X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

kan det lade sig gøre?


Svar
FourDFourDSkrevet 30/11-03 13:15, rettet 30/11-03 13:15 
Ja, nu er jeg jo blevet helt sindsyg med 1080.
Men fik lige den skøre ide om at Købe et snowboard jeg kan stå på, og gøre det endnu federe! men problemet er, at der ikke findes sådan nogle boards til GC endnu.
MEN jeg fandt dette PS2 board:

http://shop.gameplay.co.uk/webstore/productpage.asp?ProductCode=PT0614

Så er spørgsmålet bare om man kan bruge boardet på sin GC med en af de der ting der gør det muligt at tilslutte sine PS2 stik til sin GC (link til en hjemmeside hvor man evt. kunne finde en af disse? any1?).

Håber i kan hjælpe mig.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
CalleCalleSkrevet 30/11-03 13:18 
Det skulle da være meget muligt da det jo bare er nogle knapper ligesom på et joystick, men så er spørgsmålet om spillet bliver sjovere, for det tvivler jeg ret meget på.
NaieraNaieraSkrevet 30/11-03 13:19 
Så længe boardet er en PS2 controller og ikke en PS1 controller...

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FourDFourDSkrevet 30/11-03 13:20, rettet 30/11-03 13:22 
Når, men det kunne jeg!
Slet ikke nogen der kender en butik, hvor man kan købe sådan en lille PS2 til gamecube stik fætter?

EDIT: til calle
EDIT2: Tak naiera for link'et :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
CalleCalleSkrevet 30/11-03 13:23 
Kan du ikke købe en hos gamebits.
NaieraNaieraSkrevet 30/11-03 13:24 
Det ser ikke ud som om GameBits har den, og Lik Sang er alligevel billigere... (Told og Skat blander sig ikke, da den koster for lidt, eller den simpelthen bare bliver sendt fra Tyskland)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 30/11-03 13:25 
Jo, gamebits.dk har faktisk en.

Bare søg under ordet "converter".
Spiller nu: Halo 3
NaieraNaieraSkrevet 30/11-03 13:26, rettet 30/11-03 13:28 
Sjovt de ikke har den under GAMECUBE...

Men det var da en overraskende lav pris. Så må man se hvad totalen bliver de forskellige steder, og om man så vil vente en lille uges tid mere for at spare 30,- ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 30/11-03 13:28 
Det har de også kan jeg se, under "kontrollers".
Spiller nu: Halo 3
FourDFourDSkrevet 30/11-03 13:29 
Tror bestemt det er sjovt, og måske også meget sjovt hvis man far køber det (til sig selv :D)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
NaieraNaieraSkrevet 30/11-03 13:29, rettet 30/11-03 13:30 
PS2 playkid >
Det har de også kan jeg se, under "kontrollers".

Sjovt, der havde jeg været inde. At scrolle hele vejen ned ;)

Men hvorfor egentlig under "kontrollers"!? Den burde være under adaptere...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CalleCalleSkrevet 30/11-03 13:31 
WilliDaRappa >
Tror bestemt det er sjovt, og måske også meget sjovt hvis man far køber det (til sig selv :D)

Hvis din far køber det ville det da ikke gøre noget.
PlaykidPlaykidSkrevet 30/11-03 13:35, rettet 30/11-03 13:36 
Naiera >
PS2 playkid >
Det har de også kan jeg se, under "kontrollers".

Sjovt, der havde jeg været inde. At scrolle hele vejen ned ;)

Men hvorfor egentlig under "kontrollers"!? Den burde være under adaptere...

Ville jeg også mene, men der var ulogisk nok, ikke noget:)
Spiller nu: Halo 3
FourDFourDSkrevet 30/11-03 13:39, rettet 30/11-03 13:39 
Vil bestemt mene at det nok kunne blive sjovt, og udfordrende at gennemføre 1080 på et virtuelt snowboard :D
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
FourDFourDSkrevet 30/11-03 16:15 
Nogen herinde der kan har nogen anelse om hvordan man bruger boardet?

Billede, hvis det kan hjælpe jer..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
majjohamajjohaSkrevet 30/11-03 16:25 
Som et rigtigt snowboard?
SideshowSideshowSkrevet 30/11-03 16:28 
Hvis ikke det fungerer, så man kan vende sig på det, hvor sjovt er det så? Hvordan vil du lige lave en 1080 på et board i stuen? Ikke for at kritisere eller noget. Mere for din egen skyld, så du tænker over hvor sjovt det egentlig overhovedet bliver.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
FourDFourDSkrevet 30/11-03 16:45, rettet 30/11-03 16:46 
Er ret så sikker på at det virker. Tror ikke at det kræver noget af spillet, altså ikke nogle specielle indstillinger der skal indstilles før man kan køre løs, så kan ikke se hvad der skulle gå galt.

Og hvis jeg kan få min far til at betale, er der jo ikke nogen skade sket :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
quadquadSkrevet 30/11-03 16:49 
Oplevelsen bliver ikke sindsyg større, men hvis man som mig er Extrem-sport spil fanatiker kan de sagtens give en ekstra dimension.
FourDFourDSkrevet 30/11-03 16:56 
Det har vidst fået gode andmeldelser.
Nogle steder siger de for eks. "feels like the real thing".
Og for mig der elsker at være på skiferie, vil det være en lækker erstatning mens jeg venter på næste års skiferie :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig