X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rainbow Six vs. Ghost Recon


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/12-03 16:10 
Der har været lidt ballade angående Rainbow Six, hvor nogen mener det er dårligt, nogen mener det er super godt osv.

Jeg er én af dem, der ikke mener at spillet lever op til sit potentiale.

Især mener jeg at Ghost Recon som helhed er en bedre oplevelse.

OK - R6 har nogle fede MP baner.
Og der er mange, der spiller/spillede det.
Det virker også som om, der er en del der sælger deres kopi igen.

Mit spørgsmål er så: hvorfor spiller I/vi ikke bare Ghost Recon: Island Thunder i stedet for?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BatemanBatemanSkrevet 01/12-03 16:25 
Jeg har både Recon og R6.

Banerne er klart federe i R6, men masser af indendørsbaner og close combat.

I Recon skyder man mere fra distancen og stemningen bliver aldrig så "tense" som R6.

Når man spiller mission sammen med sine kammerater over Live, nærmer spillet sig sgu kunst!

Grafikken er også bedre i R6, + den uacceptable framerate visse har brokket sig over har jeg ikke fået øje på.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/12-03 16:57, rettet 01/12-03 16:57 
Nu kan jeg ikke lige umildbart sammenligne de 2 spil , da jeg kun har haft R6 i en times tid.
Men det lader til at det er op til mange gange bedre end IT, både hvad grafik og gameplay angår.

EDIT: Jeg har selvf. også GR:IT.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 01/12-03 23:28 
Bateman >
Grafikken er også bedre i R6, + den uacceptable framerate visse har brokket sig over har jeg ikke fået øje på.

Spillet har ikke en elendig framerate (heller ikke super), men hakker bare underligt online, når man bevæger sig.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig