X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dårlige/gode oplevelser med webshops


Svar
FourDFourDSkrevet 27/11-03 18:22, rettet 27/11-03 18:24 
Jeg har længe gået rundt og grublet over hvilke webshops man enlig kan stole på. Og er sikker på at dette emne vil gøre os klogere i hvad der er sikkert og ikke sikkert, hvis i bidrager med et svar.

Min gode (eller OK) Webshop oplevelse:
...Har kun 1: gennem coolshop da jeg bestilte PSO. Ingen problemer der. Fik det 3 dage efter ordre. Men har bestilt 1080 fra Gameplay, og det virker rimlig tjekket!

Min(e) dårlige wepshop oplevelse(r):
uuhh ja.. Næsten alle mine webshop handler har været noget skidt (og det er nok pga. jeg i en periode kun handlede med coolshop) :(
men her er de så!
Zelda: TWW:
Ja, så jublede man, og løb rundt i stuen mindst 10 gange, da man læste på N-club at man havde vundet TWW limited edition! det var fedt. Det udkommer om fredagen, har stadig ikke fået det. om mandagen tog jeg på lejrtur (i håb om at det ville komme i løbet af ugen). Og da jeg så kom hjem ventede mig: ingenting! absolut ingenting! havde ventet et fucking halvandet år på det spil, så gik ned i blockbuster og købte det der (heldigvis havde de limited)
Jeg skrev en mail til coolshop, hvor jeg klagede og sådan noget. De gav mig et valg mellem Metroid prime, og RE 0, og da jeg ikke tør spille RE, blev det så til MP. Helt i orden med dem. fint fint. ca. en halvanden uge senere: YES! så fik man det! pakkede det langsomt ud og DER: ..zelda TWW..? DAMN! så gjorde de det igen! så sendte jeg endnu en mail og brokkede mig meget, og de sagde så at jeg skulle sende det tilbage, og endelig! en uge eller 2 senere, sad man med spillet i hånden!
Hele den her ret Fuckd up affære tog omkring en halvanden måned.

ellers, har jeg haft dårlige oplevelser, med F-zero og Vjoe (seføli begge to fra coolshop :@)

Jeg anbefaler:
...gampelay..?
jeg anbefaler IKKE:
coolshop!!!!! man kan aldrig rigtig stole på dem!

ja.. så må det jo være jeres tur!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
APHAPHSkrevet 27/11-03 18:24 
ta da..

Webshops
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
VictorVictorSkrevet 27/11-03 18:25 
Dette emne er allere oprettet...
FourDFourDSkrevet 27/11-03 18:27 
æv :P
Det var en fuser :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
WonderboyWonderboySkrevet 12/11-14 20:07, rettet 12/11-14 20:08 
Nogle der har handlet med denne webshop?, som ved om det er noget man kan stole på?.

Link...
I love monster land
millenniummillenniumSkrevet 12/11-14 20:48 
"Flere klodser. Færre penge" ???

:-D :-D :-D
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/11-14 21:19 
Du er godt klar over, at det ikke er Lego, men kinesiske kloner?
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 13/11-14 07:34 
Ville aldrig handle med en webshop der hedder "Sluban"... Minder lidt for meget om Slubbert synes jeg.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
XiwanaXiwanaSkrevet 13/11-14 07:40 
Kan ikke umiddelbart se, om butikken er e-mærket.
Ifølge CVR-registret er der tale om en enkeltmandsvirksomhed:
http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=25641256
[inspirational quote here]
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig