X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor kan der købes retrospil?


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 28/11-03 23:12 
er der ikke noget med at der er en boghandler over i jyland hvor man kan købe brugte spil til sega og nintendo og playstation men jeg kan ikke huske hvad den hedder så kan i ikke hjælpe mig med at finde ud af det jeg kan ikke huske om det er læsehesten eller bogcentralen men jeg tror nok det er noget der hen efter.
I love monster land
CronossCronossSkrevet 28/11-03 23:13 
Læsehesten findes mange steder i landet. At den så er specielt god i Silkeborg er jo bare heldigt for dem :)
dchangdchangSkrevet 28/11-03 23:17 
Omvendt er det så i Aalborg, hvor indehaveren for det meste (ca. 98 % af tiden) er en nar. Rent ud sagt. Jeg har været flink og givet den mand/butik mange chancer, men jeg har meldt pas. Det er livet sgu for kort til. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WonderboyWonderboySkrevet 28/11-03 23:32, rettet 28/11-03 23:33 
Jeg kan huske at man inde på nettet kunne se vilke spil de have og pris men jeg kan bare ikke finde det igen.
I love monster land
RJKRJKSkrevet 28/11-03 23:34, rettet 28/11-03 23:35 
Der er ingen (ordentlige) retrospil tilbage i Silkeborg. Jeg har købt allesammen ;) I hvert fald pre-PlayStation.

Websitet er for Aalborg-afdelingen, og jeg har erfaret, at den ikke er uptodate overhovedet, så den er ikke så meget værd.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WonderboyWonderboySkrevet 28/11-03 23:46 
Ved I ellers hvor man kan købe brugte spil henne feks nintendo til 8 bit og til sega.
I love monster land
dchangdchangSkrevet 28/11-03 23:49, rettet 28/11-03 23:50 
Hvis det skal være herhjemme plejer jeg at gøre det igennem P:R, på qxl, i den blå avis eller gul og gratis.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DizzyDizzySkrevet 29/11-03 00:15 
Obscure genbrugsbutikker eller kræmmermarkeder, kan man være heldig at gøre et godt køb.. eller det modsatte (komme hjem og se at det ikke virker etc)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 29/11-03 09:01 
Der er bogormen i Esbjerg, meeen de har ikke ret meget 8bit og sega, men lidt har de da!!
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
AsseAsseSkrevet 29/11-03 11:52 
De har da et par hundrede SMS spil, at 50 af dem så er Batman Returns er jo så en anden sag;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig