X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Mario 3 på 10 minutter


Svar
3of193of19Skrevet 27/11-03 23:11 
Hent den her torrent ned og download videoen. Skørt! Gennemfører SMB3 til NES på ca 10:30 med 99 liv.
Filen er en 18 MB WMV.

Torrent Fil
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/11-03 00:20 
Her et direkte link.

right click, save as
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 28/11-03 00:39 
Wow! Timingen, da han samlede liv ved at hoppe på kanonkugler mv., var godt nok imponerende! もりもと har vist spillet en hel del SMB3...
元気ですか。
The DaneThe DaneSkrevet 28/11-03 01:27 
Jeg synes nu stadigvæk, at det ser ud til at han flere steder rammer ind i fjender - ellers er det rimeligt sygt det med livene.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SideshowSideshowSkrevet 28/11-03 04:11 
100 på han bandede lidt, da han fik den blomst. =)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
3of193of19Skrevet 28/11-03 10:08, rettet 28/11-03 10:09 
Det er med vilje han tager blomsten. Med den kan han jo smadre de der mini bosser i 8. verden meget hurtigere.
CronossCronossSkrevet 28/11-03 10:32 
Jeg vil også sige at det mange steder er utroligt tydeligt at han rammer fjenderne. Selvfølgelig er det enormt flot klaret, meeeen den ser altså lidt fusket ud...
SideshowSideshowSkrevet 28/11-03 10:52, rettet 28/11-03 10:55 
3of19 >
Det er med vilje han tager blomsten. Med den kan han jo smadre de der mini bosser i 8. verden meget hurtigere.

Det var ikke den blomst jeg mente. =)

Jeg mente stjerne - stjerne - blomst = 1 liv i stedet for 5

Nå' jeg tog så fejl. Det var ikke en blomst, men en svamp. 7:15
>>There's only Juan Pablo Angel<<
CronossCronossSkrevet 28/11-03 11:13 
Ja, det tænkte jeg også på :)

Men spørgsmålet er nok om han ikke var ret ligeglad, da han jo får så uforbeholdent mange liv ved kanonkuglerne?
3of193of19Skrevet 28/11-03 11:15, rettet 28/11-03 11:24 
Cronoss >
Jeg vil også sige at det mange steder er utroligt tydeligt at han rammer fjenderne. Selvfølgelig er det enormt flot klaret, meeeen den ser altså lidt fusket ud...

Har fået at vide at der er nogle bugs (ved ikke noget specifikt, bare at de er der) i den japanske udgave som spilleren benytter sig af. Disse bugs er fjernet i US og PAL udgaverne, så man kan ikke gøre det så hurtigt uden en jap. version.

Tror dog ikke det nødvendigvis er collisiondetection der er mærkelig. Det ser ud til han laver et mikrohop som er perfekt timet til lige nøjagtig at lande på fjenden og så få den trampolineffekt han vil have.
SideshowSideshowSkrevet 28/11-03 11:15 
Helt sikkert. Men i stedet for at lykkeønske ham med præstationen, så skal vi jo helst påpege hans fejl med det samme! }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
CronossCronossSkrevet 28/11-03 12:00 
Nu mente jeg mere når han er inde i slottene, hvor flammerne tydeligvis rammer ham. Nu kan jeg ikke helt huske hvordan spillet er på NES, men man kan da ikke hoppe på flammerne vel? De dersens mikrohop på fjenderne er virkeligt godt lavet, og dem tror jeg heller ikke at der er snyd ved.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/11-03 12:02 
Sideshow >
Jeg mente stjerne - stjerne - blomst = 1 liv i stedet for 5

det tror jeg da er med vilje, så slipper han for hele "showet" når man får 3 stjerner og sparer tid! han har jo liv nok :)

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/11-03 12:17 
Kører det ikke hurtigere end den normale NTSC udgave?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SideshowSideshowSkrevet 28/11-03 14:09 
dynamitedavo >
det tror jeg da er med vilje, så slipper han for hele "showet" når man får 3 stjerner og sparer tid! han har jo liv nok :)

/dd

Du har ret. Jeg havde da fuldstændig glemt, at det tog ekstra tid. Han er sgu alligevel lidt snedig ham fætteren der.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SephirothSephirothSkrevet 28/11-03 16:11, rettet 28/11-03 16:11 
Nu vi er i gang...

MegaMan 2 gennemføres på 29 min - right click, save as...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PapandPapandSkrevet 28/11-03 16:14 
Vi sad en halv HHX og så det igennem igen og igen (hurtig engelsk time). Han er virkelig en gud til det. Mange fik ødelagt deres illusion om den perfekte barndom. Udbrud som "Jeg brugte 20 timer på det der tog ham 10 minutter. Vamle japanske svin!".
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
The DaneThe DaneSkrevet 29/11-03 03:24 
Nu hopper han jo også det meste af spillet over. Selvom han teknisk set går igennem spillet vil jeg ikke mene det er korrekt ikke at tage hele spillet med - at man så ikke tager alle hemmeligheder eller monstre med i hver bane er så en anden sag. Men man bør da have alle baner med.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 29/11-03 14:13, rettet 29/11-03 14:15 
Sephiroth >
Nu vi er i gang...

det ser da meget ud som om den filmen er speedet op! det går jo meget hurtigere end i det rigtige spil...eller tager jeg meget fejl?

EDIT: det er da helt tydeligt at høre på musikken!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Le RoofLe RoofSkrevet 29/11-03 14:42 
Som tidligere nævnt i denne tråd, så er det den japanske NTSC version af spillet, hvorfor det hele kører 20% hurtigere end du sikkert er vandt til.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
BalleBalleSkrevet 01/12-03 23:28 
Jeg synes det utrolige er at han næsten dræber alle monstrene selv om han farer afsted. Det er uden tvivl flot klaret. også selv om han skulle have fyret op for tempoet på filmen, eller spillet den japanske udgave
/Balle
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 02/12-03 12:19 
Le Roof >
Som tidligere nævnt i denne tråd, så er det den japanske NTSC version af spillet, hvorfor det hele kører 20% hurtigere end du sikkert er vandt til.

nu var det megaman jeg mente...det virker altså som om det er speedet mere op end mario. eller er det samme?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Le RoofLe RoofSkrevet 02/12-03 12:32, rettet 02/12-03 15:33 
Samme grund. Læs mit indlæg igen...

EDIT: Er iøvrigt ved at være lidt træt af at se at en masse folk, både i denne tråd og andre, som siger at spillene er speedet op ifh. til PAL versionerne, når det modsatte i virkeligheden er tilfældet. Nemlig at PAL versionen er er langsomere pga. af dårlig (=ingen) PAL konvertering.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 02/12-03 12:58 
ja okay, undskyld. var ikke klar over hastighedsforskellen mellem pal og ntsc...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
DizzyDizzySkrevet 03/12-03 06:17 
På et andet board (eab.abime.net) er denne video også nævnt her er der en der skriver
"From what I read the guy used an emulator with slow motion and save states..."
det forklare måske hvorfor det går så hurtigt, og hvorfor han kan gå ind i monstrene.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
MarcusMarcusSkrevet 03/12-03 10:12 
ok :(
men hvis det er rigtigt er det temmelig vildt :)
Blev selv ret overrasket :)
WonderboyWonderboySkrevet 03/12-03 19:11 
Jeg syndes også det er helt udtroligt og at det sere let fusket ud jeg tror ikke helt på det han må meget gerne komme hjem til mig og vise det før jeg tror det.
I love monster land
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 03/12-03 20:28 
whoa! kender du begrebet 'tegnsætning'? ;)

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
MarcusMarcusSkrevet 03/12-03 20:49 
ja, det virker vildt, som sagt ligner det han rammer nogle af fjenderne og det må også næsten være umuligt at klare de hop hvor han får liv så godt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig