X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ja hva skal man sige...


Svar Sortering
EulogyEulogySkrevet 26/11-03 18:27 
Det her er godt nok lige at gå i yderligheder syntes jeg..

tryk lige her
'Hi super nintendo Chalmers'
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/11-03 18:31, rettet 26/11-03 18:31 
Tja, folk er dumme...

Når folk er så "bange" for eksempelvis racisme, at sådanne ting som Master og Slave skal ændres, er der seriøst brug for en ændring i folks holdninger

Mon ikke vi bliver nok ved med at kalde det, hvad vi altid har gjort
EulogyEulogySkrevet 26/11-03 18:37 
Joo det håber jeg da.. Jeg har da ALDRIG set det som at det var provokerne på nogen måde.. Men det er der jo åbenbart andre (amerikanere) der har gjort..
'Hi super nintendo Chalmers'
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/11-03 18:40 
Har jeg bestemt heller ikke... Når det i er i en sammenhæng som her, kan jeg slet ikke forstå hvordan nogen overhovedet kan få den idé
PaenPaenSkrevet 26/11-03 19:06, rettet 26/11-03 19:06 
Folk leder åbenbart efter noget at klage over. Det er trist, at man nærmest skal liste rundt for ikke at fornærme nogen.

men det er nu meget amerikansk! :)
Lóriens blade falder ikke forgæves
OkottaOkottaSkrevet 26/11-03 19:55 
Der er mange idioter i idiot landet over dem alle.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 26/11-03 20:37 
Læste det for et par dage siden! total mærkeligt.. at de begynder på det, men hvad har de tænkt sig at gøre ved det da folk stadig vil bruge de udtryk!
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
FourDFourDSkrevet 26/11-03 20:47, rettet 26/11-03 20:48 
Hmm amerika.. Så stort! Så succesfuldt! Så tappet for al sund fornuft!

Security mig her, og security mig der!
Ender helt sikkert med et land, hvor alt det der bare har den mindste smule med vold, eller terror, eller racisme (og jeg kunne nævne mange fler..) bliver forbudt!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
tastasSkrevet 26/11-03 21:36 
Nu er den mindste smule vold og terror jo også ret forbudt de fleste steder ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RebelheartRebelheartSkrevet 26/11-03 22:24 
Okotta >
Der er mange idioter i idiot landet over dem alle.

Suk!
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 27/11-03 00:30 
omg !!!1
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
quadquadSkrevet 27/11-03 00:40 
Haha, derfor man bor her..
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/11-03 07:13 
Her har vi jo bare vores egne problemer at ryste på hovedet af ... Dog er de ikke ligeså til grin som master/slave problemet ;)
The DaneThe DaneSkrevet 27/11-03 09:16 
Gad vide hvad ham som indgav klagen havde tænkt på:

"Mmmh S/M legetøj - i en IT butik!!! Jeg må da klage (eller bruge det på mig selv først, mmmh)".

Men hvis de tænker tydeligvis først på at der klages, og ikke at de bare kan sige primær/sekundær HD.

Ellers et fuldkomment ja herfra til at det er virker som typisk amerikansk opførsel.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig