X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Der er jo nogen der har for mange penge...


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 20/03-03 08:15 
Ok, Power Strike II er et fedt spil, som heller ikke er en af de nemeste at få fat på, men £88?
Men jeg kan glæde, mig og jeg fik den complete til 40kr :-)

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3012784527&category=38573
Lunch is for wimps.
tastasSkrevet 20/03-03 09:52 
Hvad for nogle titler er egentlig sjælden til Master Systems?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
dRxLdRxLSkrevet 20/03-03 10:03 
Der burde falde advarsler for at lave gramatiske fegl i "Titel"...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 20/03-03 10:08, rettet 20/03-03 10:09 
dRxL >
Der burde falde advarsler for at lave gramatiske fegl i "Titel"...

LOL!

(det var vel en joke ?)
tue hazukitue hazukiSkrevet 20/03-03 11:32, rettet 20/03-03 11:33 
Det er jo bare skrevet i tale-sprog!

I stedet for at sige "der er" siger man (de fleste - dem som ikke taler rigsdansk) "der" udtales [dar]

Men det er rigtigt... Prøv at kigge i Profil-teksten :D
»You'll never walk alone«
Wired NickyWired NickySkrevet 20/03-03 11:52, rettet 20/03-03 13:27 
De ordblinde har det hårdt herinde, hva'?

Sjælden MS spil?

Phantasy Star er meget eftertragtede.

Der er mange spil der bliver omsat til priser der (efter min mening) ikke har så meget med virkeligheden at gør.
Lunch is for wimps.
dchangdchangSkrevet 20/03-03 12:53 
Jeg vil mene at fx spil som Shinobi, Wonderboy, Double Dragon osv er sådan rimelige sjældne. Er de ikke?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 20/03-03 13:13 
Bean-O >
LOL!

(det var vel en joke ?)

Sikkert. Men jeg er enig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 20/03-03 13:28 
Der er ret høje priser på Power Strike II i USA. Vildt.

Jeg købte mit for 25 kroner...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Wired NickyWired NickySkrevet 20/03-03 13:31 
Faktisk ikke, de var med i den 1. "bølge" af MS spil (ca. '86-'90). Den første Wonderboy er nok det mest eftertragtede, af de spil du nævner her.
Lunch is for wimps.
tastasSkrevet 20/03-03 16:37 
dchang >

Jeg vil mene at fx spil som Shinobi, Wonderboy, Double Dragon osv er sådan rimelige sjældne. Er de ikke?

Ok, grunden til at jeg spurgte, var at jeg var nede og støve mit gamle master system af forleden dag, og fandt alle spillene frem.
Shinobi har jeg da, var én af mine favoritter dengang kan jeg huske.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Wired NickyWired NickySkrevet 20/03-03 16:43 
Ja, jeg har også selv MS Shinobi. Det er et ok spil, men Shinobi serien på Mega Drive er (naturligvis) noget af en forbedring.
Lunch is for wimps.
seebergseebergSkrevet 20/03-03 17:58 
Jeg hentede engang denne liste med omtrænt alle MS spil udgivet i hele verden.... der står om de er sjældne eller ej...

Se her
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
tastasSkrevet 20/03-03 18:15 
Nice nok - tak.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
seebergseebergSkrevet 20/03-03 18:29 
tas >
Nice nok - tak.


Ingen årsag ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
dchangdchangSkrevet 20/03-03 18:38 
Seeberg, har du sådan en liste til Megadrive osse?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 20/03-03 19:11 
Seeberg, læs venligst sidste nye annoncering under Information.

Tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
seebergseebergSkrevet 20/03-03 22:36 
DChang: nej desværre ikke :(

Naiera: Ok... jeg har aldrig rigtigt forstået, hvad du mente med at bruge Quote funktionen fornuftigt... Men det ved jeg nu ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
RJKRJKSkrevet 20/03-03 23:44 
Seeberg >
Jeg hentede engang denne liste med omtrænt alle MS spil udgivet i hele verden.... der står om de er sjældne eller ej...

Ottifants = Unbelievably Rare

...?

Sådan virkede det ikke, da jeg havde tre af dem.

Listen virker ret amerikansk, for de spil der angives som sjældne er altså generelt ret udbredte herhjemme.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 21/03-03 01:00 
Så da jeg havde en KOMPLET The Ottifants, var Radiant Silvergun og/eller Panzer Dragoon Saga altså IKKE de mest sjældne/eftertraktede spil i min samling.

Okey...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig