X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

kt 5 årets konsol mester


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 19/03-03 20:10, rettet 19/03-03 23:06 
TK5 Konsol mester 2003 mangler.
Jeg mener stadig at der skulle være flere konkurrencer det ville kun gøre træffet sjovere.
Fordi man er vel kommet for at banke andre i spil.
Jeg var ikke kun kommet for at spille, men for at vise at jeg power player.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
quadquadSkrevet 19/03-03 20:16 
Har der ikke lige været en MEGET lignende tråd. Og btw. whine?
Le RoofLe RoofSkrevet 19/03-03 20:31, rettet 20/03-03 14:15 
Bruno, der er sgu' ikke meget Power Player i dig! Kan du huske hvordan det gik i Grindsted sidst :P
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
ChronoChronoSkrevet 19/03-03 20:37 
Det er da en fremragende ide.

En konkurrence i mange spil fordelt over mange genrer og mange konsoller. Et snedigt pointsystem, som jeg ikke vil forsøge at udtænke, kunne så udpege den store konsolmester.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 19/03-03 20:45 
RJK drømmer om at genoplive sit ægte Champions-system :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 19/03-03 21:26 
Ej. Jeg synes det er nok med 2-3 uafhængige konkurrencer til KT. Vi er der jo ikke for at spille de samme få spil hele tiden, vel. (men ok, der plejer at være rigelig med god adgang til maskinerne for os andre mens der er konkurrencer)

Så skal der i hvert fald være en Gitaroo Man konkurrence. (men den vinder Hauke jo) eller Typing of the Dead (uuh, jeg forudser en finale mellem mig og RJK)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 19/03-03 21:42, rettet 19/03-03 21:43 
Ved heller ikke hvor meget jeg er for idéen...
Vi kan vel alle (næsten) finde et spil som man bare er sikker på at vinde. Hvis nogen f.eks. tør udfordre mig i Super Street Fighter II X (så jeg kan slippe for alle de KOF characters som jeg alligevel ikke kan finde ud af), skal i sgu' få de vildeste røv =)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
dRxLdRxLSkrevet 19/03-03 21:44 
Le Roof >
Hvis nogen f.eks. tør udfordre mig i Super Street Fighter II X (så jeg kan slippe for alle de KOF characters som jeg alligevel ikke kan finde ud af), skal i sgu' få de vildeste røv =)

Top!

Vi må altså se at få afholdt noget fighters hejs hjemme hos mig, med dig, mig, hauke, kimmer og darklynoon =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Le RoofLe RoofSkrevet 19/03-03 21:46, rettet 19/03-03 21:49 
Hvorfor vidste jeg bare du ville bide på, dRxL :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
dRxLdRxLSkrevet 19/03-03 21:50 
Fordi jeg er svag? :-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 19/03-03 21:51 
Nej, fordi du sux ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Le RoofLe RoofSkrevet 19/03-03 21:53 
*LOL*
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig