X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Wrestling bånd (og diskussion)


Svar
Madman PondoMadman PondoSkrevet 20/03-03 09:45 
Jeg har en masse wrestlingbånd, er det nogle wrestlingfans herinde som er interesseret? og andre?
66 emne(r).
1 2 > »

Svar
Madman PondoMadman PondoSkrevet 20/03-03 09:45 
Jeg har en masse wrestlingbånd, er det nogle wrestlingfans herinde som er interesseret? og andre?
OmenOmenSkrevet 20/03-03 11:11 
Måske hvis du har noget Ring of Honor.
Vote Ficus!
dRxLdRxLSkrevet 20/03-03 11:18 
Wrestling er så sejt det er det bedste jeg ved. Især når de der hårdtpumpede mænd, smurt ind i glinsede olier, rører ved hinanden mens de råber og skriger som dyr.

Bare ærgerligt at jeg ikke har en video...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JinkJinkSkrevet 20/03-03 12:37 
Hører det ikke til markeds forummet?
OmenOmenSkrevet 21/03-03 01:35, rettet 21/03-03 01:35 
dRxL >
Wrestling er så sejt det er det bedste jeg ved. Især når de der hårdtpumpede mænd, smurt ind i glinsede olier, rører ved hinanden mens de råber og skriger som dyr.


Det bliver kun sjovere at se, når man ser det sammen med ignorante mennesker som ikke forstår at det er underholdning på samme plan som alle andre sitcoms og lignende.
Vote Ficus!
Madman PondoMadman PondoSkrevet 21/03-03 10:10, rettet 21/03-03 10:10 
Jeps jeg har Ring of Honor.
jeg har de første 11 shows, de andre er ikke udkommet endnu, er du interesseret?

Jeg har også CZW, ECW, WWF/E og en lille smule IWA og alle Backyard wrestling båndene.

Interesseret???
Madman PondoMadman PondoSkrevet 21/03-03 10:12 
Papa: har jeg skrevet det et forkert sted?
OmenOmenSkrevet 21/03-03 11:12 
Madman Pondo >
Jeps jeg har Ring of Honor.
jeg har de første 11 shows, de andre er ikke udkommet endnu, er du interesseret?

Jeg har også CZW, ECW, WWF/E og en lille smule IWA og alle Backyard wrestling båndene.

Interesseret???

Muligvis. Personligt synes jeg CZW og Backyard er noget crap, men jeg ville da muligvis være interreseret i noget af dit ROH. Hvor meget havde du tænkt dig pr. bånd?
Vote Ficus!
LWSLWSSkrevet 21/03-03 11:39 
Hvad har du af ECW bånd?
Madman PondoMadman PondoSkrevet 21/03-03 12:08 
jeg vil gøre sådan at du sender bånd+ 30kr pr bånd du skal have.
plus porto så der er begge veje

sig til hvis der er noget du ikke lige forstår
Madman PondoMadman PondoSkrevet 21/03-03 12:24 
Her er en liste

ECW Anarchy Rulz 1999
ECW Anarchy Rulz 2000
ECW Barely Legal 1997
ECW Ballroom Blitz 2000
ECW November to Remember 1999
ECW November to Remember 2000
ECW Guilty as Charged 2001
ECW Living Dangerously 2000
ECW Hardcore Heaven 2000
ECW Heat Wave 2000
ECW Massacre on 34th Street
ECW Path of Destruction (best of ECW vol.1)
ECW Extreme Evolution (Best of ECW vol.2)
ECW Deep Impact (Best of ECW vol.3)
ECW Hardcore History (Best of ECW vol.4)
ECW A matter of Respect 1998
ECW Best of Yoshihiro Tajiri vol.1
ECW Best of Yoshihiro Tajiri vol.2

Er du interesseret?

Har godt nok ik så mange.
Har mest af CZW og WWF/E
JinkJinkSkrevet 21/03-03 14:30 
Madman Pondo >
Papa: har jeg skrevet det et forkert sted?


Du havde skrevet det i offtopic, men det blev flyttet bagefter.
EulogyEulogySkrevet 21/03-03 16:20 
ok jeg er ikke lige såå meget inde i
Wrestling men har du noget med voilent jay
og shaggy to dope (det er de to fra insane
clown posse) det ville squ være halv fed
hvis du havde det..
'Hi super nintendo Chalmers'
Madman PondoMadman PondoSkrevet 21/03-03 19:51 
Papa: Okay undskyld
Madman PondoMadman PondoSkrevet 21/03-03 19:53, rettet 21/03-03 19:54 
Jeg har ikke noget hjemme, men jeg kan sagtens skaffe det, jeg kender nemlig en som har, er du interesseret?
ICP ejer nemlig et forbund som hedder JCW= Juggalo Championshit Wrestling
så hvis du er interesseret så skal jeg skrive en list over båndene som jeg kan få fat i
Madman PondoMadman PondoSkrevet 21/03-03 19:56 
Må jeg spørge hvorfor du ikke kan lide CZW?
er nemlig lidt interesseret, fordi at jeg nemlig ELSKER CZW
OmenOmenSkrevet 22/03-03 02:55 
Madman Pondo >
Må jeg spørge hvorfor du ikke kan lide CZW?
er nemlig lidt interesseret, fordi at jeg nemlig ELSKER CZW

Det må du da =)

Jeg synes forbund som CZW er noget billigt bras, da det eneste de lever på er deres forskellige hardcore kampe. De har meget få wrestlere som faktisk kan wrestle en kamp, og fortælle en historie uden at det inkluderer borde, stole mm. Wrestling mæssigt har de ingenting at byde på, og det er det jeg ser det for.

CZW er dog ikke helt lige så latterligt som Backyard "Wrestling", se det er noget lort!!.
Vote Ficus!
Madman PondoMadman PondoSkrevet 22/03-03 09:00 
Du har vidst ikke set CZW for nyligt.
De har nogle af verdens bedste wrestlere.
Ruckus, Chris Ca$h, Sonjay Dutt, Trent Acid, Nick Mondo, Ric Blade og mange flere.
Har du overhovedet set det her på det sidste?
Så du Best of the Best 2 sidste år?

Jeg vil gerne lige høre din mening på det her.


Har du fundet ud af om du er interesseret i ROH bånd?
Madman PondoMadman PondoSkrevet 22/03-03 11:02 
Vil du ikke lige skrive en top 5 over dine yndlingswrestlere og så skrive en lille tekst til hver om hvorfor du har valgt em.
vil du det?
OmenOmenSkrevet 22/03-03 12:00, rettet 22/03-03 12:01 
Madman Pondo >
Du har vidst ikke set CZW for nyligt.
De har nogle af verdens bedste wrestlere.
Ruckus, Chris Ca$h, Sonjay Dutt, Trent Acid, Nick Mondo, Ric Blade og mange flere.
Har du overhovedet set det her på det sidste?
Så du Best of the Best 2 sidste år?



Faktisk har jeg lige set et af de nyere PPV's for at se om der var noget der havde ændret sig, men desværre nej... Messiah mod Justice Pain var maineventen, og hvis det er det bedste CZW har at byde på (hvilket blev indikeret af at de begge var champs) står det præcist ligeså sørgeligt til som jeg troede.
Vote Ficus!
Madman PondoMadman PondoSkrevet 22/03-03 21:57 
Okay, men jeg kan se at vi har hver sin mening.
Men er du interesseret i ROH båndene`?
EulogyEulogySkrevet 23/03-03 01:13 
jeg ved godt at de har JCW men de eneste steder men sådan lige umidelbart kan købe dem er i usa og det er lige voldsomt nok efter min mening ;-)
'Hi super nintendo Chalmers'
Madman PondoMadman PondoSkrevet 23/03-03 12:49 
okay, men jeg kan altså godt få fat i noget af det, hvis du vil have det
Madman PondoMadman PondoSkrevet 24/03-03 11:45 
Er der andre der er interesseret???
LWSLWSSkrevet 24/03-03 11:59 
Omen >
Messiah mod Justice Pain var maineventen.

Eh? Var det ikke Messiah, som fik sin ene tommel skåret af af to indbrudstyve/voldsmænd for godt et halvt år siden? Det kan altså umuligt hjælpe på ens "skills."
NaieraNaieraSkrevet 24/03-03 12:03, rettet 24/03-03 12:03 
Diskussioner hører IKKE hjemme i markedsforummet, læs vores regelsæt!

Emnet er nu flyttet til off-topic forummet, så kan I snakke videre her...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 24/03-03 12:20 
Spørgsmålet er vel snarere om westling (intentionel fegl) overhovedet hører hjemme her på boardet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ViolatorViolatorSkrevet 24/03-03 12:25, rettet 05/08-03 22:32 
Du kan evt. vælge at overse dette emne, hvis det støder din smag :)
Madman PondoMadman PondoSkrevet 24/03-03 16:41 
Jo det var Messiah.

Er du intereseret i at købe nogle bånd?
Jeg kan også skrive en liste til dig over alle mine bånd. Vil du gerne have det?
Madman PondoMadman PondoSkrevet 24/03-03 16:44 
Det er rigtig nok det du siger men ham Omen kan åbenbart kun lide mat wrestling, som der ik er noget af i CZW, CZW er der kun Highflying og Ultraviolent.
Se selv på ROH Wrestlerne Sat, Amazing Red, Reckles Youth, og Briscoe Brothers det er nogle som CZW Har bygget op.

Jeg Har kun en ting at sige CZW CZW CZW CZW
Madman PondoMadman PondoSkrevet 25/03-03 09:07 
Ej omen kun for sjov, jeg kan skam også godt lide Ring of Honor, men JEG synes at CZW er bedst, især deres highflyers.
Hvem er din yndlingswrestler? og hvorfor?
OmenOmenSkrevet 29/03-03 18:19 
Jeg ved sku ikke lige om jeg har nogle absolutte favouriter, men jeg synes bare at highflyers og lignende tit er nogle tåber som ikke kan noget når det kommer til wrestling.
Fint at de kan lave de galeste moves fra topropes'ne, men det kan bare ikke holde en helt kamp i gang efter min mening.

Så vil jeg 10 gange hellere se på wrestlere som Guerros, Benoit, Angle, Jericho mm. der kan det hele, uden at behøves at ty til latterlige ting som vil resultere i at de ikke kan gå mere når de er 40.
Vote Ficus!
Madman PondoMadman PondoSkrevet 30/03-03 13:45 
Nå på den måde, nu kan jeg følge dig.
Jeg glæder mig til at se Wrestlemania, hvad med dig?
jeg får det allerede på onsdag.
Kender du M-Dogg 20?
hvis ja, hvad synes du så om ham?
Han er personlig min favorit af indy wrestlere.
Men der sgu også nogle gode i WWE, Brock Lesnar, Benoit, Guerreros, Angle, Y2J Han er min favorit sammen med Austin, og så er der også lige Huricane:-)
Super sejr han fik over The Rock:-)

Følger du meget med i wwe?
OmenOmenSkrevet 30/03-03 22:48 
Jeps, jeg følger faktisk med i det meste. Mht. Wrestlemania kommer det jo live på Sky i nat (klokken 3.00) så jeg regner med at se det der, ellers har jeg det da i hvertfald i morgen =)
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 30/03-03 23:09 
Sky hvad? (Hvor, hvordan? Nej, jeg er ikke interesseret i wrestling, bare Sky generelt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OmenOmenSkrevet 30/03-03 23:47 
Hehehehehe ok =)

Det er på Sky Sports 1, jeg har en ven der har den...
Vote Ficus!
Madman PondoMadman PondoSkrevet 31/03-03 08:55 
okay.
men det kan jeg desværre ikke tage
LWSLWSSkrevet 31/03-03 09:46, rettet 31/03-03 09:47 
What? Do you thank you are funny? What? Do you like jokes? What?

Desværre har jeg heller ikke SKY Sports, men jeg vil da krydse mine fingre for Kurt Angle, som skal have en kamp imod Brock Lesnar, imens han har en skadet nakke. Hvis Brock taber ham på hovedet (ligesom han gjorde med A-Train/Albert), kan det betyde pension for Kurt.

Det skal også blive spændende at se endnu en Austin vs. The Rock @ Wrestlemania, selvom det jo selvfølgelig vil blive Austin der går med sejren - igen.

Triple H vs. Booker T kan blive god, men de to kampe ovenfor bliver garenteret bedre.

... Wrestlemania uden RVD eller Kane. Øv.
Til gengæld får man så en Undertaker & Nathan Jones vs. Big Show & A-Train... *gaaab*


Du har ikke tilfældigvis nogen NWA-TNA bånd? Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan de booker deres shows.
Madman PondoMadman PondoSkrevet 31/03-03 10:25 
jo jeg har 8 NWA-Tna bånd, jeg er nemlig også begyndt at få dem.
er du interesseret i nogle af dem?

Vil lige tilføje, RVD og Kane har/havde altså en kamp til Wrestlemania mod Val venis og Lance Storm, eller blev den sat på Heat i stedet?

men er du interesseret i nogle NWA-TNA Bånd?
Efter min mening er det sgu udmærket, de har også fået nogle gode wrestlere så som AJ Styles, Kid Kash, Amazing Red, Sat's, Flyin' Elvises, Johnny Storm, LOW KI, og mange mange flere
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 11:05, rettet 31/03-03 11:12 
Omen >
Det er på Sky Sports 1, jeg har en ven der har den...

Sikke noget svineri! Jeg har overvejet at betale de 7500 et rigtigt Sky Digital system koster, bare for at glane over de tæskelækre sports-nyhedsoplæser damer der er på Sky Sports News ;)

Arj, de sender jo også liige 35 (vist nok) NBA kampe per sæson... (en om ugen på TVDK1 er fedt, men ikke helt nok).

Foruden alle de andre fede kanaler man kan tage med et rimeligt Sky Digital abonnement :-/
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
LWSLWSSkrevet 31/03-03 11:32 
Madman Pondo >
Vil lige tilføje, RVD og Kane har/havde altså en kamp til Wrestlemania mod Val venis og Lance Storm, eller blev den sat på Heat i stedet?

Den blev udskudt til Heat, fordi de ikke mente der var tid til at bygge en ordentlig historie op før Wrestlemania. Sidste Wrestlemania blev RVD vist sat til at sidde på sin bagdel i "The World" caféen i NY. Den er så heldigvis blevet lukket nu.
De skulle have fået Sabu til at snuppe en kort WWE kontrakt, og så ladet ham og RVD gå amok til Wrestlemania.

Madman Pondo >
men er du interesseret i nogle NWA-TNA Bånd?
Efter min mening er det sgu udmærket, de har også fået nogle gode wrestlere så som AJ Styles, Kid Kash, Amazing Red, Sat's, Flyin' Elvises, Johnny Storm, LOW KI, og mange mange flere

Jo om ikke andet så bare for at se hvordan deres produktion klarer sig. Hvor nye er de bånd du har fået? Er Konnan, Raven og Sandman med?
OmenOmenSkrevet 31/03-03 12:48 
Naiera >
Arj, de sender jo også liige 35 (vist nok) NBA kampe per sæson... (en om ugen på TVDK1 er fedt, men ikke helt nok).

Så enig! Jeg fatter simpelthen ikke at de ikke viser NBA på andre kanaler, når nu amerikansk fodbold har opnået en hvis popularitet herhjemme.
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 12:54 
Ja, og der er EN DEL flere der går til, og derfor bruger tid på, basketball en der er med hensyn til amerikansk fodbold (selvom vores højt ærede moderator, Cronoss, er en af de få, der seriøst spiller amerikansk fodbold ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OmenOmenSkrevet 31/03-03 13:00, rettet 31/03-03 13:01 
Hehehehe, ja jeg er selv træner så... ;)
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 13:02 
Ændrer stadigvæk ikke på det faktum, at vi er flere aktive basketball spillere end AF spillere :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OmenOmenSkrevet 31/03-03 13:07 
Nu mente jeg at jeg var Basketball træner =)
Vote Ficus!
ViolatorViolatorSkrevet 31/03-03 13:12, rettet 31/03-03 13:22 
Jeg kunne godt have forudsagt, at Hriple ikke ville tabe sin titel :-(
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 13:13, rettet 31/03-03 13:13 
Omen >
Nu mente jeg at jeg var Basketball træner =)

Ohh! Fedt :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
LWSLWSSkrevet 31/03-03 14:02 
Synd for Booker T. Ville hellere se ham med bæltet end Triple H.

Så virker det til at det var Brock Lesnar der blev skadet i stedet for Kurt Angle, som kun fik en mindre ledbåndsskade eller noget. Fino fino.

Jeg må dog sige, at jeg ikke fatter deres valgte udfald af Austin vs. The Rock. Austin bliver i WWE imens The Rock skrider igen om en måned, og så lader de Rock gå 'over' Austin. Stupiiiidt. Desuden har de haft meget sjov med, at Rock aldrig har vundet over Austin ved en Wrestlemania - før nu. Desuden var det Austins første rigtige kamp efter han gjorde sit comeback.
Eneste grund jeg kan se til deres valg, er, at The Rock skal hævdes som en badass, før han går igang med et program imod Goldberg inat engang.
OmenOmenSkrevet 01/04-03 01:25 
Skal vi ikke lige lave en regel om at fremtidig snak om wrestling, IKKE inkluderer spoilers...

Og nej, selvfølgeligt var det ikke Brock der blev skadet, Angle er ude i et år med en nakkeskade minimum, ikke at det var noget han pådrog sig i denne kamp.

Det giver meget mere mening at have Rock til at vinde kampen, da de ikke ville have fået noget ud af at have Austin til at vinde. Som du selv siger bliver Austin derinde, hvilket gør at han i løbet af et par kampe kan opbygge sit ry igen. Rock går der i mod snart i gang med sin næste film, og kan derfor vende tilbage som den ultimative heel der besejrede Austin, mens Austin i mellemtiden er klar på endnu en kamp mod Rock for at få revance.
Vote Ficus!
66 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig