X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvorfor skal vi straffes? (RPG)


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/03-03 20:24 
Hvorfor får vi ingen RPG's i EU? Er vi stemplet som "Game-Neanderthals"? Vurderer de store selskaber, at vi kun ønsker fighters, FPS og racing? Måske ud fra salgstal?

Hmm…Jeg ved det ikke – Men jeg skal i hvert fald ha’ mig et eksemplar af FF origins i morgen.

Ude.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ChronoChronoSkrevet 19/03-03 20:52 
Ja, hvor bliver Xenosaga og Dark Cloud 2 af?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 19/03-03 20:57, rettet 19/03-03 20:57 
Fighters? Vi får ikke nok 2D Fighters...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Le RoofLe RoofSkrevet 19/03-03 21:11 
Det gør jo ikke noget når du alligevel ikke kan finde ud af dem, Naiera :P
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 19/03-03 21:13 
Nej, og dRxL er jo også mega sux til dem...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 19/03-03 21:20 
Dark Cloud 2 skal nok komme! Det er jo lige udkommet i USA og skal lokaliseres først - personligt var jeg ikke særlig vild med etteren, så hvis toeren minder alt for meget om den, springer jeg over...

Wild Arms 3 er jo også lige udkommet herhjemme og skulle være udemærket.

Desværre ser vi nok aldrig noget til Suikoden 3 og sikkert heller ikke Xenosaga herovre - en kæmpe skam :(
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 19/03-03 21:22 
Wild Arms III er INGENTING i forhold til spil som Xenosaga og Suikoden III.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 19/03-03 21:28 
Uuh, jeg mener faktisk har hørt noget om en europææisk udgivelse af Suikoden III. Jeg er bare ikke sikker på hvor.

Det er vist også bekræftet at Xenosaga kommer i Europa, men der mangler endnu en dato. (må lige tjekke RPGamer for at få dén bekræftet)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 19/03-03 21:29 
Naiera >
Nej, og dRxL er jo også mega sux til dem...

Huh?

Jeg er ikke superhardcore da jeg ikke har lyst til at bruge den slags tid som det kræver, men sux?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Le RoofLe RoofSkrevet 19/03-03 21:32, rettet 19/03-03 21:45 
...tror det var lettere ironisk...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
ChronoChronoSkrevet 19/03-03 21:34 
Jeg har læst et par anmeldelser af Dark Cloud 2 og det lyder til at være rigtigt fedt. Jeg har ikke prøvet 1'eren, men anmeldelserne skriver at det er meget bedre end det.

Xenosaga er 3. November så vidt jeg husker... men det er jo også alt alt for lang tid.

En Freeloader til PS2 ville ikke være dårligt :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 19/03-03 21:38 
Men desværre en umulighed... (well, så godt som umuligt)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OmenOmenSkrevet 19/03-03 22:55 
Dark Cloud 2 er det eneste der behøves at komme til EU for min skyld, det spil skal simpelthen ud til ALLE!...

30 timer inde i det, og finder stadig nye bonusspil mm. et fantastisk spil...
Vote Ficus!
JAAJAASkrevet 19/03-03 23:08 
Sumez >
Uuh, jeg mener faktisk har hørt noget om en europææisk udgivelse af Suikoden III. Jeg er bare ikke sikker på hvor.

Suikoden III kommer ikke til Europa. Konami mener ikke, at de, baseret på salgstallene af de forrige spil, kan hente en fortjeneste efter at have oversat spillet til diverse europæisk sprog, og de mener ikke at en ren engelsksproget udgivelse vil nå ud til nok mennesker. Det var i hvert fald sidste officielle melding, jeg hørte. Den kan man så synes om, hvad man vil.

Personligt importerede jeg spillet og er rimeligt godt tilfreds med den beslutning.
RitesRitesSkrevet 19/03-03 23:30 
Japanerne mener ikke at der er et marked for det her.

Eftersom det ikke skyldes at spillene ikke kan sælge, ved jeg dog ikke hvad de begrunder det med...
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 19/03-03 23:59, rettet 20/03-03 00:00 
De lortetyskere, franskmænd og spanskere burde fandeme tage sig sammen og lære engelsk >:(

(mweh, intet personligt, selvfølgelig!)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 20/03-03 07:01 
Ja. Syntes virkelig at de skulle lave en region(ikke som i regionskode...) for europæere som godt kan engelsk. Så kan vi få skidtet før vores ulærte nabo.
» a winner is you «
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 20/03-03 07:08 
ja der bør være en belønning for at kunne engelsk.
Det ville der da også komme en pæn ekstra indtjening ved.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RitesRitesSkrevet 20/03-03 08:30 
Ja og nej.

Alle dem der ikke kan engelsk, skal jo så stadig betale de sindsygt høje spilpriser, hvor vores ville ligne dem i USA og England mere.
» a winner is you «
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 20/03-03 08:42 
Der er da helt klart en ekstra indtjening ved at sælge flere spil, hvis de altså i forvejen tjener penge på US spillene.
Har omkostninger på 3 kr og indtægter på 4 kr pr. spil, vil du jo tjene 1 kr ekstra pr. spil du sælger. Og omkostninger bliver jo ikke meget større ved at sende dem til Europa.

Dem som ikke kan engelsk, ville bare ikke komme til at spille visse spil. Frem for at sortere spil fra på baggrund af regioner og kontienter, skulle de hellere sortere på baggrund af sprog.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RitesRitesSkrevet 20/03-03 08:44 
Men kræver for meget arbejde til at nogen gider at gøre det :(
» a winner is you «
LWSLWSSkrevet 27/03-03 10:51 
Søster Salsas plan lyder ellers ret ligetil. Producer US versionen med en Reg2 kode på skiverne, bibehold den amerikanske manual samt cover og sæt et klistermærke på dvd-coveret, som advarer om engelsksproget indhold.
3of193of19Skrevet 27/03-03 11:17 
Ja, det er næsten ligeså nuts som Nintendo, der ikke udgiver Animal Crossing i Europa, men i Australien (samme GCN region).
SumezSumezSkrevet 27/03-03 11:33, rettet 27/03-03 11:37 
Pik! Det vidste jeg ikke det var blevet! Folk taler altid om at bruge Freeloader for at spille Animal Crossing på deres PAL GC. Damn. Jeg skal da ha' PAL versionen så.

Rettelse: Oh.. det er det heller ikke blevet :! (og det er heller ikke sikkert)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 27/03-03 11:34 
Tror det er meget godt, at Animal Crossing ikke kommer i Europa. (selvom vi nu nok kommer til at købe det alligevel)

Jeg er lidt bange for det spil, tror jeg ville gå hen og blive al for afhængig af det.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
3of193of19Skrevet 27/03-03 11:46 
Sumez >
Pik! Det vidste jeg ikke det var blevet! Folk taler altid om at bruge Freeloader for at spille Animal Crossing på deres PAL GC. Damn. Jeg skal da ha' PAL versionen så.

Rettelse: Oh.. det er det heller ikke blevet :! (og det er heller ikke sikkert)

OK, havde bare læst her et eller andet sted det var. Burde have checket en ekstra gang.
LWSLWSSkrevet 27/03-03 12:04 
www.dvdcrave.com har kun den amerikanske version, så jeg tvivler lidt på det. Vi må bare vente på Animal Crossing 2, eller investere i en FreeLoader.
SumezSumezSkrevet 27/03-03 12:06 
Nintendo of Australia har stadig Animal Crossing release date til TBA...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig