Nordisk Films biografer og det samme gælder billetpriserne.

Da jeg kom til København for lidt over 3 år siden gik jeg primært i Imperial og udelukkende i andre biografer, hvis Imperial ikke havde filmen. Nu er det primært Empire jeg benytter. Alle jeg kender der har prøvet Empire har den som deres yndlingsbiograf.

Den ligger nede i nærheden af Skt. Hans Torv.

Empire
jaesjaesSkrevet 01/12-03 22:12 
Jmog >
-har dobbeltarmlæn.

Ja, utroligt at det ikke er standard.
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 01/12-03 22:42 
Dark-Light >
næppe en undskyldning. du laver den bare før... :)

Ikke muligt, da vi foerst faar problemformuleringen een uge foer afleveringsdatoen... og karakteren taeller paa linie med en eksamenskarakter...
元気ですか。
AmbyAmbySkrevet 01/12-03 23:05 
Jeg ved det. Var syg de 3 første dage af perioden. Det hele handler om priotering. Og om hvor meget du stoler på at du har gjort et godt job.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 03/12-03 09:51 
Og jeg prioriterer min opgaves kvalitet højere end hvorvidt jeg får set De To Tårne så tidligt som muligt.
元気ですか。
AmbyAmbySkrevet 03/12-03 10:32 
Det er så i orden. :)


Andre der skal i Cinemaxx på fisketorvet den 16-17 dec ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig