X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Def Jam Vendetta


Svar
RitesRitesSkrevet 20/03-03 08:41 
Nogen der glæder sig til dette spil eller bare ved de må have det?

Personligt syntes jeg, at det ser ud som om de har fået skruet en rigtigt fedt fighter sammen, uden at prøve at sælge udelukkende på navnet.

Grafikken er desuden mega lækker ;)
» a winner is you «
Madman PondoMadman PondoSkrevet 20/03-03 10:35 
Jep jeg ser virkelig frem til det, jeg skal bare have det hurtigst muligt.
jeg får det fra amazon.co.uk den 27april
jaesjaesSkrevet 20/03-03 13:30 
Ja, jeg glæder mig også, selvom jeg synes EA Big er faldet lidt af på den, her på det sidste.

Det er dog intet i mod hvor meget jeg glæder mig til SSX 2 :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/03-03 14:39 
Den danske release (og formodentlig dermed også den europæiske) er i går blevet flyttet til 19/6
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/03-03 15:39 
Jep. "Luda" i et spil? - Det skal da' ejes!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Madman PondoMadman PondoSkrevet 21/03-03 10:44, rettet 21/03-03 10:44 
amazon.co.uk får det den 25april
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/03-03 18:38 
Ja, jeg citerer jo bare EA Danmark ;)
RitesRitesSkrevet 21/03-03 19:14 
Fejl nr. 1, KC? ;)
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/03-03 19:51 
Hæ! Ja, men seriøst synes jeg ikke de er de værste... hos KE ændrer de gerne datoen samme dag som spillene skulle være ude på hylderne :)
RitesRitesSkrevet 21/03-03 19:56 
De gør jo bare dit og mit job interessant.

Du skal i det mindste ikke forklare den 2,5 meter høje rocker face-to-face, at hans lille niece ikke kan få sit spil som lovet.
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/03-03 20:01 
Nej, men når han ringer på min mobil, kl 3:37 søndag nat, fordi nogen hos TDC central-omstilling har lavet en fejl, ja så har det samme effekt :)
RitesRitesSkrevet 21/03-03 20:14 
Så er du i den position at kunne fysisk overbevise omstillingsdamen om, at det ikke sker igen.
» a winner is you «
DopedogDopedogSkrevet 25/04-03 20:41 
Def Jam Vendetta er for fedt!

Har spillet det de sidste par uger og DAMN det er fedt!

Eneste egentlige minus er at man kun kan vælge mellem 4 kæmpere i story mode :( Men i multiplayer mode er det for fedt :)
SephirothSephirothSkrevet 25/04-03 21:07 
Jeg glæder mig til at stikke Christina Milian en på skrinet fra "AM til PM"!! Tror jeg napper en af versionerne, når jeg engang finder det forholdsvis billigt, for det ser ret interessant ud.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
GrindeGrindeSkrevet 26/04-03 00:37 
Har det til Cuben, det er kanon, især hvis man er/var Fan af WWF No Mercy og Virtua Pro Wrestling 2 til N64'eren. Gameplayet er næsten identisk, men speedet op en hel del. Det er sk... sjovt i multi, hvor man kan virkelig kan pisse sine medspillere af. Singleplayer delen er noget kort, og AI'en hos cpu'en er ikke helt på plads med jævnlige anfald af perfektionisme, samt at varierende og overraskende AI i VPW2 stadig er overlegen,, måske grundet en "aktion" præget amerikanisering. Spillet er stadig suverænt det fedeste wrestler, pt og sikkert i lang tid endnu. Langt bedre end smackdown.
GatmanGatmanSkrevet 26/04-03 01:04 
Jeg skal helt sikkert også anskaffe mig det til kuben. Gangstah-smæk, jo tak.
OmenOmenSkrevet 26/04-03 02:50, rettet 26/04-03 02:51 
En ting bør folk lige forstå om spillet: det er IKKE et wrestlingspil, mere en streetbrawler, eller som andre vil sige det: et kampspil.

Spillet er udemærket i små doser, men indeholder desværre en engine, og "balance" der gør at de mange sidste kampe kun kan vindes via bestemte metoder, og da spillet i forvejen ikke kræver det store af spilleren, vil fans af genren hurtigt finde spillet for let og dermed kedeligt.

Spillet gør sig bedst til de gamere som mangler et multiplater kampspil, som kan spilles af alle ved at hamre løs på et par knapper. Seriøse gamere vil kunne gennemføre OG gennemskue spillet i løbet af ganske kort tid.

Og nej, dette er bestemt ikke det bedste wrestlingspil (som nævnt bør det ikke engang klassificeres som et wrestlingspil) den ære står stadig i mellem Dreamcastens to: Fire Pro Wrestling D og Giant Gram 2000.
Vote Ficus!
RitesRitesSkrevet 26/04-03 07:36 
DMX og Redman i et kampspil... Kan det blive andet end streetbawl?
» a winner is you «
GrindeGrindeSkrevet 26/04-03 09:29 
Fire Pro D?, nuvel så lavede jeg en sammenligning der ka bruges vedr. PS2'eren, King Of Colloseum er desværre kun ude i Japan(er rigtig spændende, da det er er en proper 3D udgave af Fire Pro, blandet med elementer fra VPW2), og så er der en traditionel Fire Pro på vej til PS2'eren. Og jo jeg mener at det er wrestling spil, da kriterierne for at vinde er de samme som i de fleste wrestlingspil, minus de forskellige gimmiks(ladder, cage, first blood osv...)
Ja som jeg nævnte er AI'en i single mangelfuld, men i multi er det et af de bedste spil pt. til Ps2'eren og cuben.
Giannt Gram 2000, er bedre en forgængeren, men stadig en kende for arcade præget(kampens længde, hastighed og vægt på at kende hver enkelt wrestler.) Der er Fire Pro (D og GBA'ens Fire Pro)langt bedre med den bedre styring og pacing.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig