X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Communicator


Svar
BomberBomberSkrevet 26/11-03 20:31 
Er der nogen der ved om man kan bruge mircrosofts headsæt også på sin PC? Jeg har læst lidt om dette headsæt men der står ingen steder om man også kan bruge det på PCen. Fordi jeg går ud fra at man kan hive jack stikket ud.

Hvis ikke, ved i så om der er andre headsæt som man både kan bruge på x-box og på sin PC. Da jeg vil købe et nyt og det ville være rart at slå to fluer med et smæk.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/11-03 20:37 
Det kan du vidst ikke, da det ikke er et normalt mini jack stik der sidder på communicatoren. Det er meget mindre, tror det bliver kaldt et micro jack...
Spiller nu: Phantasy Star IV
crying outcrying outSkrevet 26/11-03 20:42 
... og saa skal du bare have et "stik" at saette imellem dit micro-jack og mini-jack stik.

a la dette
Jusqu'a ici tout va bien....
BomberBomberSkrevet 26/11-03 20:48 
sådan et stik har jeg, det brugte jeg engang på min gammle minidisc. Kan jeg så hvis jeg bruger det? Hvad med softwaren?
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
BomberBomberSkrevet 26/11-03 21:09 
nåå nej det duer ikke. det skal jo være minijack i den ene ende og hul til micro jack i den anden ende. Mit er modsæt. øv
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig