X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Animal Crossing med GBA link


Svar
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 26/11-03 22:13, rettet 26/11-03 22:14 
Ja, så har jeg fået animal Crossing. Fedt spil. Der er dog noget som undrer mig mht GBA featuren. Når man tager ned til "solskins ø'en" så når man tager tilbage igen, så kan man vælge at overføre ø'ens data til ens GBA.
Er der overhovedet nogen pointe i det? Altså, man kan ikke rigtigt gøre noget, og man kan ikke gemme noget som helst fra sin GBA bagefter.
Det er dog sejt at man selv kan designe tøj og mærker og andet med sin GBA :)
bootsbootsSkrevet 26/11-03 23:21 
Det er en længere historie. Der er flere ting du kan gøre.
Du kan ryste palmerne, så der falder kokosnødder ned. Dem kan du fodre din øboer med. Efter et par stykker er fortæret, får du en pengesæk af øboeren. Sørg for at flytte den væk fra øboeren, for ellers tager han den tilbage. Sådan kan du f.eks. fortsætte, til alle kokosnødderne er væk. Så tager du tilbage til øen, og henter pengesækkene.

Du kan også efterlade net, skovl og fiskestang. Når du klikker på f.eks. nettet, samler øboeren det op, og så kan du fange nogen af de kister m.m. der flyver hen over øen.

Hvis du graver ting du ikke vil have mere ned på øen, så har øboeren gravet det op, og gravet andre ting ned næste gang du kommer til øen.

Altså, hvad der sker på øen når du spiller på GBA, ligger på øen når du kommer tilbage; men husk ikke at slukke GBA'en før du får besked på det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig